BIF-cupen 2015
Informationsmöte den 3/11 Cuphelgen Organisation Ansvarsområden Övrigt
BIF-cupen års jubileum 146 antal lag deltog kr i vinst ( mindre än 2013) Vinsten fördelas så att klubben får 75 %, arrangerande lag 12,5 % och övriga lag delar på 12,5 % ( kr) Lärdomar från tidigare år – håll en god kommunikation med kansli och cupgeneral
14-17 maj BIF-cupen 2015 To p9 + p11 Fre p13 + p14 Lö p8 + p12 Sö p7 + p10 Åldersklasserna P7-P9 spelar vardera tre matcher, där alla belönas lika för sina insatser. P7 och P8 spelar i 5- mannalag. Åldersklasserna P10-P14 spelar först grundspel, där alla lag går vidare till slutspel. Slutspel sker samma dag som grundspelet. P13-P14 spelar i 11-mannalag. Alla deltagande lag är garanterade minst tre matcher.
Organisation Tävlingssekretariat Tränarna Ledningsgrupp Föräldrarna Kansliet Christel och Titti Cupgeneral Carin
Fortsatt arbete Utse ledningsgrupp idag December 2014 Möte för ledningsgruppen Inbjudan skickas ut i mitten av december Arbetet med tidningen påbörjas! Januari 2015 Bemanningsschema till lagen 1 mars bemanningsscheman klara 1 april stämma av anmälningar för att göra en aktiv insats vid seriestarterna vid behov 1 maj tidningen färdigställd och delas ut 3-4 maj.
Ledningsgrupp AnsvarsområdenLedningYtterligare medverkande Ansvarig för tidning och marknadsföring (inbjudan) Leif HedinCharlotta Hedin, Susanne Romberg Ansvarig för ansvarig för kiosk/grillHelena JohanssonPaul Söndergaard Ansvarig för sjukvårdMadeleine Jirdén Ansvarig för ansvarig för IP (inkl. cupvärdar) och parkering Jörgen PerssonFredrik Axler Robert Jansson Ansvarig för kommunikationDrive: Stefan SjöstedtFB: Cecilia Sjögren Ansvarig för tävling och domareKrister PerssonOskar Bergenudd
Kommunikation Hur vill ni kommunicera kring detta? Sportadmin? FB-grupp? Delade dokument i dropbox? Drive? BESLUT om att lägga upp dokument i Drive samt skapa en FB-grupp där vi kan kommunicera nyheter, möten m.m.
Vad blir speciellt med BIF-cupen 2015?? Hälsoprofil? Särskilda arrangemang? Lagets idéer och kontakter?