Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
”från person till funktion”
Advertisements

Synergator Consulting Business Development & Management Copyright 2009 Verktyg för Företagsutveckling.
Varför är det viktigt att mäta?
Test Center – en högre nivå
Samarbete med Microsoft Office Sharepoint server 2007 Angelica Rydelius Bergman Välkommen!
Ulf Wallin, Eskil Fouganthine
Telenor Svarsservice Växel Telefonpassning.
Communication Assistant
Vision 80/20 Contact Center Lösningsexempel
Välkommen! Effektiv och professionell telefoni med Vision 80/20 CC Michell Grip
Trio Enterprise Corporate and Concept Presentation
Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20.
Partner Release Note Vision 80/20 for
Nytt telefonisystem för LU
Mamut Business Software 9.0 Nyheter & Försäljningsargument
Aveny Hogia PA Den 19 November
1 Frågor till Hjärt-Lungfondens Medlemsmöte om gåvoservice och tobak.
Medborgarservice i Skellefteå kommun
AU Digital samverkan LO Process
Pontus Abrahamsson Joakim Örnstedt Startbild Systemkonsult
Bo Linde Solution Specialist EPM Microsoft AB Project Server.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Microsoft Small Business Specialist. Microsoft har lanserat ett initiativ för partner som arbetar med småföretag. Fördelar för dig som partner är att.
Mobila Lösningar— Exchange Server 2003 Patrick Hvid Kerfi AB Patrick Hvid Kerfi AB.
Rektor Malmö Borgarskola
Bättre liv för våra äldre
Reformer i arbetslöshetsförsäkringen 1 september 2013
SundCom Group AB Group AB SundCom.
Hur skapar ditt företag en effektivare kundservice?
Kort presentation ny VIP2000 Ny telefonilösning
Vad hände i Östersund, kommer vi ihåg? Norrtings regionträff för Folktandvårdens chefer och staber
Kartläggning av stöd- och ledningsprocess
Nationella Riktlinjer för Sjukdomsförebyggande Metoder Varför nationella riktlinjer för sjukdomsförebyggande metoder? Katarina Ossiannilsson Sjukgymnast/Rehabchef.
2 2. Kommunens vision är att vara en framsynt tillväxtkommun, attraktiv att bo och verka i.
QULTURUM Mari Bergeling 2014 Kartläggning av stöd- och ledningsprocess Personcentrerad processkartläggning – PCP Före- byggande Identifiering av förutsättningar.
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. …telefonilösningen för dig som har fokus på hur det ” låter ” för dina kunder när du själv inte kan svara...
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett återuppringningssystem - samtalsbokning istället för kö för bl.a. vårdcentraler och bilverkstäder.
INTRODUKTION TILL SUMMIUM (c) 2006 by Wapice Oy, all rights reserved Wapice Oy.
© 2007 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco Public ITE PC v4.0 Chapter 1 1 Operating Systems Networking for Home and Small Businesses – Chapter.
Sociala samarbetsverktyg och molntjänster Anne Månsson.
Lync, telefoni och molnet
custice . fakta . presentation
Sommarkollo Samarbete i Office System och Windows Vista Pontus Haglund Mid Market Solution Specialist Microsoft AB.
Alkohol och hälsa, Göteborg, 2011 Fredrik Spak, lektor, docent Enheten för socialmedicin Sahlgrenska akademin Göteborgs universitet Specialist.
Microsoft Small Business Specialist. Microsoft har lanserat ett initiativ för partners som arbetar med småföretag. Fördelar för dig som partner är att.
CCG – Coach Coach Go  EU-projekt inom Grundtvig med fokus på vuxnas allmänna lärande.  Period:  Deltagarländer: Island, Italien, Tyskland,
Presentationsöversikt Syfte med presentationen: Ge en första introduktion till nyheterna i Windows Vista Målgrupp: TDMs i små till stora organisationer.
Business Control Concept KundBack officeBusiness Control/ Consulting Rapportweb PEKO PEKO ProAdminova.se.
Microsoft Dynamics AX (fd Axapta)
HSB Malmö ek. för HSB, ursprungligen en förkortning för Hyresgästernas Sparkasse- och Byggnadsförening, är idag ett egennamn. Vi har två pass á 45 minuter.
Redo för en ny dag. Tänk om det fanns affärssystem som var lika enkla att använda som Office?!
Agenda Intro MCRM 3.0 Installation Konfigurering Quick Tour MCRM 3.0 Import av konton (praktiskt exempel) Frågor och summering.
Järfälla kommuns servicecenter
Moderna affärssystem - Systemutvecklarens roll -
Serviceundersökning 2011 Nöjd-Kund-Index undersökning om företagares uppfattning om Upplands-Väsby kommuns service under 2010.
Copyright © 2015 Datatal AB. All rights reserved. Nyheter 5.11.
ShoreTel Inc. Företaget
Contact Center On Demand Mika Pitkänen Sales Director.
Vad? Ett återuppringningssystem - samtalsbokning istället för kö för bl.a. vårdcentraler och bilverkstäder. Inte vanlig CallBack!
ShoreTel Connect Kontaktcenter
Mall: Konsekvensanalys (digital)
Nästa generations samarbetsverktyg
När systemen aldrig någonsin får stanna
Quick Tips for Effective Spa Management To manage your spa effectively, you should consider training your staff, letting people know about your spa through various marketing channels, and focus on improving customer experience. Play the slideshow to
Syftet meden central Kundservice Effektivare kundkontakter
Kontaktcenter Stockholm Brukarundersökning 2009
Kompetens för SIP SimLab - 10 dec 2018.
Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt.
Mi PC Den här presentationen beskriver Mi PC.
Presentationens avskrift:

Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och omfattande statistik.

Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad gör ett Call Center? Svarar Identifierar Prioriterar Köar Fördelar Automatiserar Samlar statistik

Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. När behövs ett Call Center? Inkommande samtal Grupp/funktion Hög/ojämn belastning Kritisk verksamhet Tillgänglighet Service Effektivitet Kontroll/uppföljning

Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. PC klienter - Agenter Supervisor CallBack Funktioner Free seating Skill-based-routing Back-office Overflow Köplats + beräknad kötid Kom-ihåg-senaste samtalet För- och efterbearbetningstid Varning vid tom kö Köbesked Automatisk telefonist Integration m CRM Screen-pop-up VIP Telekonferens PC klienter - Agenter Wallboard Knappval Schema Statistik Språk

Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Varför? Ökad tillgänglighet - aldrig upptaget Bättre service - kunden identifieras automatiskt Ökad effektivitet - integration med affärssystem Kontroll och uppföljning - omfattande statistik Professionellt bemötande - enhetlig röst, ingen egen inspelning.