Tjänsteleverantör Stadsnät Underleverantör MÅL Att snabbt och säkert hantera alla felanmälningar från valida anmälare. Att kvittera att felanmälan har mottagits och rapportera när fel åtgärdats. Att informera till anmälare om fel som uppkommit, deras omfattning och beräknad återstart. Stadsnät har ej slutkundskontakt/firstline support Tjänsteleverantör Felanmälan till Stadsnätet Informerar om felåtgärd Felet ätgärdat Mail Se Kontaktlista Eskalering gem. beslut Nej Nej Mottagning av Felanmälan och Registrering Bedömning av Hur felanmälan skall hanteras Bekräftelse av mottaget fel Stadsnäts fel Är funktion återställd? Ja Återrapportering av felavhjälpning Stadsnät Felavhjälpning Egen personal rapporterar fel Stadsnäts Kundcenter tar emot fel från kund som har Tj. lev fel nr. Fastighetsnätbyggare Felavhjälpning fastighetsnät Underleverantör