AdLINK Urban-Life paketet hösten 2006 Fnamn Enman AdLINK Internet Media AB XX
Varför målgruppspaket? Köp faktisk räckvidd, dubbeltäckning mellan siter borträknad Köp faktisk räckvidd, dubbeltäckning mellan siter borträknad Träffa varje besökare med frekvensstyrd annonsering Träffa varje besökare med frekvensstyrd annonsering Målgruppens demografi är kartlaggd med en statistiskt säkerställd undersökningsmetod Målgruppens demografi är kartlaggd med en statistiskt säkerställd undersökningsmetod Flexibilitet i ditt köp Flexibilitet i ditt köp Flera siter Flera siter Varierande kampanjperiod Varierande kampanjperiod Frekvensstyrd och effektiv annonsering Frekvensstyrd och effektiv annonsering Köp räckvidd i målgruppen Köp räckvidd i målgruppen Mycket förmånlig kontaktkostnad jämfört med att köpa en eller ett fåtal siter Mycket förmånlig kontaktkostnad jämfört med att köpa en eller ett fåtal siter
Urban-Life paketet Sitewww.glife.se Total räckvidd 550,000 mån Totalt 100,000,000 sidvisningar/mån
Urban-Life paketet
PRISERBJUDANDE Antal impsMålgruppspaketOrdinarie prisPriserbjudande250,000 Urban-Life paketet 11,2507, ,000 22,50014,625 1,000,000 45,00029,250 3,000, ,00087,750 5,000, ,000146,250 * Annonsformat 728x90, 140x350, 468x60, 250x240 angivet i pixlar