Utbildningsmodul Erbjudande - PITCH

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Exempel från IRMA - Låt systemet prata för sig självt?
Advertisements

1 Intervjuer med 39 Kvinnliga företagare i Vara Kommun Genomförda under juni – augusti 2006, av Ingrid Ullberg, Mångfald i Vinköl inom projektet Utveckling.
Skapa ideala kundprofiler
Vad är marknadsföring? “Marketing’s job is to convert societal needs into profitable opportunities”
Nät- och reläskyddsanalysator
Geospatial Solutions Sweden AB  Kommer GeoSol garantera support på TB2?  Ja, vi kan garantera support på Topobase2.  Kommer GeoSol utveckla ny KBFunk.
Ta fram marknads- och säljprocesserna och skapa en proaktiv organisation
Marknadsföring Bertil Grenströmer.
Åk 2 Elit Välkomna! Idrottspsykologi.
Intranät – inte för alla?
STP-processen Segmentering Målgrupp (Targeting)
Schenker Air & Ocean E-lösningar för sjö- och flygtransporter
GAP-analys Anne Höjer.
VI GÖR INFORMATIONSAVDELNINGEN
SWEDISH AGENCY FOR ECONOMIC AND REGIONAL GROWTH 1 Pilotkommuner för serviceutveckling - vad erbjuds och vad krävs?
Business Reflex AB “Marketing som strategiskt verktyg för att driva affärsinnovation”
EBP Barn o unga Kunskap till praktik Psykiatri Funktions hinder Bättre liv E-hälsa Regional stödstruktur Våld i nära relationer Koh I Noor Barn och unga.
Sandwich låglaktos Vår nya målgrupp. Du lär dig av chefen Sälj mycket. Bearbeta befintliga kunder. Öka yta. Vi är bäst. Och sådan saker.
Introduktionskurs Greppa Näringen Madeleine Wiström, växtodlingsrådgivare Hushållningssällskapet
Lokal arbetsplan Hedlunda skola Kunskaper, utveckling och lärande Barnen/eleverna ska känna sig trygga, respekterade och ha demokratiska värderingar.
”-Med kunskap och engagemang mot dina mål !” IGU – Idrottsliga Gymnasieutbildningar, Uppland Åk 2 Elit Välkomna! Idrottspsykologi IGU tillfälle 4.
Samordnad individuell plan (SIP)
Från 4 P till relationer Med kunden i centrum.
Jenny Samuelsson                                                                             Bibliotekschef på LTU.
LFA Steg 1: OMVÄRLDSANALYS
En kurs för att hitta din affärsidé
Idrottspsykologi.
Utvecklingsarbete! Om vi drar åt samma håll har vi chans att nå målet! Är alla överens åt vilket håll vi ska?
© Fujitsu Services, 2003 ARC ALEPH Reporting Center
Hållbart engagemang. Vad betyder ett hållbart engagemang?
Gaming.com For all your gaming needs.. Idén bakom Gaming.com är att samla allt en gamer behöver under samma tak. I webbshopen skulle det säljas allting.
Onöjesinriktade? Om man kallar något för tjejspel så bekräftar man bara de stereotyper som redan finns!
Samverkan barn- och unga Syfte nå en effektiv samverkan i frågor som berör samtliga parter Generellt uppdrag Samverkansgruppen ska stimulera, bevaka och.
THE ABB, FG WILSON & CATERPILLAR CASE Grupp 4: Christoffer Andersson SCM & Industriell Marknadsföring Cathrine Bose 722A29 Elin Ivarsson Jonas.
Grupparbete 1 Reflektera över eget motiv eller av saknaden av motiv till att delta i Lärande på arbetsplatsen.
Biblioteket, LRC som stöd för lärandet. Computer Sweden ”Biblioteken söker nya roller i digitalåldern” ”Det gamla folkbildaridealet med den.
Kap. 1 Planera sortimentet
Från knattelag till årskullsverksamhet SvFF BSK P-00 Spelaren.
Vilken bransch? En bransch 3
Choice Sales Introduction
Arbetsmoment under Workshop 2: Målbilder
- en resa och en förstklassig utbildning –
Kundens röst (Voice of the Customer VOC)
STUDIECIRKEL.
Utbildningsmodul Erbjudande
Upphovsman: Adam Edström, RISE
Företags-namn Produkter och tjänster
Ikett Personalpartner AB
(Företagsnamn) Marknadsföringsplan
Kvalitetspolicy GLA och alla anställda ska uppfylla alla krav och överträffa förväntningar från kunder, ägare, myndigheter och andra intressenter. På GLA.
Personligt erbjudande till dig
Kap. 1 Planera sortimentet
Vad är marknadsföring? “Marketing’s job is to convert societal needs into profitable opportunities”
Din företags-broschyr
Kommunikation för er ToD-miljö Hur du skapar: intresse, kontakt och affärer för din T&D 1.
Vilka vi är Northwind Traders
G Anpassa den här banderollen med ditt eget meddelande! Markera bokstaven och lägg till din egen text. Använd en bokstav per bild.
Mall för definition av mått ________________________
G Anpassa den här banderollen med ditt eget meddelande! Markera bokstaven och lägg till din egen text. Använd en bokstav per bild.
Välkomna till workshop ENERGITJÄNSTEUTVECKLING
Info intranät Marknad Affärs modeller mot kund Hur man säljer in besöket? Hur demar man på besöket? Split Utvägen FF abonnemang Offertmall E-learning FAQ.
Samordnad individuell plan (SIP)
Projektering i industriellt träbyggande MFB – MIKS
Enkätlänkar via todaytoo version
V Anpassa den här banderollen med ditt eget meddelande! Markera bokstaven och lägg till din egen text. Använd en bokstav per bild.
B Anpassa den här banderollen med ditt eget meddelande! Markera bokstaven och lägg till din egen text. Använd en bokstav per bild.
KM-fest på Finaldagen av KM Lördagen den 10:e november
-utbildning till stöd för systematisk uppföljning i socialtjänsten
V Anpassa den här banderollen med ditt eget meddelande! Markera bokstaven och lägg till din egen text. Använd en bokstav per bild.
Stöd till precisering av avrop från Ramavtalet ”bokning och bidrag”
Presentationens avskrift:

Utbildningsmodul Erbjudande - PITCH

Vad säljer ni egentligen och till vem?

Utbildningsmodul - Erbjudande Säljprocessen, inte bara körningen i ToD-anläggningen Specifikt erbjudande för varje ToD, vad ska man ha med och hur ska man använda det? Kundnytta, att fokusera på kundens behov och se nyttan Kundprofiler, ett verktyg för att anpassa sitt erbjudande beroende på vem kunden är

Grupparbete - En chans att arbeta med sitt eget erbjudande Ta fram kundanpassat erbjudande Ta fram specifikt erbjudande Definiera egen kundprofil (alternativt använd ett av exemplen) Ta fram anpassat erbjudande för den egna ToD för utvald kund (använd mall)

Välkomna!