Björn Svensson Fredrik Krig Filip Edén
Att sälja kläder online Kunder ska kunna designa sina egna kläder Låga priser Kvalitet
Försäljning av kläder i Sverige Kundgrupper: Privatpersoner (18-24 år) & Organisationer/Företag Försäljningen ska baseras online Konkurrensmedlet för företaget blir priset, men utan att kvaliteten blir lidande. Tillgodoser kundernas behov
Tillverkning i Asien Lager i Sverige Outsourcing
EEndast fabriker i Asien som ej bedriver barnarbete, kränker mänskliga rättigheter och som jobbar för jämlikhet, rättvisare villkor och att bidra mot en bättre miljö
MMålet är att erövra en stor marknadsandel på klädmarknaden i Sverige (online), och att vara en av de ledande leverantörerna av kläder online i Sverige.
DDetta ska uppnås genom att erbjuda ett konkurrenskraftig pris samtidigt som vi erbjuder bra kvalité och unika egenskaper som personligt designade kläder för både privatpersoner och organisationer.
Starka öppningserbjudanden Penetration Prices Målgrupp: ungdomar (18-24). Internetreklam på sidor som är populära för målgruppen Direktreklam.
Produkt Pris Plats Påverkan