Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

1 År 2009 v. 22-26 Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "1 År 2009 v. 22-26 Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport."— Presentationens avskrift:

1 1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport

2 2 År 2009 v Linköping Samtliga (77 st) (1659 st) Att få resa när man vill Att få resa när man vill Vilket betyg vill du ge bokningen, dvs. hur tiden du fick stämde med den tid du önskade åka?

3 3 År 2009 v Linköping Samtliga (77 st) (1659 st) Kort väntetid på beställningen Kort väntetid på beställningen Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning?

4 4 År 2009 v God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid 1. Kom fordonet på det klockslag som du fick löfte om? Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) (105 st)(2591 st)

5 5 År 2009 v God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid 2. Kom du fram i tid? Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) ( 105 st)(2591 st)

6 6 År 2009 v God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid Vilket betyg vill du ge restiden från (hämtadressen) till (lämnadressen)? Linköping Samtliga (105 st) (2591 st)

7 7 År 2009 v Vänligt bemötande Vänligt bemötande 1. Vilket betyg vill du ge bemötandet av samtalsmottagaren, dvs. den du pratade med? Linköping Samtliga (77 st) (1659 st)

8 8 År 2009 v Vänligt bemötande Vänligt bemötande 2. Vilket betyg vill du ge förarens bemötande? Linköping Samtliga (105 st) (2591 st)

9 9 År 2009 v Fråga B8 Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan? Linköping 92 %

10 10 År 2009 v Fråga R17 Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dig tills att du kom fram till målet? Linköping 95 %

11 11 År 2009 v Fråga R18 Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställningen och resan sammantaget? Linköping 93 %

12 12 År 2009 v Trend Fråga B8 Trend Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan?

13 13 År 2009 v Trend Fråga R17 Trend Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dit tills att du kom fram till målet?

14 14 År 2009 v Trend Fråga R18 Trend Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställning och resan sammantaget?


Ladda ner ppt "1 År 2009 v. 22-26 Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport."

Liknande presentationer


Google-annonser