POWERSALES AFFÄRSELEMENT
FYLL I DELARNA OCH GÅ TILLBAKA SENARE FÖR UPPDATERING AFFÄRSMÅL FYLL I DELARNA OCH GÅ TILLBAKA SENARE FÖR UPPDATERING AFFÄRSMÅL 100’, KINGS OF KAM, BOK AFFÄRSMODELL WORKSHOPS, ONLINE MÅLGRUPP FUNKTION, TITEL SÄLJARE, KAM, VD, SÄLJCHEF 5 VIKTIGASTE PROBLEMEN STRUKTUR KONTAKTSTRATEGI PROJEKTLEDNING INTERNSAMARBETE FÖRETAGSLEDNINGEN MÅLGRUPP DEMOGRAFI SÄLJARE, FAMILJ, 27-45 ÅR USP’S RESULTAT MED EN ENKEL MODELL OCH EFFEKTIVA VERKTYG PLAN FÖR ERBJUDANDET JA PLAN FÖR PRODUKTEN PLAN FÖR MARKNADSFÖRING
VEM ÄR KUNDEN EGENTLIGEN DEMOGRAFI VEM ÄR KUNDEN EGENTLIGEN VEM ÄR KUNDEN EGENTLIGEN 27-45 ÅR MAN OCH KVINNA BLANDAT 25`+ FAMILJ SÄLJARE, KAM, FÖRSÄLJNINGSCHEF, VD ALLA INITIALT SVERIGE STAD
5 PROBLEM 1. BRIST PÅ STRUKTUR 2. BRIST PÅ KONTAKTSTRATEGIER 5 PROBLEM; BRAINSTORMA 5 VIKTIGASTE PROBLEMEN FÖR KUNDEN. 1. BRIST PÅ STRUKTUR 2. BRIST PÅ KONTAKTSTRATEGIER 3. BRIST PÅ PROJEKTLEDNING 4. OFÖRSTÅENDE ORGANISATION 5. FÖRETAGSLEDNINGEN
TA FRAM DATA OM FÖRETAGET OCH BRANSHEN KUNSKAP OM VÅRT FÖRETAG SAMT BRANSCHEN ÄR VÄSENTLIGT. VÅRT FÖRTAG BRANSCHEN OMSÄTTNING 100.000:- 5.000.000:- TILLVÄXT ÖKANDE STABIL AFFÄRSMODELLER WORKSHOP, ONLINE KURSER INTERNET ONLINE MARKETING LÅG ANNAT
HUR KAN DU YTTNYTTJA FÖRETAGET TILLGÅNGAR? TILLGÅNGAR; BRAINSTORMA VIKTIGASTE TILLGÅNGARNA. 1. FINNS HUVUDSTRATEGI BOK, PR, LANSERING 2. TIDIGARE AFFÄRSPLAN JA, BAS 3. FÖRETAGETS STYRKOR KUNSKAPER 4. FÖRETAGETS SVAGHETER OKÄNDA 5. VILKA FAKTORER KOMMER ATT VARA KRITISKA LANSERINGAR
AKTIVITETSLISTA Aktivitetslista Status Prioritet Välj Datum Ansvar Kommentar SURVEY HÖG Q1 HM KUNDBESÖK Q1+ ALLA
TACKAR