Tjänsteleverantör Stadsnät Underleverantör MÅL

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Hjo Energi AB Fiber till Hammarn ?.
Advertisements

Uppdrag effektivare synpunktshantering Hultsfreds kommun Ledarutveckling över gränserna.
Systemförändringar – månadsvis mätning
Bedömning efter sex veckors drogfrihet. Förbättring i kognitiv funktion.
Ordersvar till Skanskas e-handelsverktyg
Hugo Pettersson & Sara Bodin
Socialstyrelsen.se/patientsakerhet Fallstudie nr. 22 | Artikelnr | ISSN Patient tog sitt liv under vård på sjukhus En man med självmordstankar.
Vårdplaneringsprocessen vid in- och utskrivning till och från landstingets slutna hälso- och sjukvård Inskickningsmeddelande Inskrivnings meddelande Kallelse.
Patient fick fel läkemedel – hjärnskadades
Detta program beräknar automatiskt hur många semesterdagar du har kvar. Klicka här Meddelande från personalavdelningen!
En kort lektion i hur du inte blir blåst
”PORTEN TILL ALLT MÖJLIGT”
Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20.
Agenda Utbildning för verksamhetschef
Är Fastbit’s varumärke för "öppet stadsnät" och finns i stadsnäten; LidköpingMariestad Nossebro Töreboda Skara Götene VallebygdenSkövde Jonas Lind Fastbit.
Avgiftslista via Internet
modell för bättre kommunikation mellan vårdpersonal
En schweizerkniv i Järfälla kommun
Smittskydd Skåne INFORMERAR
Caroline Fruberg, Utvecklingsledare i Landstinget i Jönköpings län
Hur hanteras det mellan kommun sjukhus idag? Uppdrag från LG 30/5
Strykningar grupparbete
En enklare och bättre sjukförsäkringsprocess
30-minutersmetoden Så organiserar du frivilliga i en kris- eller katastrofsituation Avsnitt 1: “Förberedelser” Avsnitt 2: ”Katastrof - Ingen förvarning”
Utvärdering Övning 2 GSS/GGI Övning 8 maj. Mål med övningen  Träna samverkan i en gränstrakt  Lösa problem tillsammans över gränsen  Juridiska spörsmål.
Dagens problematik Trygghetslarm.
Miljödata ABwww.miljodata.seBG Besöksadress Ronnebygatan Karlskrona PG Org. Nr Lisa – arbetsskador och.
Materialförsörjning till avhjälpande underhåll Säkrad försörjningslösning Material och komponenter, som ingår i leveransavtalet, har en säkrad påfyllning.
Hjärntorgets beroenden av andra system
exempel från opererande enheter och hjärtsjukvården
Karlskronas öppna Stadsnät
Lisa – arbetsskador och tillbud
Synpunkter, klagomål och beröm
Rutin för felanmälan LP15 Physio-Control Support nummer Vardagar – Mail:
KFR:s undersökning 2009 Våldsarbete i parrelationer på familjerådgivningar.
Nät och sedan en operatör för tjänster Vi upphandlar en operatör! Några exempel : IP – Only Zitius Gästabudsstaden ( Nyköping) Du beställer själv tjänster.
Förvaltningen informerar. Plattform Stöd och behandling Plattform Designverktyg Tjänsten Stöd och behandling.
Kom ihåg! Tips när verksamheter startar sina piloter.
Inloggning, startsida i Co-Driver samt utloggning Panel-PC
VÄLKOMMEN TILL WSP SVERIGE
Lex Maria.
Nationellt kvalitetsregister för Cervixcancerprevention Processdelen
Lathund TI Tekniska Konsulter B Innan du gör ett avrop läs:
Lathund TI Tekniska Konsulter A Innan du gör ett avrop läs:
Skriv ut med Princh.
Föräldraenkäten 2015 Förskola Ekebo
Gratis testkonto med egen inloggning
Checklista Panel-PC Co-Driver 3.0, version 1.1.
Vet du egentligen vad dina föräldrar vill?
Föräldraenkäten 2015 Förskola Birkebo
Föräldraenkäten 2015 Förskola Trollhassel
2015- Validering Valideringshandbok
Föräldraenkäten 2015 Förskola Nunnebo
Lathund för administratörer
Lagarna inom handel Kap. 13.
Föräldraenkäten 2015 Förskola Aspebo
Landstinget i Värmland Förvaltningsorganisation, tjänsteresa och riskanalys (10 minuter) Eftermiddagen
Statusbedömning av byggnadsverk
Föräldraenkäten 2015 Förskola Lönnebo
Tips när verksamheter startar sina piloter
Föräldraenkäten 2015 Förskola Bokebo
Föräldraenkäten 2015 Förskola Emmabo
Kommunikationsprocesser
Vet du egentligen vad dina föräldrar vill?
Nyheter och rättningar vid uppgradering RIS/PACS 23 oktober 2018
Supportstuga: Terminsstart och -slut
Nyheter och rättningar vid uppgradering RIS/PACS 7 november 2018
Lex Sarah – en möjlighet till bättre kvalitet
MedControl Instruktion för ärendeansvarig
Lex Sarah – en möjlighet till bättre kvalitet
Presentationens avskrift:

Tjänsteleverantör Stadsnät Underleverantör MÅL Att snabbt och säkert hantera alla felanmälningar från valida anmälare. Att kvittera att felanmälan har mottagits och rapportera när fel åtgärdats. Att informera till anmälare om fel som uppkommit, deras omfattning och beräknad återstart. Stadsnät har ej slutkundskontakt/firstline support Tjänsteleverantör Felanmälan till Stadsnätet Informerar om felåtgärd Felet ätgärdat Mail Se Kontaktlista Eskalering gem. beslut Nej Nej Mottagning av Felanmälan och Registrering Bedömning av Hur felanmälan skall hanteras Bekräftelse av mottaget fel Stadsnäts fel Är funktion återställd? Ja Återrapportering av felavhjälpning Stadsnät Felavhjälpning Egen personal rapporterar fel Stadsnäts Kundcenter tar emot fel från kund som har Tj. lev fel nr. Fastighetsnätbyggare Felavhjälpning fastighetsnät Underleverantör