Artvise - Kunddagar 2019.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
En presentation av ett unikt system
Advertisements

Inloggning Mobil Administration Finns på Ange ditt användarnamn och PIN-kod. Klicka på OK. Ett SMS skickas till din mobil.
Klicka för att byta bild när bilderna stannat
Naturvårdsverket | Swedish Environmental Protection Agency
DIO Webb, en kort manual Version Sida 2 Version 7.0 Innehåll 1.Skapa nytt meddelande a.Välja mottagare b.Förklaring av de olika fälten.
Kommunikationslösning för licensansökningar
Manual för älgdatabasen i
E-post juni 2013.
Mamut Business Software 9.0 Nyheter & Försäljningsargument
Naturvårdsverket | Swedish Environmental Protection Agency 1 Det här bildspelet är till för dig som arbetar på Naturvårdsverket och vill ha.
Lotus Webbaccess Steg 1 Logga in, skicka och ta emot e-post och lite om adressboken. För att gå vidare - vänsterklicka.
SWEDISH AGENCY FOR ECONOMIC AND REGIONAL GROWTH 1 9 Aktörer i Nyps 12/ Sofia Wallgren Nyps utbildning- Företagssstöd.
SWEDISH AGENCY FOR ECONOMIC AND REGIONAL GROWTH 1 9. Aktörer i Nyps 22/ Sofia Wallgren Nyps utbildning- Projektmedel.
SWEDISH AGENCY FOR ECONOMIC AND REGIONAL GROWTH 1 7. Manuell ansökan om projektmedel 21-22/ Sofia Wallgren Nyps utbildning- Projektmedel.
SWEDISH AGENCY FOR ECONOMIC AND REGIONAL GROWTH Systemadministration och checklistor 21-22/ Ulf Hjelm Nyps utbildning- Projektmedel.
Lägga in ett PM – så här gör man…
DIO Webb, en kort manual Version Sida 2 Version 8.0 Innehåll 1.Skapa nytt meddelande a.Välja mottagare b.Förklaring av de olika fälten.
Demo dokument- och ärendehantering Polisförbundet
Kort presentation ny VIP2000 Ny telefonilösning
Cosmic version R8.0.
Dalsland DATUM UTBILDNING I E-TJÄNSTBYGGAREN.
Adato - rehabverktyget
Fortlöpande chatt Skapa ämnesfeeds och spåra aktivitet
Redaktörsnöjdhet. Umbraco + Formulär fungerar bra Kan ställa in startsida för resp redaktör Fungerar att redigera i iPad Redaktörsgränssnittet var responsivt.
SWEDISH AGENCY FOR ECONOMIC AND REGIONAL GROWTH 1 11 Systemadministration och checklistor 12/ Sofia Wallgren Nyps utbildning- Företagsstöd.
BVForum - en genomgång för revisorer Sören Thuresson.
Delarna i en Access-databas
Copyright © 2015 Datatal AB. All rights reserved. Nyheter 5.11.
1177.se och Hitta och jämför vård Sammanställning av förändringar
Enkel dator teknik Tips och tricks. Välja storlek och radavstånd Här väljer du storlek på texten vi vill att ni använder 14 p till rubriker och 12 p till.
Välkommen till Emrox Network Ett Butiksprogram för inskrift av Service. Manual för butiksmedarbetare Spara gärna denna manual på din PC eller skriv ut.
Sv FeatureMall Presentationsmall inför BigRoomPlanning 1.Paketmall 2.Utredningsmall
SAMSA SAMSA Utbildning. Inkorg * Vid inloggningen visas i Toppmenyn: Användare och Arbetsplats. Du kan välja bland senaste patienter eller använda sökfält.
Unotelefoni.se Uno. Användarinstruktion. unotelefoni.se Uno. En överblick. Hänvisning Samtal direkt på anknytning
Workshop 2: Skapa egna e-tjänster och skicka ärenden till era patienter.
Meddelanden Panel-PC Co-Driver 3.0, version 1.0.
Lathund Ladoksupport.
Uno. Telefonistinstruktion.
MedControl Hantering av händelse och avvikelse samt teknik och övrigt
Välkommen till redaktörsutbildning på linkoping.se
Från databas till Excel
Tips, trix & tänk på Nyheter i Läkemedelsmodulen R8.1.
Microsoft® Office SharePoint® 2007-utbildning
Mail med länk.
Lathund Ladoksupport.
Lägga in ny medlem Ta bort medlem
Utbildning Systemadministratör i C2
Handhavandeguide-Ladok Kursbevis
Nyheter Melior 219 Uppgradering
Presentation av Behörighetsbeställning på webben
Nyheter & Förbättringar LIS2011
Nyheter & Förbättringar LIS2011
Så här infogar du den här bilden i presentationen
Du kan vara några till lags ibland…
Guide till Fristående tidbok
Artvise Kundtjänst Helpdesk Mobile Portalen för interna användare.
Logga in på din Nacka-sida. Sök på Varbi i sökrutan
Så här infogar du den här bilden i en egen presentation
Artvise Kundtjänst Handläggarutbildning -Mobile.
Artvise Kundtjänst -Handläggarutbildning.
Lathund för dig som administrerar resultatrapportering
Jag såg en ängel i marmorn och högg i stenen tills han blev fri.
-Administratörer.
Handläggarutbildning
Artvise e-Tjänst Artvise - Kunddagar 2019.
Så här infogar du den här bilden i en egen presentation
MedControl Instruktion för ärendeansvarig
Så här infogar du den här bilden i en egen presentation
Lathund för dig som administrerar resultatrapportering
Nyheter Melior 219 SP 1 patch 200
Presentationens avskrift:

Artvise - Kunddagar 2019

Program Tisdag 09:00 Inskrivning 09:30 Presentation Artvise 10:30 Mingel 10:40 Produktnyheter 12:00 Lunch 13:00 Produktvisningar 14:30 Fika 15:00 Föreläsning ”Ha kul på jobbet” 16:00 Prisutdelning 19:00 Middag

Säkerhetsgenomgång Toaletter Nödutgångar Lokaler Wifi

Nya kunder Strängnäs kommun Osby kommun X-trafik Botkyrka kommun Vallentuna kommun Höganäs kommun Wecall AB Ekerö kommun Högsby kommun Borlänge kommun Malmö stad Avesta kommun Bilmetro Flygbra Papyrus

Samarbetspartners

Kundtjänst

"Dra och släpp" filer från Artvise Kundtjänst

Ny kolumn i Sök ärende och Mina ärenden som visar aktuell inkorg för respektive ärende i sökresultatet

Rapport (dynamisk)

"Dra och släpp" ärenden från en inkorg till en annan

Det finns nu möjlighet att stänga av funktionen för att avsluta relaterade ärenden

Ny notifieringsruta vid fördelning av ärende. Styrs av en inställning.

Möjlighet att dra och släppa e-postmeddelande från Outlook till inkorg i klienten

Förbättringar remisspåminnelser Justerbart datum för påminnelser i remisser. Förbättrad visning av remisser och remissvar. Ny administration med utökad konfiguration

Möjlighet till inklistring av urklipp med olika formatering 1 Möjlighet till inklistring av urklipp med olika formatering 1. Bevara källformatering 2. Behåll endast text

Intern tjänsteanteckning som bara ska visas i klienten, visas ej i våra webbar

Möjlighet att sätta "skills” och använda det vid fördelning

Möjlighet att sätta "skills” och använda det vid fördelning

När man fördelar ett ärende via e-post kan man nu välja en specifik handling baserat på datum och tid

Vid skapande av nytt ärende kan man markera och välja flera filer i funktionen Lägg till bilaga (till första handlingen)

Förbättrad Sök handläggare Namnen kommer i bokstavsordning och listan går att sortera

Fliken Relaterat ”grönmarkeras” om det finns relationer på ärendet

Nya fält för ärendets adress finns numera på Kartfliken, vilket gör det möjligt att ange antingen adress eller se en adress utifrån en kartposition

Zooma in handlingsvisaren Sker genom dubbelklick på splittern mellan handlingsvisaren och inkorgsvyn

Förbättrad ordning på träffar i Checklistor Ordningen styrs av hur bra träff som sökningen ger viktning sker genom SQL-serverfunktionen "RANK" nyckelord, fritext, namn på checklista https://docs.microsoft.com/en-us/sql/t-sql/functions/rank-transact- sql?view=sql-server-2017

Förbättrat svarsstöd Som handläggare vill jag ha ett bra svarsstod i KC så att jag enkelt kan ge ett kundsvar, utifrån den kategorisering som jag har valt. För att förfina och få färre val på olika svar vill jag kunna gå in på en specifik checklista och ge mitt svar utifrån den, och bara kunna välja mallar som är kopplade till en viss ärendetyp/kategori Mallarna kan även användas direkt från Besvara E-post, mallar kopplade till ärendets aktuella ärendetyp visas först

Svar direkt från Checklista

Mallarna kan även användas direkt från Besvara E-post, mallar kopplade till ärendets aktuella ärendetyp visas först

Ny funktion Sök uppgifter, ger möjlighet att söka rätt och hantera uppgifter för andra användare Sökparametrar: Fritext Handläggare Ärendenummer Datum till och från Styrs via ny operation: Administrera uppgifter

Ny funktion Sök uppgifter, ger möjlighet att söka rätt och hantera uppgifter för andra användare

Hantera andras uppgifter byt ansvarig

Hantera andras uppgifter redigera

Ny rullgardinsmeny med möjlighet att sätta typ av motpart på Kundinfo-fliken

Möjligt att ha annan kontaktperson på anpassad Kundinfo-flik

SLA-uppfyllnad nytt koncept och rapport

Ändrad hantering av distributionsnyckelord Anges nyckelord som nu ska det vara en sökning på "innehåller" Anges nyckelord/frasen inom citationstecken ska det bli en exakt matchning, t.ex. "konto" ger inte träffar på ord som kontor och kontohantering

Ny "flik", Visa liknande ärenden när nytt ärende registreras En ny tilläggsfunktion som ger möjlighet att visa liknande ärenden i en flik på ärendekortet.

Nu finns det en ny Plug-in till systemet som gör det möjligt att sortera och visa ärenden utifrån händelsedatum per inkorg

Specialistwebben

Automatisk komplettering av e-mailadresser hämtade från de distributionslistor som är kopplade till den inkorg som ärendet ligger i

Bättre felmeddelande för ärenden som inte längre är åtkomliga Nytt felmeddelande vid klick på ärendelänk i e-post som tydligare säger att ett ärende inte längre är åtkomligt för användaren

Ärendestatus vid besvara uppdateras nu efter att man svarat i ett ärende

Se över funktionalitet "Åter till Kundtjänst" Gränssnitt: Namnet på menyknappen ska vara "Åter till arbetsgrupp" (istället för "Åter till kundtjänst"). Menyknappen ska vara utgråad om det inte finns någon tidigare är null. Dialogrutan som öppnas vid klick på ribbonmenyknappen ska ha en text som visar namnet på inkorgen (så man kan se vart ärendet kommer flyttas). Funktion (åter till arbetsgrupp-knappen i dialogrutan): Om PreviousServiceDeskInboxGuid är null eller om den inkorgen har tagits bort så ska det inte går att flytta ärendet, och meddelande om detta ska visas. Ärendet ska flyttas till PreviousServiceDeskInboxGuid (PreviousInboxGuid ska ignoreras). Status ska sättas till "Åter från specialistgrupp" eller "Åter från extern intressent", beroende på vilken inkorgstyp ärendet låg i. Loggning ska göras, med texten "Åter till <inkorgsnamn> från <inkorgsnamn>"

Ytterligare fält i specialistwebben Fält som finns på kundinfofliken i klienten saknas i specialistwebben: Organisationsnummer Traktnamn, block, enhet Annan e-post Kundnummer

Ytterligare nyheter Nu kan man bifoga dokument på tjänsteanteckning

Contact Center

Schemaläggning av öppettider och ljudfiler

Administration via mobile

Inloggning i ”riktiga” köer via Mobile

Utökad funktionalitet på Röstbrevlåda och hänvisning (Externa röstbrevlådor, dtmf val  i ”upptaget/ej svar/hänvisad”)

Rapport (dynamisk)

Utökad funktionalitet på Callback (tidstyrning)

Styra samtal till "rätt” destination Som telefoniansvarig vill jag att alla agenters utgående samtal ska gå via en specifik destination/route som bestäms av SIP-trunken, så att jag får trafikoptimering och lastbalansering.

Mobile

Redigera ärende, utökat Sidan Redigera ärende är nu utökad så att man förutom status och prioritet även kan redigera: Kundinfo Ärendeposition Ärendetyp Område Beskrivning Rubrik

Redigera ärende, utökat

Ärendeposition läggs till automatiskt vid nytt ärende När man skapar ett ärende, och skriver in kundens adress, sätts ärendeposition automatiskt

Flikar på ärendekortet för att underlätta navigering och förbättra användarupplevelsen

Nar man lägger till nytt ljud kan man nu använda TTS (text to speech) för att alstra en ljudfil

Ytterligare nyheter Ärendestatus satts nu till pågående nar man besvarar ett ärende Det är nu möjligt att dölja och visa Område, samma inställning används som i Kundtjänst applikationen Sök i telefonboken har nu likadan toolbar som Hänvisningar

Administration

Publiceringsdatum för checklistor Det är nu möjligt att ange start- och stoppdatum när en checklista ska publiceras.

Processbyggaren – Hämta handlingar och metadata från huvudärende vid skapande av underärende Det är nu möjligt att ange start- och stoppdatum när en checklista ska publiceras.

Inställningar för Mobile Inställningarna för användare kan ändras

Förbättrad användarupplevelse i administrationen Förbättrad tangentbordsnavigering Förbättrade gränssnitt Tydligare varningar

Några ytterligare nyheter Setting, Autosvar och olevererat mail går in i ärendet Notis om Valideringsfel vid Skapa ny inkorg - Vid skapandet av ny inkorg varnar systemet om man ej valt e- postadress för utgående mail samt remiss/SMSnummer. - Systemet kräver även att register på egenskapskortet för inkorgen väljs Ny flik för headerinställningar för en Caller Ändring av mallar slår igenom utan omstart av systemet

Artvise - Kunddagar 2019