Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

ANBARO STANDARDRAPPORTER Skapad: 2012-01-12. B2. Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Period:

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "ANBARO STANDARDRAPPORTER Skapad: 2012-01-12. B2. Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Period:"— Presentationens avskrift:

1 ANBARO STANDARDRAPPORTER Skapad:

2 B2. Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Period: Kvartal Västtrafik

3 B3. Vilket betyg vill du ge bemötandet av samtalsmottagaren, d.v.s. den du pratade med? Period: Kvartal Västtrafik

4 B6. Vilket betyg vill du ge bokningen, d.v.s. hur tiden du fick stämde med den tid du önskade åka? Period: Kvartal Västtrafik

5 B8. Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan? Period: Kvartal Västtrafik

6 R7. Vilket betyg vill du ge förarens bemötande? Period: Kvartal Västtrafik

7 R9. Vilket betyg vill du ge förarens förmåga att köra mjukt och smidigt? Period: Kvartal Västtrafik

8 R10. Vilket betyg vill du ge förarens förmåga att hitta till den adress du skulle åka till? Period: Kvartal Västtrafik

9 R11. Vilket betyg vill du ge fordonet, när det gällde förutsättningen att ta sig i och ur? Period: Kvartal Västtrafik

10 R12. Vilket betyg vill du ge fordonet, när det gällde att det fanns tillräckligt med plats? Period: Kvartal Västtrafik

11 R15. Vilket betyg vill du ge restiden från till ? Period: Kvartal Västtrafik

12 R17. Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, d.v.s. från det att fordonet kom och hämtade dig på tills att du kom fram till ? Period: Kvartal Västtrafik

13 R18. Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, d.v.s. om du tänker på både beställningen och resan sammantaget? Period: Kvartal Västtrafik

14 R19. Generellt - vilket sammanfattande betyg vill du ge tryggheten när du gör en ? Period: Kvartal Västtrafik

15 R20. Generellt - vilket betyg vill du ge hur fungerar överlag? Period: Kvartal Västtrafik

16 Period: Kvartal Västtrafik Ärende med resan

17 Beställare Period: Kvartal Västtrafik

18 Översikt – en frågesektion per graf

19 Bokning Kvartal Kvartal Färdtjänst - Västtrafik

20 Färdtjänst - Riket Kvartal Kvartal Bokning

21 Färdtjänst - Västtrafik Kvartal Kvartal Föraren och fordonet

22 Färdtjänst - Riket Kvartal Kvartal Föraren och fordonet

23 Färdtjänst - Västtrafik Kvartal Kvartal Upplevelsen av resan, NKI samt generellt betyg

24 Färdtjänst - Riket Kvartal Kvartal Upplevelsen av resan, NKI samt generellt betyg

25 Sjukresa - Västtrafik Kvartal Kvartal Bokning

26 Sjukresa - Riket Kvartal Kvartal Bokning

27 Sjukresa - Västtrafik Kvartal Kvartal Föraren och fordonet

28 Sjukresa - Riket Kvartal Kvartal Föraren och fordonet

29 Sjukresa - Västtrafik Kvartal Kvartal Upplevelsen av resan, NKI samt generellt betyg

30 Sjukresa - Riket Kvartal Kvartal Upplevelsen av resan, NKI samt generellt betyg


Ladda ner ppt "ANBARO STANDARDRAPPORTER Skapad: 2012-01-12. B2. Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Period:"

Liknande presentationer


Google-annonser