Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avCecilia Fransson
1
Innovativa e-tjänster för kompetensutveckling och verksamhetsstöd för kundservice Innoveta
2
Praktik Innoveta Forskning Systemutveckling
3
Ny forskning – kommunala kontaktcenter idag Forskning och utveckling
4
Positiva effekter - medborgarnytta ökad tillgänglighet likabehandling av medborgare medborgarnas behov av kommunal service tydliggörs Resultat från kartläggning
5
Positiva effekter - inre effektivitet förvaltningarna avlastas processer ses över och effektiviseras statistik för verksamhetsutveckling utveckling av hemsida/e-tjänster Resultat från kartläggning
6
Nyckelfaktorer – för att lyckas med KC: förhållandet förvaltning - KC eldsjälar tidsuppskattning Resultat finns på www.sambruk.se Resultat från kartläggning
7
Positiva effekter - medborgarnytta ökad tillgänglighet snabbare handläggningstider tydlig kontaktyta in mot kommunen ökad förståelse för medborgarnas behov Praktik – Jönköpings mål
8
Positiva effekter - inre effektivitet snabbare och effektivare ärendehantering minskade kostnader möjligheter till förändrings- och utvecklingsarbete Praktik – Jönköpings mål
9
Systemutveckling Innoveta
10
Ärendenav Kontaktcenter Verksamhetsfunktioner
11
Varför Innoveta? Forskning Systemutveckling Praktik Nyfiken? Kontakta mig! madeleine.eckerstrom@jonkoping.se madeleine.eckerstrom@jonkoping.se 036 – 10 55 59
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.