Paketerad lösning för upp till 40 användare

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Microsoft® Lync™ 2010 Utbildning i delegering
Advertisements

IPad grundkurs.
Jonas Eriksson/Scania InfoMate ITSX Medlemscase – Erfarenhetsutbyte Umeå maj 2009 MEX på Scania.
Varför är det viktigt att mäta?
Webbaserat reseräkningssystem
Telefonfunktioner/hänvisning/röstbrevlåda/m.m.
Wikinggruppen Presentation av ”WIKING SMS” – Effektivisera din verksamhet.
Mobila anknytningar med Springmobil
Syo PRAO ver. 3.0 Välkommen till presentationen av Syo PRAO Vi kommer att gå igenom de flesta funktionerna i Syo PRAO.
Ett webbaserat rekryteringsverktyg för alla branscher!
1 En studiemedelsansökan för alla Ny tjänst för studeranderapportering.
Telenor Svarsservice Växel Telefonpassning.
Microsoft® Lync™ 2010 Snabbmeddelanden och närvaro Utbildning
E-post juni 2013.
Vision 80/20 Express Fördelar för ÅF: Konkurrenskraftigt pris
BEANS NÖJD KUND INDEX (e-survey undersökning)
Vision 80/20 Contact Center Lösningsexempel
Välkommen! Effektiv och professionell telefoni med Vision 80/20 CC Michell Grip
Insamling med betalnummer Roberth Nilsson 2 september 2013.
ny dag redo för en Business Value Launch /3/2017 8:37 PM 1
Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20.
Mamut Business Software 9.0 Nyheter & Försäljningsargument
Intranät som funkar Andreas Blackne
1 L U N D S U N I V E R S I T E T Ring, ring – med vem ska vi slå en signal? Gun Nilsson Telefoniansvarig, LDC.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Resultat av kvalitetsundersökning Äldreomsorg Linköpings kommun
Sektorn för Socialtjänst
Telefonfunktioner/hänvisning/röstbrevlåda/m.m.
LabOra Medarbetaren Kyrkans första medarbetarsystem!
VAD HÄNDER MED LOK-STÖDET? Från manuellt till digitalt Från nu och in i framtiden.
Kort presentation ny VIP2000 Ny telefonilösning
Nyheter – Raindance 2009 vår
Manual: Att lägga till personer i en grupp. (Tryck på F5 för att se PP-presentationen)
EKÄNGENS IF NÄRVAROREGISTRERING MEDLEMSHANTERING ADMINISTRATION.
Dalsland DATUM UTBILDNING I E-TJÄNSTBYGGAREN.
TietoEnator © 2007presentationPage 1 Mina meddelanden Procapita +
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. …telefonilösningen för dig som har fokus på hur det ” låter ” för dina kunder när du själv inte kan svara...
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett återuppringningssystem - samtalsbokning istället för kö för bl.a. vårdcentraler och bilverkstäder.
Vision Vi bygger Sveriges landslag i taxi. Vision Vi bygger Sveriges landslag i taxi.
KONFIDENTIELLT. Distribution endast till partners enligt sekretessavtal. Microsoft utfäster inga garantier, varken uttryckliga eller underförstådda. ©
Lync-möten Ansluta till ett Lync-möte Schemalägga ett Lync-möte
Komma igång med Lync Windows Store-appen
Vem litar du på? Om sociala medier och sociala nätverk Dataträff hos SeniorNet Södermalm 28 april 2010 Anita Rissler SeniorNet Lidingö.
HSB Malmö ek. för HSB, ursprungligen en förkortning för Hyresgästernas Sparkasse- och Byggnadsförening, är idag ett egennamn. Vi har två pass á 45 minuter.
1 L U N D S U N I V E R S I T E T Telefoni - LU Gun Nilsson Telefoniansvarig, LDC
KONFIDENTIELLT. Distribution endast till partners enligt sekretessavtal. Microsoft utfäster inga garantier, varken uttryckliga eller underförstådda. ©
Snabbreferens för © 2013 Microsoft Corporation. Med ensamrätt. Lync-startskärmen På Lync-startskärmen finns paneler i hubben till vänster som ger dig smidig.
1 L U N D S U N I V E R S I T E T Telefoni - LU Gun Nilsson Telefoniansvarig, LDC.
Snabbreferens för Lync 2013 KONFIDENTIELLT. Distribution endast till partners enligt sekretessavtal. Microsoft utfäster inga garantier, varken uttryckliga.
Hogia storsatsar på kassa- och butikssystem. Hogia Kassa Bas – för små företag Enkelt, lättanvänt och logiskt kassasystem för små och medelstora företag,
BVForum - en genomgång för revisorer Sören Thuresson.
1 Jan Lundström OV’s Hemsida Utbildning Ledare. 2 Jan Lundström OV’s Hemsida Standard Lagrum.
Datscha Bank & Finans Outlook April Vad är Datscha? Webbaserad tjänst Kommersiella fastigheter Information och värdering användare 300 bolag.
Dialect – Thomas Eriksson
En mobil växel olik alla andra
Copyright © 2015 Datatal AB. All rights reserved. Nyheter 5.11.
NattklubbEventRestaurang. Informera och Marknadsför NattPasset.se NattPasset appen.
Dialect Unified En mobil växel olik alla andra Innehåll Växeln som molnstjänst En telefonväxel på dina villkor För användaren Vem vill du ringa? Telia.
Unotelefoni.se Uno. Användarinstruktion. unotelefoni.se Uno. En överblick. Hänvisning Samtal direkt på anknytning
Uno. Användarinstruktion.
Uno. Telefonistinstruktion.
Användarguide WhatsApp för iPhone
Användarguide WhatsApp för Androidtelefoner
Gratis testkonto med egen inloggning
Team Up! Nya Partnerskap för bättre affärer
Mail med länk.
WonderPhone client.
WonderPhone client.
Validera hjärtstartare i Sveriges Hjärtstartarregister
Mi PC Den här presentationen beskriver Mi PC.
Presentationens avskrift:

Paketerad lösning för upp till 40 användare Vision 80/20 Express Lättanvänd allt-i-ett lösning för små och medelstora företag Paketerad lösning för upp till 40 användare Hänvisningssystem Webbgränssnitt Kalenderkoppling Talad hänvisning + fler prisvärda tillval

Vision 80/20 Express Funktioner i Express-versionen Optioner Lättanvänt webbaserat användargränssnitt Hänvisning via webbgränssnitt/kalender/telefon Samtalshantering via webbgränssnitt (ringa/svara/koppla) Talad hänvisning Röstbrevlåda Kalenderkoppling Optioner Mobilstatus (Gäller för Danmark) Mobilklient Microsoft OCS-koppling SuperOffice-koppling SMS Svara (Q4) 14 000 SEK 20 ankn 19 000 SEK 40 ankn Prisvärda tillval

Vision 80/20 Express

Webbgränssnitt Vision 80/20 Express Enkelt att söka kollegor, kunder och övriga kontakter Status för användare: hänvisningar, upptagen i telefon samt MS OCS-Status (option) Lätt att hänvisa sig Samtalshantering, click-2-call

Talad hänvisning Vision 80/20 Express 2 1 Anna Anderson är upptagen i möte och återkommer kl. 16:04. Vill du bli vidarekopplad: tryck 1 för telefonist, tryck 2 för att blir kopplad till mobil Eller tryck 3 för att tala in ett meddelande. 1 1. Hänvisa din anknytning i webbgränssnittet 2. Hänvisningen uppdaterar den talade hänvisningen automatiskt

Kalenderkoppling Vision 80/20 Express 3 2 1 Anna Anderson är upptagen i möte och återkommer kl. 17:00. Vill du bli vidarekopplad: tryck 1 för telefonist, tryck 2 för att blir kopplad till mobil Eller tryck 3 för att tala in ett meddelande. 2 1 1. Skapa en aktivitet i MS Exchange t.ex en mötesbokning 2. Kalenderbokning överförst direkt till Vision 80/20 Express och hänvisar anknytningen 3. Talad hänvisning uppdateras automatiskt med rätt information

Vision 80/20 Express SuperOffice kontakter Användare

Vision 80/20 Express Tydlig översikt av organisationen och integrerade kontakter från SuperOffice

Vision 80/20 Express Sök resultat visar om användare är hänvisade, talar i telefon samt OCS-status.

Vision 80/20 Express Schemalägg återkommande hänvisningar.

Vision 80/20 Express Samtalshantering ring/svara/koppla vidare/pendla

Vision 80/20 Express Kontaktuppgifter, click-2-call, skicka e-post

Vision 80/20 Express Sökord: vad arbetar personen med projekt m.m. Organisationsträd: Var i organisationen finns personen

Vision 80/20 Express Skicka meddelande via E-post och SMS. OBS! SMS kräver SMS-tjänst t.ex. Smessa.

Vision 80/20 Express Se inkomna meddelanden. Spara, skicka vidare eller ta bort meddelanden. Mallar för meddelanden.

Vision 80/20 Express Samtalshistorik och inspelning av samtal

Vision 80/20 Express Lägg till snabbhänvisningar och ändra standardinställningar

Vision 80/20 Express Ange tips som visas för andra användare, t.ex. kontakta Anders ang. faktura frågor under vecka 9.

Vision 80/20 Express Ange önskad tidszon för rätt hantering av hänvisningar.

Option: Mobilgränssnitt

Option: SuperOffice-koppling Import av SuperOffice register (med önskat intervall) SuperOffice-kontakter sökbara (även fonetiskt) Visar A-nummer och namn (om personen finns i SuperOffice) Effektiviserar säljorgansationen När kund ringer in hinner säljare snabbt ta upp rätt kundkort Vid utringande verksamhet går det snabbt att söka och ringa upp kund. (click-to-call)