Ny hemsida smartboard.se

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Reporter.se håller hemsidor färska
Advertisements

Upplevelser och växande kunskap med Skogen i Skolan
SPF slår ett slag för det friska
TRÄFFA JOI Lär känna JOI communication. Vad kan vi göra för er?
Nationella strokekampanjen Ett initativ från Sveriges landsting och regioner Norrbottens Läns Landsting.
Innehåll Strategier, målgrupper, mål Informationskanaler
Pilotskolan Strömslund •Vi vill få ett ökat föräldraengagemang! –Genom att ge en beskrivning av styrelsens arbete samt klassombudens roll –För att få ett.
Syfte ”FramtidsFrön inspirerar pedagoger och annan
Kommunikation och marknadsföring i Heureka Lea Tuuli Kommunikationsdirektör.
Välkommen till BÖN FÖR SVERIGE 6 juni
En organisations mediehantering vid förtroendekris
NULÄGESPRESENTATION SEPTEMBER 2014.
Alumnundersökning Presentation Nätverksträffen för karriärvägledare och Alumnkoordinatorer 26 oktober 2013 Magnus Lindqvist Alumnkoordinator MALMÖ HÖGSKOLA.
Styrning Mina meddelanden
Skoldatatek i praktiken Anders Fridell
Marknadsföringsdag 25 sept 2014 Hur når vi ut till nya elever och får dem att plugga hos oss?
Skolkampanj #Nätrespekt Hösten 2014 och våren 2015 Inför Safer Internet Day 10 feb 2015.
Marknadsplan Gör en marknadsplan.
Marknadsförarens yrkesroll
CV & ANSÖKNINGSBREV Per Arvidsson Lina Landström KARRIÄRCENTRUM
SMHI - din hjälp i små och stora beslut Leverentörsmöte: Företagsväxter AB 4 november 2011.
BFL Bedömning för lärande
Information MC-kollektivet viktigaste informationskällan för MC- förares säkerhetsmedvetande Skrifter: Full Kontroll och Bra Tänkt, á ex Medlemstidning.
Marknadsföring av Projekt X
TREADMÖTE 15 APRIL 2010/VÅRA ROLLER I PROJEKTET 1 ETT SAMVERKANSPROJEKT FÖR STUDENTER, FÖRETAGARE SAMT MENTORER I SKÅNE NV MENTORERNAS ”BIDRAG” Matchning.
Genomförande Framtidens lärande Tre ledord: Tillgänglighet - Tillväxt - Konkurrenskraft Stärka e-lärandeutvecklingen i Skåne/Blekinge genom att bygga en.
Välkommen till BÖN FÖR SVERIGE 6 juni Krön. 7:14.
Digitala lärresurser Bakgrund & utveckling - Vad har hänt under de senaste 10 åren? Vad händer nu? Varför? Hur?
Vi på EBA erbjuder kunder allt från Bungee jump till en äventyrshelg EBA gör lagstärkande helger för andra företag.
Varumärket SPF, Sveriges Pensionärsförbund. Varumärket är allt vi gör Varumärket är inte samma sak som en logotype, grafisk profil, slogan Varumärket.
Ola Nilsson Folkhälsoansvarig SPF:s förbundskansli SPF slår ett slag för det friska.
Gilla Din Ekonomi - Skola. INFORMATÖRSUTBILDNING FI:s huvudsakliga mål  Bidra till ett stabilt och finansiellt system med ett högt skydd för konsumenter.
ENTRIS – Entreprenörskap i skolan Skolan ska förbereda barn och unga för jobb som ännu inte existerar, för att lösa problem som vi ännu inte känner till,
Idéstuga – samla en grupp med både nya och gamla medlemmar och ta tillsammans fram förslag på nya aktiviteter.
Vi presenterar nyheten Äventyrshelger, där man får lära sig hur man överlever olika situationer i vildmarken. I marknadsföringen av denna kommer vi att.
Välkommen till Baskurs för dig som är ny kommunikationsansvarig på folkhögskola! Folkhögskolornas informationstjänst 2015.
Min skola Bedrivs år Riktar sig till elever med NPF på högstadiet och gymnasiet Anhöriga och skolpersonal är också målgrupper i projektet.
ESS MAX IV i regionen - TITA Syftet är att stärka Tillväxten, Innovationsstrukturen, Tillgängligheten och Attraktiviteten i regionen som ett led i etableringen.
STATUS WP3 Fredrik Grund – Innovatum –. Biogas2020 -tillsammans skapar vi en gemensam Skandinavisk biogasplattform WP3.1.1 Erfarenhetsutbyte, nätverk,
Smart Built Environment ur ett kommunikativt perspektiv #smartbuilt Kick-off 12 oktober 2015 Helena Gibson Ek.
Praktik och utbildning för nyanlända akademiker
Föreningsstöd - Kommunikationsstöd
Elin Johnsson och My Hörting
Affärsidé HEAVENLY ska vara i framkant med hög kvalitativa produkter som attraherar alla, oavsett ålder, kön, smakpreferens etc. Vi ska ligga i framkant.
Katarina Lidén VD, SwedSec Licensiering AB
Enkät NB1- elever 2017 Antal svar från olika skolor.
Marknadsplan Gör en marknadsplan.
Nuläget i Älvkarleby
Svenska Brukshundklubben
Hur många gem är det i påsen?
VÄLKOMNA TILL FÖRÄLDRAMÖTE
Marknad, målgrupp och mål
Enkät NB1- elever 2017 (1 181 deltagare) Sammanställd mån 18/9 -17
Netsmart ÅF-webinarie -19 maj 2017
Netsmart ÅF-webinarie -7 april 2017
NETSMART WEBINAR 6 OKTOBER 2017
Marknadsföring FÖRETAG Ny hemsida smartboard.se
SOCIALA MEDIER-KAMPANJ “The Butterfly Effect”
Läkemedelsdagen 2018 Tema rationell läkemedelsbehandling År 2018 ordnas Läkemedelsdagen som en del av en omfattande kommunikationskampanj för genomförandeprogrammet.
Välkommen till förskoleklass 2018/2019
(Företagsnamn) Marknadsföringsplan
Pågående Strama-aktiviteter hösten 2018
Vårt skadeförebyggande arbete
Tidsplan.
KONSTEN ATT BYGGA EN STAD PÅ ETT SKYFALLSSÄKERT SÄTT
Kommunikation.
Det här händer under vecka 16 Bra datum att ha koll på:
AVENTI -DITT PERSONLIGA OCH KREATIVA EVENTBOLAG!
Kampanjkarta aktiviteter 13 – 19 år
§ 1 Ändamål Mom 1 Dyslexiförbundet har till ändamål att stödja personer med funktionsnedsättningarna läs- och skrivsvårigheter/dyslexi och/eller matematiksvårigheter/dyskalkyli.
Presentationens avskrift:

Ny hemsida smartboard.se Marknadsföring SKOLA Ny hemsida smartboard.se Kampanjer Sociala medier Mässor Lokala aktiviteter Säljstöd

Kampanjer www.smartboard.se/kampanjer Företagskampanj

Nyhetsbrev ​SMARTKlubben Sociala medier Följ och dela! Uppmana alla pedagoger att följa! Netsmart AB Netsmart AB SMART Board SKOLA SMART Board FÖRETAG SMART Board Sverige SMARTKlubben Nyhetsbrev 
​SMARTKlubben SMARTKlubben SMARTKlubben SMART Board Sverige

Stora mässor 2017 - 2018 Skolforum Sthlm 30-31 oktober SETT Syd Malmö 30-31 oktober BETT London 24-27 jan SETT Sthlm 11-13 april

Lokala aktiviteter Vi bidrar med personal

Annonser HT -17 Baksidan på Skolvärlden Skolledaren DIU

Säljstöd på Webshopen Nyhetsbrev till ÅF Webinarier Broschyrer / Produktblad