Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Resultat kundundersökning 2011 ( egen undersökning ) - Svarsfrekvens 63 %

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Resultat kundundersökning 2011 ( egen undersökning ) - Svarsfrekvens 63 %"— Presentationens avskrift:

1 Resultat kundundersökning 2011 ( egen undersökning ) - Svarsfrekvens 63 %

2 Jag känner mig sedd, dvs jag känner mig uppmärksammad och väl bemött Resultat 2011Antal svar: 411 Snittpoäng:8,7

3 Jag känner mig nöjd som kund Resultat 2011Antal svar: 412 Snittpoäng:8,6

4 Jag vet vart jag ska vända mig med synpunkter / klagomål Resultat 2011Antal svar: 402

5 Resultat Kommunens Kvalitet i Korthet 2011 ( Sveriges Kommuner och Landsting) Hur lång är väntetiden i snitt för att få plats på ett äldreboende från ansökan till erbjudande om plats?

6 Resultat Kommunens Kvalitet i Korthet 2011 ( Sveriges Kommuner och Landsting) Hur många olika vårdare besöker en äldre person, med hemtjänst beviljad av kommunen, under 14 dagar?

7 Resultat Kommunens Kvalitet i Korthet 2011 ( Sveriges Kommuner och Landsting) Vilket serviceutbud finns inom särskilt boende finansierat av kommunen?

8 Resultat Kommunens Kvalitet i Korthet 2011 ( Sveriges Kommuner och Landsting) Vad kostar en plats i kommunens särskilda boende?

9 Resultat Kommunens Kvalitet i Korthet 2011 ( Sveriges Kommuner och Landsting) Hur nöjda är brukarna? (NKI = Nöjd kundindex)

10 Resultat Kommunens Kvalitet i Korthet 2011 ( Sveriges Kommuner och Landsting) Vad är kostnaden per vårdtagare inom hemtjänsten i kommunen?


Ladda ner ppt "Resultat kundundersökning 2011 ( egen undersökning ) - Svarsfrekvens 63 %"

Liknande presentationer


Google-annonser