GK Kundportal Dina fastigheter – dina anläggningar – våra uppgifter GK Kundportal 1.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Företagspresentation: Incoming Center of Scandinavia AB -
Advertisements

Webbtidbokning via 1177 Vårdguidens e-tjänster. Webbtidbokning innebär att mottagningen låter invånaren boka, av- eller omboka en tid direkt i journalsystemets.
Self Service NET2 -Set up Spara gärna denna manual på din PC eller skriv ut materialet för senare stöd. | +46.
Oskrivna och skrivna regler i Kallhälls scoutkår Hälsodeklaration, personuppgifter och kontaktuppgifter Kåren har som policy att ta in en ny hälsodeklaration.
Om denna presentation: Version Denna PPT-presentation tillsammans med det talspråksmanus du hittar i anteckningssidorna är framtaget för att.
Läkemedel, fokusområde för division Läns- och Närsjukvård, 2016 Förskrivningen av läkemedel till personer över 75 år har ökat med nära 70 procent sedan.
TRIVSELREGLER VALLENS IF F98 I omklädningsrummet :  Att alla sänker ljudnivån.  Att alla skall få en plats att byta om på.  Att alla håller ordning.
SMART KOMMUN I NACKA: ENKEL OCH ÖPPEN VÅRT MÅL ÄR ATT BLI BÄST PÅ ATT VARA KOMMUN.
Färdiga e-tjänster för att effektivisera er hantering kring ENSAMKOMMANDE BARN Under 2015 kom ensamkommande barn och unga till Sverige för att söka.
Region Östergötland Utbildning E-frikort
Sekretesspolicy EviDos AB | Mina läkemedel
LOK stöd Magnus Johansson.
Kaffe - tillgänglighet
Uno. Användarinstruktion.
Trygg hemma Hur går införandet? Chefsträff 5, Kiruna
En rundtur i Lärum Vårdnadshavare inom grundskolan
Utbildning i hantering av Behovstrapporna
Södermanlands Domarkommitté
Trygg hemma Förstärkt samarbete i öppenvård Extra chefsträff, Kiruna
Klottersanering 2007 Klottersanerings kostnader för föregående år saknas för att denna kostnad inte har haft eget kostnadsställe. Målningsarbetena, som.
Lokalbollen LBA Media Ltd..
Hämtning och installation av nytt program till din dator
Att ansluta sig till en avdelning.
Nyhetsbrev Oktober # Generell information - Driftsättning av release 3 den 3/10 Besiktningsplan - Plattformsövergång ersätts med Plankorsning.
Fastighetsbranschens knäckfrågor för en framgångsrik digitaliseringsresa Patrik Larsson, Meta.
Information för it-handledare i pensionärsföreningar
Patientlagen ger utökad valmöjlighet
LUP Mål 3 Satsning på kompetensförsörjning
Tips när verksamheter startar sina piloter
Uppställning addition utan tiotalsövergång
Tolktjänster (språk) Beställning av telefon- och kontakttolk
Det här händer under vecka 4 Bra datum att ha koll på:
Vad innebär det för oss inom Inner Wheel?
IT verksamhetens satsning utifrån IKT.
Framtidsmöte Trygg hemma Vi kommer alltid att vara på väg! Kiruna
220 handdatorer ska utbytas ut till APP före
Online-verktyg Guide till den internationella webbsidan för säkerhetsprodukter.
Mångfald Verksamhetsåret En ökad satsning
220 handdatorer ska utbytas ut till APP före
Ung Cancer - Medlemsundersökning 2017, Närstående
Skolwebb för vårdnadshavare
Registrera hjärtstartare i Sveriges Hjärtstartarregister
Studentportalen – allt om dina studier
Diabetesenkäten och Diabetesprofilen på webben
ETT BRA LÄROBJEKT – FINNS DET?
Vässa SAM med hjälp av IA-systemet
Ifyllande av personlig tidbok
Attefallshus Attefallshus Byggavdelningen Stadsbyggnadskontoret
Skolwebb för vårdnadshavare
Leverantörsfakturor GAS
PRODUKTUTVECKLING.
Region Norrbottens gemensamma dokumenthanteringssystem
Utbildning i hantering av Behovstrapporna
Supportstuga: Terminsstart och -slut
Behovskartläggning Kartläggningen beskriver målgruppens behov och skapar därmed förutsättningar för att utveckla processer som motsvarar behoven. Den.
Anslutning av VA Anmälningspliktig åtgärd
WCAG-checklistan Så här ska du använda checklistan.
Test av användbarhet Nationella vård- och insatsprogram (VIP) inom psykisk hälsa April 2019.
Kreativa verktyg och metoder
Webbtidbokning via 1177 Vårdguidens e-tjänster
För dig – Skatteförvaltningens webbtjänster
Svenskt Perioperativt Register Förseningar Nationell standard
Test av användbarhet Nationella vård- och insatsprogram (VIP) inom psykisk hälsa April 2019.
Test av användbarhet Nationella vård- och insatsprogram (VIP) inom psykisk hälsa April 2019.
Test av användbarhet Nationella vård- och insatsprogram (VIP) inom psykisk hälsa April 2019.
Avvikelsehantering En säker verksamhet = en säker arbetsmiljö!
Kursadministration- Aktivitetstillfälle
KRETSLOPP FÖR ÅTERVINNINGSPROCESSER
Kontinuitetshantering
Ny betavy: hantera resultat för enskild student
Presentationens avskrift:

GK Kundportal Dina fastigheter – dina anläggningar – våra uppgifter GK Kundportal 1

Norrbottens Läns Landsting – Registrera felanmälning GK Kundportal 2 Logga in på Lösenord:norrbotten Ni kommer nu in på kundportalen

Registrera en felanmälan GK Kundportal 3 För att skapa en ny felanmälan tryck på plustecknet till höger i bilden

Registrera GK Kundportal 4 Namnfältet: Namn och telefonnummer Företagets ref: Kostnadsställe Beskrivning: Skriv först vart t ex Bergnäset FTV eller HC. Beskriv felet och ange även rumsnummer och på vilket plan. Gäller byggnad: Välj rätt adress så att våra tekniker vet var de ska åka. Tryck på skicka in Namn o telefon

Vad händer nu Er kundansvariga får nu ett mail om att ni registrerat en felanmälan Felanmälan behandlas och vår tekniker skickas ut för att åtgärda problemet. GK Kundportal 5

Vi hjälper dig Din kundkontakt på GK finns självklart tillgänglig och hjälper dig att komma i gång och ser till att du får ännu bättre service via kundportalen. GK Kundportal 6