Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
1
MEDLEMSENKÄT HÖKENSÅS GOLFKLUBB 2017 Golfförbundets Player1st
2
333/667
3
NPS – ambassadörspoäng från -50 till +100
Skala räknas som negativt 7-8 passivt 9-10 ambassadörer
4
Resultat och överblick
5
Resultat och överblick
Medel 5 – kontaktområden där klubben får medelbetyg Omklädningsrummens utformning tilltalar mig 70 Utbudet av kioskvaror passar mig 68 Prisnivån i kiosken är rimlig i förhållande till utbud och kvalitet 68 Prisnivån i shopen är rimlig i förhållande till utbud och kvalitet 67 Träningsområdets inspelsgreener håller hög kvalitet 67
6
Resultat och överblick
7
Vad är problemet? ”Bunkrarna är för hårda/ har för lite sand”
”Bunkrarna har varierande standard – vissa mycket sand, andra nästan ingen sand” ”Ruffen är för hög” ”Svårt att hitta bollen” ”Ojämna tees” ”Avståndmarkeringar är för få” ”Önskar annan typ av avståndmarkeringar - tofsar”
8
Åtgärder 2018 Baninventering - pågående – bolltvättar, avståndsmarkeringar, ruff etc. Personalresurs speciellt avsedd till bunkerarbete daglige (Fastigheter) en av visionerna att se över faciliteter och renoveringsbehov
9
Hejarrop! Tillgänglighet och miljö är fantastisk
Klubbledning/styrelse gör ett bra jobb Bra med det arbete som gjorts på greenerna Fortsätt färdigställ tees
10
Övrigt: Poster som skulle ses över efter förgående års enkät: Greener Tees - Öppettider restaurang/kansli - Bollar på rangen Tävlingsprogrammet Avståndmarkeringar Bolltvättar
11
Blir ni kvar?
12
TACK för Er feedback!
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.