Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

1 År 2009 v. 31-35 Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "1 År 2009 v. 31-35 Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport."— Presentationens avskrift:

1 1 År 2009 v. 31-35 Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport

2 2 Linköping Samtliga (72st) (1560st) Att få resa när man vill Att få resa när man vill Vilket betyg vill du ge bokningen, dvs. hur tiden du fick stämde med den tid du önskade åka? År 2009 v. 31-35

3 3 Kort väntetid på beställningen Kort väntetid på beställningen Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? År 2009 v. 31-35 Linköping Samtliga (72st) (1560st)

4 4 God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid 1. Kom fordonet på det klockslag som du fick löfte om? Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) ( 107 st)(2574 st) År 2009 v. 31-35

5 5 God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid 2. Kom du fram i tid? År 2009 v. 31-35 Linköping Samtliga (vänstra staplarna) (högra staplarna) ( 107 st)(2574 st)

6 6 God tidsanpassning och rimlig restid God tidsanpassning och rimlig restid Vilket betyg vill du ge restiden från (hämtadressen) till (lämnadressen)? Linköping Samtliga ( 107st) ( 2574st) År 2009 v. 31-35

7 Linköping Samtliga (72st) (1560st) 7 Vänligt bemötande Vänligt bemötande 1. Vilket betyg vill du ge bemötandet av samtalsmottagaren, dvs. den du pratade med? År 2009 v. 31-35

8 8 Vänligt bemötande Vänligt bemötande 2. Vilket betyg vill du ge förarens bemötande? År 2009 v. 31-35 Linköping Samtliga ( 107st) ( 2574st)

9 9 Fråga B8 Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan? Linköping 92 % År 2009 v. 31-35

10 10 Fråga R17 Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dig tills att du kom fram till målet? Linköping 93 % År 2009 v. 31-35

11 11 Fråga R18 Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställningen och resan sammantaget? Linköping 89 % År 2009 v. 31-35

12 12 Trend Fråga B8 Trend Fråga B8 Vilket sammanfattande betyg vill du ge beställningen av just den här resan? År 2009 v. 31-35

13 13 Trend Fråga R17 Trend Fråga R17 Vilket sammanfattande betyg vill du ge själva resan, dvs. från det att fordonet kom och hämtade dit tills att du kom fram till målet? År 2009 v. 31-35

14 14 Trend Fråga R18 Trend Fråga R18 Totalt sett, vilket sammanfattande betyg vill du ge hela resan, dvs. om du tänker på både beställning och resan sammantaget? År 2009 v. 31-35


Ladda ner ppt "1 År 2009 v. 31-35 Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport."

Liknande presentationer


Google-annonser