Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
1
Kartläggning av stöd- och ledningsprocess
Personcentrerad processkartläggning – PCP Före- byggande Identifiering av förutsättningar Kartläggning inför beslut om åtgärd Beslut om åtgärd Genomför åtgärd Upp- följning Frågor att besvara i varje steg av processen Vad är viktigt för kund utifrån sina behov? Vad och hur gör vi i detta steg? Vad säger riktlinjer/erfarenheter/evidens om vad som skulle behöva göras? Vilken information behöver vara på plats? Vilka förutsättningar behöver finnas på plats (kompetenser, samverkan, teknik, kapacitet, behov av flexibilitet)?
2
Förebyggande
3
Identifiering av förutsättningar
4
Kartläggning inför beslut om åtgärd
5
Beslut om åtgärd
6
Genomföra åtgärd
7
Uppföljning
8
Vad behöver vi följa upp för att få svar på processens kvalitet avseende:
Erfarenheter (utifrån kund/elev/klient etc) Professionellt genomförande Funktionalitet Resurser
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.