Vision "Vi vill inspirera till ett aktivt, roligt och hälsosamt liv." Copyright © 2007 Stadium 14-06-29 "Vi vill inspirera till ett aktivt, roligt och.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Inspiration för era kunder!
Advertisements

© BTC i Karlstad AB 2013 Övningsföretag Affärsträning när den är som bäst!
Tobias Eriksson Västerås
Mobilanpassa din webbsida - Björn Söderberg mobilwebb.com Mobilanpassa din webbsida - Björn Söderberg mobilwebb.com E-post: Tel: +46.
Grattis Du har fått fiber - en framtidssäkrad lösning!
Grattis Du har fått fiber - en framtidssäkrad lösning!
Vision unique like Pooh
Presentation av: Johan Uddh Utvecklingschef. Våra kunder! Vår idé gör det enkelt att vara kund oavsett var du bor! Kvinnan står för beslutet till förändring.
C. Wormbs & L. Norén1 Fler affärer på webben Sammanfattning: • Är du nöjd med hemsidan? • Är det tydligt vad du säljer med hjälp av hemsidan? • Vet du.
Geospatial Solutions Sweden AB  Kommer GeoSol garantera support på TB2?  Ja, vi kan garantera support på Topobase2.  Kommer GeoSol utveckla ny KBFunk.
Datorer och e-handel Mattias Alatalo | Robert Nilsson.
Innehåll  Vår historia  Om familjen och våra vänner  Vår affärsidé och vision  Våra erbjudanden  Pergo et Perago!
SAMHÄLLSEKONOMI.
Avalon Information Systems Vi är IT-företaget som behärskar framtagning av information och utveckling av konkurrenskraftiga IT-system. - Produktinformation.
Webb 2.0 i utbildningen. Ett mer digitalt samhälle kunskaps.
Fi2 Lägesrapport om IT-utvecklingen i fastighetsbranschen
Bankdagen Fredrik Sauter Vd Skandiabanken 1. 2 Vi älskar våra kunder! Vi vill vara personliga och föra en dialog med våra kunder. Det kräver att vi lyssnar.
Ö Cissi Cissi Dahl & Anneli Bengtsson X-Ovation.
Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20.
Det fortsatta arbetet Projekttiden för Scandinavian Islands är 1 juli juni 2012 Huvudområden för projektet blir: • Kompetensutveckling • Produktutveckling.
70 % av alla förändringsprojekt fallerar…
Unified Communications – realtidskommunikation och webbkonferens
Plug In riktar sig till elever som avbrutit eller riskerar att av bryta gymnasieskolan. Nationellt är frånvaron hög, närmare 30 %, för Västerbotten ligger.
SOCIALA MEDIER PÅ RIKTIGT. VARJE DAG. #nopressurepå30minuter Presentation Chief Marketing and Communication Officer på Mynewsdesk.
Nya förutsättningar för lärande
Niklas Olsson Sps3d. Mina intressen Som ni säkert redan har sätt så brinner jag för golfen, därför tillbringar jag en hel del av min vakna tid på eller.
Pernilla Åström Strateg Digital PR Facebook.com/comsicom Community.
Varmt välkommen!. Jag heter... och mina förväntningar...
Kap 8: Marknadsföring genom relationer
Hur man beställer produkter och blir lojal kund..
Livet fungerar – med bredband från Telia
SEO Manager för EPiServer LÅT REDAKTÖRERNA VARA REDAKTÖRER.
Everything you need to manage your digital media ImageVault is everything you need to securely and easily store, find and use all your digital media.
PRODUCT DEVEL PMENT VI UTVECKLAR PRODUKTEN. ETT STÖRRE VÄRDE PRODUKT SKAPANDE MILJÖINNOVATION SOCIALT UTBILDNINGPENGARPRODUKTER.
Intressententmodellen.
Välkommen till Sommarkollo 2006
18-21 augusti 2004 Sociala media för statistik Hur kan nationella statistikbyråer utnyttja sociala medier för intern och extern kommunikation? Omvärldsbevakning.
Grattis Du har fått fiber - en framtidssäkrad lösning!
TREADMÖTE 15 APRIL 2010/VÅRA ROLLER I PROJEKTET 1 ETT SAMVERKANSPROJEKT FÖR STUDENTER, FÖRETAGARE SAMT MENTORER I SKÅNE NV MENTORERNAS ”BIDRAG” Matchning.
Anders Granbom Dalarna Peter Liljekvist Värmland
Christoffers Clothing Company
1 L U N DS U N I V E R S I T ET KC, 9 mars 2007 Open Access –nya möjligheter i vetenskaplig kommunikation HÅKAN CARLSSON BIBLIOTEKSDIREKTIONEN, LUNDS UNIVERSITET.
”Preventing the premature death of relationship marketing” - Lina Jansson - Maxim Kejzelman - Susanne Midbeck - Erik Petersson - Patrik Widlund.
E - briefing Nicklas Lundblad Elektroniska affärer INFRASTRUKTURAFFÄRSSYSTEMAFFÄRSMODELLER Dagens presentation Infrastrukturer Affärssystem Affärsmodeller.
Välkommen Företagsnamn namn, företaget AB. Agenda ÅF som leverantör ÅF som leverantör Mamut som leverantör Mamut som leverantör Kundföretaget AB Kundföretaget.
A Lean House –way of describing a Lean system
Microsoft Partner Program Petter Körnemark Microsoft Partner Program ISV/Software Solutions Competency Custom Development Solutions Competency Empower.
Februari 2015 Friskis&Svettis - Tracking. Totalt – 7 mätningar (2014: Jan/Mar/Maj/Juli/Sep/Nov och 2015: Jan)
Sociala medier för pedagoger och elever. Läroplan ” Eleverna ska också kunna orientera sig i en komplex verklighet med stort informationsflöde och snabb.
Gilla Din Ekonomi - Skola. INFORMATÖRSUTBILDNING FI:s huvudsakliga mål  Bidra till ett stabilt och finansiellt system med ett högt skydd för konsumenter.
Esther nätverk Styrgrupp Representanter från varje samarbetspartner Arbetsutskott Esthers kompetenscentrum Många olika arbetsgrupper Esther coacher ny.
Organisationer traditionella och moderna, olika affärsstrategier
Nu ska jag/vi jobba smartare. Hur gör man då?
Svensk Idrotts Studie- och Utbildningsorganisation.
K O S T N A D S E F F E K T I V A L Ö S N I N G A R I N O M A V A N C E R A D E E L E K T R I S K A S Y S T E M Delaktighet Vi trivs på jobbet och det.
Hur gör vi nu när löpande redovisning inte längre är hippt? Ludwig Stendahl Affärsutvecklare / Marknadsansvarig Norrland på EY.
1:1 H2000 Praktisk marknadsföring 1 – att marknadsföra i butik Kopiering tillåten © Liber AB 1:1 Vilka behov har mina kunder? Vilka kunder vänder jag mig.
BYGG VARUMÄRKE & KUNDRELATION
Componenta Wirsbo AB Preliminär rekonstruktionsplan.
Kunskapsprogram inom digital affärsutveckling
Digitalt laborativt centrum Högskolan i Halmstad
MARKNADSFÖRING Marknadsföring är allt arbete som utförs i ett företag i syfte att föra en vara eller tjänst från producent till konsument.
CM Implementation & Customer Support
Processer och verktyg för effektivisering av spårbarhet av livsmedel.
Intressententmodellen.
36 % 56 % Källa: IDC Visste ni….det finns studier som visar att en anställd lägger 36% av sin arbetstid på att leta efter och sammanställa information,
Produkt, pris, plats och påverkan
Från Lager & Distribution till ett ledande Tjänsteföretag
Brith Isaksson, DMMS, Svensk Försäljning Motorer, Drivsystem, och Kraftkonvertering Organisation och strategiska områden.
Presentationens avskrift:

Vision "Vi vill inspirera till ett aktivt, roligt och hälsosamt liv." Copyright © 2007 Stadium "Vi vill inspirera till ett aktivt, roligt och hälsosamt liv." E-com The Next Level of Digital Communication & Commerce

E-com The Next Level of Digital Communication & Commerce •Ansvariga för digital kommunikation och försäljning •Utveckla Stadiums digitala närvaro •Customer Support & Dialog •Loyalty Management •Customer Support System

Development Media Logistics Loyalty Products Sales Communication Customer Support CUSTOMER

Stadiums Webbstrategi

• Företag • Personal • Butiker • Lager • Frakt • Konto • Kontakt Information

Filmer Guider Artiklar Min shop Bloggar Inspiration Kampanjer Coacher Tränings- program Micrositer

Produkt Text & Bild Pris Lager Betalning Leverans Handel

INTEGRATION

TRANSPARENS

Snabb fakta Besökare600´-800´/månad Produktvisningar800´-1000´/månad Produkter /år Snittköp2-3 ggr högre Utlämning i butik50%

Inte bara produkter…..

Everest

Sök det enkla i det komplicerade Sök det som förenar det oförenliga Mitt i svårigheten ligger möjligheten

Succé faktorer •Gör det på riktigt! •Ta hjälp! •Satsa & Tro! •Vet vilka ni är! ”Underskatta aldrig kundernas ointresse!”