Planeringsfasen av arrangemang

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Global Opportunity. LÖSNING PROBLEM Hur kan du hjälpa till?
Advertisements

Työelämävalmiuksia | Yrittäjyyskasvatusta | Oman talouden hallintaa Affärsidé Affärsidé Personal PersonalRådgivare.
Affärsplaner för samhällsentreprenörer?
Det lönar sig!.
Etiska Rådet – On Tour – Underprissättning.
Affärsidé Öppna en klädaffär och sälja underkläder från Victorias Secret och t-shirts från olika märken som inte säljs i Varberg. Vi hade även tänkt att.
SAMHÄLLSEKONOMI.
Kompetensutveckling Processansvarig: Ulrika Sjöholm
Våga vara chef - en trestegsutbildning för chefer och ledare
Säljsamtalet Vägen till köp.
1. Att leda EU projekt Margareta Holmstedt.
Sandwich låglaktos Vår nya målgrupp. Du lär dig av chefen Sälj mycket. Bearbeta befintliga kunder. Öka yta. Vi är bäst. Och sådan saker.
Sammanfattning av SWOT – Samverkan vid AUE Två kärnfrågor Oklara mandat, direktiv och styrprinciper Många möjligheter till akademi- övergripande aktiviteter.
HOPE- Hospitals in Europé
För dig som ska resa En resa är ofta en härlig upplevelse men ibland händer det att den av något skäl måste ställas in eller avbrytas.
Inköp har blivit allt viktigare Inköp är ofta mer än 75% av kostnaderna Behov att ompröva etablerade inköpssätt.
Företagsekonomi 1 Centralt innehåll
SÄTT PRIS PÅ DIN UPPFINNING
Hållbart!. …måste vi ta ansvar för det viktigaste vi har. För att skapa en bättre vardag för de många människorna…
Keski-Pohjanmaan PROJEKTET UTVECKLA OCH FÖRBÄTTRA TRÄNINGSVERKSAMHETEN  KePLi startade projektet 2005 och målsättningen var att stöda träningsverksamheten.
Anmälningsavgiften är 200:- som återfås Söndag efter avslutad kurs.
Volymavtalen ur ett Kommersiellt Perspektiv. Arvid Welin.
Mamut Salesmodel Pär Svärd. Agenda Mamut Salesmodel Mamut Salesmodel Hvorfor Mamut som samarbeidspartner? Hvorfor Mamut som samarbeidspartner?
Seminarium Industriell Försäljning Eric Marketoft.
Affärsidé Den yttre affärsidén Vad skall produceras ?
MTV Productions.
Affärsplaner för samhällsentreprenörer? Distanskurs i SHE 4 april 2011 Fredrik Björk, Malmö högskola.
Föräldramöte P januari 2015
Introduktion Södertörn Huddinge, Botkyrka, Södertälje, Salem, Nynäshamn, Tyresö, Haninge, Värmdö och Arbetsförmedlingen AMO 3 Vision Nyanlända bidrar med.
Öppenhet – från vision till verklighet. E-tjänst barnomsorg Bakgrund Ett av Sambruks första projekt Volym E-tjänst Rätt i tiden Stark inlåsning Oligopolmarknad.
OLIKA VAL ATT TA STÄLLNING MELLAN.
1:1 H2000 Praktisk marknadsföring 1 – att marknadsföra i butik Kopiering tillåten © Liber AB 1:1 Vilka behov har mina kunder? Vilka kunder vänder jag mig.
 Växte fram gradvis – den var inte planerad  Viktigt att det finns marknad, dvs köpare och säljare samt kommunikationer  Det fanns i Storbritannien.
Kostnadshantering Ansvarar för att de IT-tjänster som levereras har kostnadstäckning och att pris är i relation med kvalitén. Det finns indirekta och direkta.
2010 Bertil Stivén
Föräldramöte 28/4 HKH 03. Agenda Lag organisation 2016/2017 Spelartrupp Säsongsplanering i stora drag. Målsättning, vad blir nytt. Egen cup Ekonomi Övrigt.
Björn Svensson Fredrik Krig Filip Edén.  Att sälja kläder online  Kunder ska kunna designa sina egna kläder  Låga priser  Kvalitet.
Målsättning Genom att utbilda beställarna i inköpsportalen
MTV Productions.
”M/S NYA SKÄRGÅRDEN” på en tredagarstur
MARKNADSFÖRING Marknadsföring är allt arbete som utförs i ett företag i syfte att föra en vara eller tjänst från producent till konsument.
Svenljunga IK 2017.
Cenium Conferance.
ICA Maxi Nacka och Boo IF – för ett aktivt Nacka!
Bergnäsets AIK Föräldramöte BAIK P
Agenda Söderköpings IK PF03 Föräldramöte 19/3
Från chef till ledare Modul II: Gruppcoaching.
Försäljningsdax! Lycka till!!! Vad innehåller en förpackning Grillsås?
Årets höjdpunkt 19 mars Res med till bandyfinalen för att avsluta vår egen säsong med en utvärdering, men framförallt tillsammans uppleva Svenska Bandyfinalen.
Webbutbildning i allmän palliativ vård
Välkommen till VFK,s sommarfriidrottsskola på Arosvallen Du som är medlem och född 06-03, år är välkommen Ni kommer att få grenspecifik träning av.
Säljsamtalet Innesälj.
Golfläger Alla juniorer i åldern år är välkomna. Vi delar upp i grupper enligt ålder. Vi håller till på Lövsättra den juni mellan
Presentationsteknik.
Förbättringsrampen Mått Förbättrings- idé Delmål Målsättning Tema
Helgen 16-17/ anmälan senast 8/9
Grundläggande Försäljningsteknik
Choice Sales Introduction
Från chef till ledare Modul III
Rekrytering.
Konsten att göra bra inköp
Försäljnignsledning.
Elljusspåret i Östhammar
HÅLLIGÅNG I SKOGEN Elljusspåret i Östhammar
(Företagsnamn) Affärsplan
Tappat skon i hagen? Trött på att ringa hovslagaren när din häst har tappat en sko i hagen? Nu har du chansen att spara både tid och pengar genom att gå.
Kost och träning! Balans Stress
Luncherna äter vi på Helges!!
Provsmakning av ljusa dessertviner med Lena Ström
Presentationens avskrift:

Planeringsfasen av arrangemang Mötescoach Sälja in/ avslut Överföring genomföring Fokuset i kursen är Planeringsfasen av arrangemang

Tema: Mötescoach Målgruppe: Innesälj/bokning/planläggare av konferenser Tidsåtgång: 2 dagar fra kl.10.00 dag 1, till kl.16.00 dag 2 Leverantör: Choice Hotels Ansvarig: Kari-Anne Røisland Anmälan: http://choiceacademy.choice.no för support, kontakta helen.sturesson@choice.no Pris: Kr. 3000,- pr. deltagare (resa+uppehåll i tillägg)

Målsättning Målet med träningen är att utveckla våra konferenseplanläggare till ännu bättre rådgivare åt våra kunder. Detta skall föra till ett unikt, trygghets skapande förhållande till kunden som vill köpa både mer och oftare.

Innehåll Rådgivar rollen overfor kunden Kundsamtalet Behovsanalysen Nödvändiga frågor Lösningsförslag och idéer till kunderna Vilka försäljningsarenor har vi? Merförsäljning Överföring till drift