Hösten 2009
Allting började med… Kontakt och förhandling Näringen samlade in pengar för satsningen Kommunen växlade upp lika mycket Marknadsföringsaktiviteter, licensrättigheter, torgfest och årets konsert Inspelningsplatser, aktiviteter, bilder, inslag
Ekonomi Kostnader Marknadsföringsaktiviteter (pins, banderoller, klistermärken, annonser) Licensrättigheterna Torgfesten (teknik/scen, arbetskraft) Årets konsert Intäkter Sponsorer Biljettförsäljning Diverse
Värdskapet i Lycksele –VI KÄNSLA Några exempel… Åkare och taxi - inte bara i Lycksele Handlare, hotell, restauranger osv Lyckselebor – levande reklampelare Mottagandet på Lycksele Flygplats Lokalmedia Lyckselebor som ställde upp med material och jobb Föreningarna som ställde upp
Bevakning av Lycksele 756 inslag juni-dec 2009Körslaget och Idol
Bevakning av Lycksele 756 inslag juni-dec 2009Körslaget och Idol fler besök på lycksele.seaug-dec 2009
Effekter och resultat Talang 2010 Årskrönikan Västerbotten Nationell media -rapport Let´s dance London - BBC Marknadsföringsvärde VI-känsla i Lycksele
Foto: Marino Carlsson Tack för oss!