AdLINK Urban-Life paketet hösten 2006 Fnamn Enman AdLINK Internet Media AB 08-545 257 XX

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
easyresearch. se/s. asp Varför?
Advertisements

Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2013
Varför är det viktigt att mäta?
Fredrik Thelander, fritidsledare Stockholm 7 mars 2012.
1 Sociala medier inom juridiken Mark Klamberg, doktorand.
Nationella strokekampanjen Ett initativ från Sveriges landsting och regioner Norrbottens Läns Landsting.
Parkeringsköp Kommunfullmäktige reglerar hur många bilplatser fastighetsägaren är skyldig att skapa genom Malmö Stads p-norm. Fastighetsägaren löser detta.
InfoMentor ger dig större inblick i ditt barns skolgång
Bakgrund Startade 1907 i Kungsbacka av Beda Hallberg med huvudsyftet att hjälpa tuberkulosdrabbade barn.
Internetapotek - arena för marknadsföring av läkemedel? Arne Björnberg Poteket AB
Att använda sig av massmedier
Markör Marknad och Kommunikation AB
M Bergeling, Qulturum Resultatrapport patientskador Resultat från strukturerad journalgranskning enligt GTT (Global Trigger Toal), för patient inskriven.
Seniorbarometern Skandia Sv Informationsklass: Öppen 2 Bakgrund och metod Bakgrund Syfte Målgrupp Metod I Seniorbarometern har Skandia låtit intervjua.
Nya studera.nu Målgrupper och struktur. Målgrupper Potentiella studenter Studenter i systemet Forskarstudenter Andel av besökarna per målgrupp? Prioritering.
Vad tycker NyföretagarCentrums kunder om rådgivningen? Hur många har startat företag efter rådgivningen? Branscher, omsättning, anställda? Jämförelse lokala.
(Lägg till egen kommunlogga). Varför Klimatlöftet? Det är många som känner oro för klimatförändring. Klimatlöfteskampanjen hjälper invånarna att göra.
Brunnström, Nordström, Lindholm, Guuleed, Suomi. Varför e-handla?! 70 % - Sparar tid när man slipper gå i vanliga butiker 69 % - Tillgängligt dygnet runt.
Kostnader för läkemedelsförmån samt läkemedel i slutenvård Observera! Förändrad statistik för slutenvården fr.o.m. år 2010 Utveckling t.o.m. januari 2012.
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2013? Verksamhetsresultat för Mark Särskilt boende.
Energieffektiviserings direktivet
Kostnader för läkemedelsförmån samt läkemedel i slutenvård Observera! Förändrad statistik för slutenvården fr.o.m. år 2010 Utveckling t.o.m. februari 2012.
Nordens största privatekonomiska sajt sidvisningar unika besökare i veckan.
“Bättre vård med facebook” Katrin Moeschlin Charlotta Wolgast Wallman Nov 2011.
LÄSVANOR EN PRESENTATION FRÅN DAGSPRESSKOLLEGIET.
Utvecklingskraft för svensk livsmedelsindustri. Ett av KK-stiftelsens expertkompetensprogram Styrelsen hämtad från näringslivet Mötesplats för kunskapsutveckling.
Retorik- Konsten att tala
Kostnader för läkemedelsförmån samt läkemedel i slutenvård Observera! Förändrad statistik för slutenvården fr.o.m. år 2010 Utveckling t.o.m. januari 2013.
Rabattavtal TV4 Sverige/Avfall Sverige/Bright Media Kampanj: Farligt Avfall, Energiutvinning och Materialåtervinning Period: Aug 2010 – Dec 2011.
Kostnader för läkemedelsförmån samt läkemedel i slutenvård Observera! Förändrad statistik för slutenvården fr.o.m. år 2010 Utveckling t.o.m. maj 2013 Materialet:
Ökad användning av antibiotika i Sverige. Sedan 1998 har antibiotikaförsäljningen i Sverige minskat. År 2004 vände dock trenden och under de senaste två.
Vad kan du göra för att minska ditt ekologiska fotavtryck?
ATT SKAPA TABELLER Tabeller skall endast användas om man verkligen vill presentera något i tabellform Använd INTE tabeller för att strukturera hela sidor.
AdLINK Resepaketet hösten 2006 Förnamn Efternamn AdLINK Internet Media AB XX
AdLINK Teknik & Gadgetpaketet hösten 2006 Förnamn Efternamn AdLINK Internet Media AB XX
Kostnader för läkemedelsförmån samt läkemedel i slutenvård Utveckling t.o.m. maj 2015 Materialet: avser kostnader inklusive moms är ej åldersstandardiserat.
NattklubbEventRestaurang. Annonsera hos NattPasset NattPasset.se NattPasset appen.
Min skola Bedrivs år Riktar sig till elever med NPF på högstadiet och gymnasiet Anhöriga och skolpersonal är också målgrupper i projektet.
Kostnader för läkemedelsförmån samt läkemedel i slutenvård Utveckling t.o.m. sept 2015 Materialet: avser kostnader inklusive moms är ej åldersstandardiserat.
Bannrar och Facebook-inlägg hos klienter Guidelines Sales Finance April 2016.
BI SYD Bakgrund och förklaringar
En ingång Kartläggning av befintliga och framtida behov
BI SYD Bakgrund och förklaringar
BI SYD Bakgrund och förklaringar
BI SYD Bakgrund och förklaringar
BI SYD Bakgrund och förklaringar
BI SYD Bakgrund och förklaringar
BI SYD Bakgrund och förklaringar
Kostnader för läkemedelsförmån
Kostnader för läkemedelsförmån
Stadsledningskontoret Brukarundersökning 2010 Vård och omsorgsboende Östermalms stadsdel Kampementets äldreboende.
Kostnader för läkemedelsförmån
Kostnader för läkemedelsförmån samt läkemedel i slutenvård
Kostnader för läkemedelsförmån
Kostnader för läkemedelsförmån
Kostnader för läkemedelsförmån
Kostnader för läkemedelsförmån
Kostnader för läkemedelsförmån
effektmätning för CASINO COSMOPOL –
Kostnader för läkemedelsförmån
Kostnader för läkemedelsförmån samt läkemedel i slutenvård
Kommunikation studenter
1 Fotboll BARN Sport 1 X 2 Gingo !
Kostnader för läkemedelsförmån samt läkemedel i slutenvård
Kostnader för läkemedelsförmån samt läkemedel i slutenvård
Kostnader för läkemedelsförmån
Kostnader för läkemedelsförmån
Presentationens avskrift:

AdLINK Urban-Life paketet hösten 2006 Fnamn Enman AdLINK Internet Media AB XX

Varför målgruppspaket? Köp faktisk räckvidd, dubbeltäckning mellan siter borträknad Köp faktisk räckvidd, dubbeltäckning mellan siter borträknad Träffa varje besökare med frekvensstyrd annonsering Träffa varje besökare med frekvensstyrd annonsering Målgruppens demografi är kartlaggd med en statistiskt säkerställd undersökningsmetod Målgruppens demografi är kartlaggd med en statistiskt säkerställd undersökningsmetod Flexibilitet i ditt köp Flexibilitet i ditt köp Flera siter Flera siter Varierande kampanjperiod Varierande kampanjperiod Frekvensstyrd och effektiv annonsering Frekvensstyrd och effektiv annonsering Köp räckvidd i målgruppen Köp räckvidd i målgruppen Mycket förmånlig kontaktkostnad jämfört med att köpa en eller ett fåtal siter Mycket förmånlig kontaktkostnad jämfört med att köpa en eller ett fåtal siter

Urban-Life paketet Sitewww.glife.se Total räckvidd 550,000 mån Totalt 100,000,000 sidvisningar/mån

Urban-Life paketet

PRISERBJUDANDE Antal impsMålgruppspaketOrdinarie prisPriserbjudande250,000 Urban-Life paketet 11,2507, ,000 22,50014,625 1,000,000 45,00029,250 3,000, ,00087,750 5,000, ,000146,250 * Annonsformat 728x90, 140x350, 468x60, 250x240 angivet i pixlar