Kvalitetspolicy GLA och alla anställda ska uppfylla alla krav och överträffa förväntningar från kunder, ägare, myndigheter och andra intressenter. På GLA.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Beställning av tjänster
Advertisements

MTG och Tele2 sänder TV i mobilen. MTG  Nordens och Baltikums ledande kommersiella TV- och radiooperatör  Integrerad fri- och betal-TV plattform som.
Borlänge stad Mellanrubrik Punkt Mellanrubrik Punkt Välkommen till Borlänge.
Rejås 1 (17) – Fri programvara är enkelt Datakonsult Marcus Rejås Produktutvärderingar - Och lite.
Entreprenörshuben Målgruppen: Utlandsfödda, någon undantag, svenskar? 18 – 64 (med slutfört gymnasium) Alla nyanlända oavsett att de har ekonomiskbistånd.
Upphandla revisionstjänster utan pris! Kommek seminarium 14.
PBL-projekt Bygglov. Processkartläggning Kartläggning Hur jobbar vi idag? Struktur och dokumentation Dokumentera arbetsflöden Dokumentera rutiner Kunskapsöverföring.
Information om stöd till företag Länsstyrelsen Västernorrland Magnus Karlsson Sektionschef näringslivssektionen.
Ledningens genomgång Xxx skolans/universitetsförvaltningens miljöledningssystem Möte ÅÅMMDD.
Frukostmöte i Nässjö 6 juni 2015
Signtronic Produktion AB
Hur ser den nationella riskbilden ut idag och i framtiden
Workshop 1 Kvalitet vad är det? (Lao-tsi, ”Tao-te-ching, 500-talet f.Kr) Kinesiskt dikt med tidlöst budskap år Den kvalitet som kan definieras.
November 2007 Stockholms län
Nätverksträff för lärare i fritidshem Verksamhetsutveckling
Presentatör | Företagets namn
Viktoria Hagelstedt, verksamhetsutvecklare CSN
PRODUKTIONS- OCH KVALITETSTEKNIK 7,5 hp, helfart
Överenskommelse om tidig lokal omställning
Lokalt företagsklimat Flen
IAAP Norden Susanna Laurin.
Lokalt företagsklimat Katrineholm
Lokalt företagsklimat Finspång
Hälsolagledare 17 april 2015 Bästa Heby är ett utvecklingsarbete i Heby kommun med syfte att utveckla och säkerställa god kvalitet inom kommunen. Arbetet.
Medborgarundersökning 2015
Hur går vi vidare? Vad händer nu?
Kvalitetsarbete inom administration och stödverksamhet vid Jönköping University Helena Zar Wallin, vd Högskoleservice
November 2007 Jönköpings län
Kvalitetspolicy Viacon Production AB
Service, service, service!
Dataskyddsförordningen – och vårt arbete utifrån den
MÄNSKLIGA RÄTTIGHETER en handbok för idrotten
Lokalt företagsklimat Oxelösund
Fyra företags förväntningar på kommunal tillsyn – en intervjustudie
Skolverket – utvärdering för lärande Jessica Lindvert, chef insatsutvärdering ge en lägesbild av hur vi arbetar med utvärdering i Skolverket, och att.
Kommer ni ihåg våra STORA frågor?
Direktupphandling av varor och tjänster
Uppdatering EIO Q – Nya ISO
Näringslivsanalys Umeå kommun
Med kundval HAR nackaborna makten över sin service.
Lektion Kvalitet och miljö HT 17- Bengt Sigvald
Välkommen till Avonova
Kommunikationsprocesser
Lektion 1 Kvalitet och miljö HT 17- Bengt Sigvald
Dagordning Hej och välkomna. 8:30 ESF projektet
Vi gör Sverige rikare genom att få människor och företag att växa
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2014?
Du kommer att träffa människor under din livstid
Ledningens miljögenomgång nr
Skogsbrukstjänster utförs av
GDPR General Data Protection Regulation
Vad är ett system? "Ett system är ett nätverk av ömsesidigt beroende komponenter (fristående uppgifter, människor eller processer) som arbetar tillsammans.
Behov från intressenter Nöjda intressenter
PrimärvårdsKvalitet Introduktion
Inköp i Region Norrbotten
Schyst offentlig upphandling
R E T A I L.
Presentation av ledningssystemet
Säljutbildning Presenteras av [namn].
ISOPA PRODUCT STEWARDSHIP PROGRAMMES
Arvid nordquists uppförandekod
Välutvecklad process Strategiskt viktig process
Sponsorgrupp SS Iden Ta chansen och stöd klubben på ett trevligt sätt.
PrimärvårdsKvalitet Introduktion Rehab
Ekonomi i teori och praktik
Kommunikationsprocesser
Ett komplement till vårdens övriga hälsofrämjande arbete
- LISTAR DE STÖRSTA LEDARSKAPSUTMANINGARNA 2019
Friskis&Svettis Friskis&Svettis är dess människor.
Våra kvalitetstränare
Presentationens avskrift:

Kvalitetspolicy GLA och alla anställda ska uppfylla alla krav och överträffa förväntningar från kunder, ägare, myndigheter och andra intressenter. På GLA ska vi, genom att arbeta efter våra värderingar samt krav från kunder, leverera rätt kvalitet till kund, intern eller extern. Vi strävar efter att ständigt förbättra och anpassa våra tjänster och som ett bevis på vårt systematiska kvalitetsarbete är vi ISO certifierade. Vi tillämpar ej krav 8.3 i ISO standarden då vi är ett företag som erbjuder transport och logistiktjänster. Godkänd av VD Bo Lundberg 2017-10-17