Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
”från person till funktion”
Advertisements

Thommy Sjölander och Ulf Lundgren, MRO Software AB
Configured Edititon för Unicenter 3.0 Sättet att snabbt komma igång med Unicenter.
Tågkompaniet KOMPIS Utbildning Mattias Hammarsten
Soldatregistret Ett helt nytt program
Varför är det viktigt att mäta?
Statistikmodulen Omicron Syntax Data AB Framåt.
Intagningssystemets databas Ögonblicksbild Kopia av intagningsdatabasen Uppdateras 3 ggr per dag 07:15 – 12:15 – 15:15 Roller Skola, kommun Periodiseras.
CiviCRM – en introduktion
Vad är Envi-Card? - Ett effektivt intranetverktyg som underlättar
Ett webbaserat rekryteringsverktyg för alla branscher!
Ulf Wallin, Eskil Fouganthine
Problemsnack eller bygga lösningar.
Anvisningstjänstens roll inom infrastrukturen för Svensk e-legitimation Martin Lindström
Fujitsu 1. © Fujitsu 2008 Stockholm Libris inspirationsdag Kristian Wallin Anne Sandfær Fujitsu Services A/S.
Att söka och förvalta kunskap
Malin Dandenell Nyheterna i Office 2013 Malin Dandenell
E-post juni 2013.
Göran Husman Office 365 MVP / HumanData AB
Vision 80/20 Contact Center Lösningsexempel
Välkommen! Effektiv och professionell telefoni med Vision 80/20 CC Michell Grip
ny dag redo för en Business Value Launch /3/2017 8:37 PM 1
Trio Enterprise Corporate and Concept Presentation
Partner Release Note Vision 80/20 for
Affärsintegration och Asset Management
Mamut Business Software 9.0 Nyheter & Försäljningsargument
Schenker Air & Ocean E-lösningar för sjö- och flygtransporter
Brukarenkät IFF Brukarundersökning individ, familj och funktionshinder (IFF) hösten Sammanlagt svarade 185 brukare på enkäten. För IF så var.
PX-Web på SCB SCB PX-Webdagen oktober 2013.
Journalister har ofta kontakt med forskare
Microsoft Dynamics CRM 3.0
MOM - HUR DU FÅR FULL KONTROLL MED PROAKTIV ÖVERVAKNING Nicklas Axelsson Konsult Qbranch.
Förstudie.
SWEDISH AGENCY FOR ECONOMIC AND REGIONAL GROWTH 1 9. Aktörer i Nyps 22/ Sofia Wallgren Nyps utbildning- Projektmedel.
ASTRa WEB enkät - kundnöjdhet.
Hur skapar ditt företag en effektivare kundservice?
Kort presentation ny VIP2000 Ny telefonilösning
APM APPLICATION PERFORMANCE MONITORING En översikt och några komma igång produkter på marknaden idag. Christian Gerdes LIGHTS IN LINE AB.
1:a Möte Offert process Avsluts process
Paketerad lösning för upp till 40 användare
UTVECKLING MED RAMVERKET.NET Marcus Medina. Dagens visdomsord ” Ingen vet vad han klarar innan han har försökt. ” - Publilius Syrus (85 f.Kr.-43 f.Kr.).
Taxi 2000 för taxiåkerier Taxi 2000 för taxiåkerier är ett administrativt system på Internet, som sparar mycket tid för det enskilda åkeriet och underlättar.
Morgondagens telefonilösningar TILLSAMMANS med sociala medier? Nortel Användaförening / Stockholm Tomas André VD, Visionutveckling AB Trådlöst.
- Alla föreningar har möjlighet till en egen hemsida med gemensamt utseende - Kostnadseffektivt för föreningarna - Enkelt att använda även för nybörjare.
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och.
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. …telefonilösningen för dig som har fokus på hur det ” låter ” för dina kunder när du själv inte kan svara...
Groupwise – skicka mail
Everything you need to manage your digital media ImageVault is everything you need to securely and easily store, find and use all your digital media.
Vad är en bra webbplats? KANO Förtroendeingivande Effektiv Användbar Tillgänglig Ändamålsenlig Snabb och responsive Sökoptimerad Lättdelad Åtkomlig.
HSB Malmö ek. för HSB, ursprungligen en förkortning för Hyresgästernas Sparkasse- och Byggnadsförening, är idag ett egennamn. Vi har två pass á 45 minuter.
Riktlinjer Dokumentation Kompetens- utveckling Stödmaterial.
Välkommen Företagsnamn namn, företaget AB. Agenda ÅF som leverantör ÅF som leverantör Mamut som leverantör Mamut som leverantör Kundföretaget AB Kundföretaget.
Datscha Bank & Finans Outlook April Vad är Datscha? Webbaserad tjänst Kommersiella fastigheter Information och värdering användare 300 bolag.
Vendingfakta 026 –
En mobil växel olik alla andra
Copyright © 2015 Datatal AB. All rights reserved. Nyheter 5.11.
SNABBGUIDE FÖR SÄNDFUNKTIONER OCH FAX PÅ CANON imageRunner ADVANCED Denna guide är till för att du snabbt skall komma igång med att utnyttja din Canon.
BEANS NÖJD KUND INDEX 2015 Resultat från webbenkät.
Välkommen till Emrox Network Ett Butiksprogram för inskrift av Service. Manual för butiksmedarbetare Spara gärna denna manual på din PC eller skriv ut.
Contact Center On Demand Mika Pitkänen Sales Director.
Unotelefoni.se Uno. Användarinstruktion. unotelefoni.se Uno. En överblick. Hänvisning Samtal direkt på anknytning
Uno. Telefonistinstruktion.
CM Implementation & Customer Support
ShoreTel Connect Kontaktcenter
Validera hjärtstartare i Sveriges Hjärtstartarregister
Syftet meden central Kundservice Effektivare kundkontakter
Nya 1177.se
Nya 1177.se
Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt.
Nya 1177.se
Presentationens avskrift:

Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20

Agenda ◆ Nya releaser av Vision 80/20 ◆ Vision 80/ ◆ Vision 80/20 Contact Center 10.0 ◆ Vision 80/20 Statistics 3.0 ◆ Vision 80/20 Auto Attendant 4.1 ◆ Releaseplan

Ny release: Vision 80/20 3.0

Vision 80/ ◆ Ny användarvänlig telefonistklient ◆ Ny användarvänlig användarklient ◆ Effektivare sökfunktion ◆ Kombinerad telefonist- och agentklient

Vision 80/20 Telefonistklient 3.0 Användarvänligare •Lätt att lära sig – snabb inslussning av ny personal •Fokus på kontakten med inringande person ger bättre service Nytt grafiskt utseende •Interaktiva ribbon menyer som visar tillgängliga val •Tydligare närvaro och presence status

Vision 80/20 Telefonistklient 3.0 Progressiv sökning •Sökresultatet uppdateras vartefter sökningen skrivs Effektivare service •Du ser snabbt om sökningen är korrekt eller om den behöver trattas ner ytterligare •Snabbare service till inringande kunder

Vision 80/20 kombinerad telefonist- och agentklient Kombinerad klient •Det är enkelt då all funktionalitet är samlat I ett gränssnitt •Telefonister kan hantera alla medier som agenterna kan hantera. Bättre nyttjande av resurser •Telefonister kan loga in på kundtjänstköer och hjälpa till vid belastningstoppar •Det ger bättre kundservice

Vision 80/20 Manager Nytt grafiskt utseende •Dolda menyer har ersatts av interaktiva ribbonmenyer Lättare att använda •Lätt att komma åt

Vision 80/ Web User Effektivare organisation •Enkelt att söka kollegor •Enkelt att se om kollegor är tillgängliga •Sparar tid •Minskar interna samtal till telefonist Nytt grafiskt utseende •Tydligare information om kollegor och dess status •Mouse over för att se detaljer •Enkelt att hänvisa sig via kalenderfunktion •Lätt att använda – mer intuitivt

Ny release: Vision 80/20 Contact Center 10.0

Vision 80/20 Contact Center 10.0 ◆ Nytt grafiskt gränssnitt för agenter ◆ Agentchatt ◆ Kömusik ◆ Auto svar via ◆ Ärendelogg

Vision 80/20 Contact Center 10.0 Nytt grafiskt utseende Mer användarvänligt •Lättare att lära sig– snabb inslussning av ny personal och vikarier •Fokus på den inringande ger bättre service

Vision 80/20 Contact Center 10.0 Agent chat Agent till agent chatt Förenklar arbetet •Förenklar vidarebefordring av samtal till andra agenter (”warm handover”) •Ger snabbare service till kunden

Vision 80/20 Contact Center 10.0 Light telefonist funktionalitet för deltidstelefonister •Enkelt att lära sig när allt finns i samma gränssnitt •Intuitivt •Samma kraftfulla progressiva sökverktyg som telefonisterna har Bättre nyttjande av resurser •Agenter kan hjälpa till vid belastningstoppar •Bättre kundservice

Vision 80/20 Contact Center 10.0 Kömusik Trevligare mottagande •Trevligare upplevelse vid kö

Vision 80/20 Contact Center 10.0 Auto svar via ◆ Snabb återkoppling med information om att mailet är mottaget samt öppettider. ◆ Även efter stängning kan mail skickas ut med information om öppettider

Vision 80/20 Contact Center 10.0 Auto svar via chatt ◆ Inkommande chatt får ett välkommen- meddelande med information ◆ Chattanvändaren kan se hur många som är före i kön vilket uppfattas som att “det händer något” i kön samt bidrar till nöjdare kunder.

New release: Vision 80/20 Statistics 3.0

Vision 80/20 Statistics 3.0 Ny rapporter I Statistics 3.0 ◆ Ärendelogg ◆ IVR-val ◆ Callback inkluderat i CC-Rapport Ny wallboard

Vision 80/20 Contact Center 10.0 Ärendelogg *Kräver Vision 80/20 Statistics Ärendelogg •Kategorisering av ärenden Faktabaserade beslut •Visar statistik för vilka fråge- ställningar som är vanligast eller till vilka avdelningar och funktioner som kontakterna berör. •Ansvariga ser enkelt hur mycket resurser man lägger på de olika sponsorerna / uppdragsgivarna.

Vision 80/20 Case Log in Statistics 3.0

Vision 80/20 Statistics 3.0 IVR-rapport •Visar de olika IVR-valen •Kan användas för kundundersökningar •Tabell eller diagram

Vision 80/20 Statistics 3.0 •Callback inkluderad i contact center rapport

Vision 80/20 Wallboard Wallboard *Kräver Vision 80/20 Statistics 3.0 Wallboard, paneler: •Agenter •Agentgrupper •Köer •Köhistorik •Kölängd Faktabaserade beslut •Snabb överblisk •Lätt att bygga sin egen wallboard med hjälp av de olika panlerna •Kan visas i Desktop eller Wallboard läge

Ny release: Vision 80/20 Auto Attendant 4.1

Vision 80/20 Auto Attendant 4.1 ◆ Support för virtualisering WMWare ◆ Support för senaste taligenkänningen ◆ Support för Windows 2008 R2 Ready for sale: Ready for delivery:

Releaseplan: Vision 80/ Vision 80/20 Contact Center 10.0 Vision 80/20 Statistics 3.0

Vision 80/20 Release Plan Ready For Sale: ◆ Vision 80/ (PAM) ◆ Vision 80/20 CC10 ◆ Vision 80/20 Statistics 3.0 Ready For Delivery : Vision 80/ (PAM) : Vision 80/20 CC10 and Statistics 3.0