22 augusti 2011 Micasa Fastigheter i Stockholm AB Resultatet av Hyresgästenkäten CustomerScoreCard Lokaler.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Granskningsområden Måluppfyllelse och resultat Tillsynen granskar inom detta område förskolornas måluppfyllelse gällande resultatet av förskolornas arbete.
Advertisements

Vad styrs verksamheten utifrån • Lagen om skydd mot olyckor • Handlingsprogram • Kommunal och förvaltningslag • Verksamhetsplaner • Ekonomistyrning • Avtal.
Året var 2004, i en liten stad som heter Laholm, blev en trygghet totalt omkullkastad. En liten brun nallebjörn blev helt utkastad i kylan! Och blev liggande.
SKOP Rapport till Vara kommun om Undersökning om skolbarnomsorgen 2011 SKOP:s arkivnummer: S13MAR11 Nästegårds fritidshem.
Medborgarundersökningen I SCB:s regi sedan kommuner 22 Stockholmskommuner (sedan 2010) personer år 76 frågor + 11 tilläggsfrågor.
Fastighetsbyrån Undersökning Myrorna. Bakgrund • Mellan den 8:e och 16:e mars 2011 genomförde Reagera Marknadsanalys på uppdrag av Fastighetsbyrån en.
1 Intervjuer med 39 Kvinnliga företagare i Vara Kommun Genomförda under juni – augusti 2006, av Ingrid Ullberg, Mångfald i Vinköl inom projektet Utveckling.
Vad är det för skillnad mellan hyresrätt och bostadsrätt?
Trygghetsmätningen 2011 Borås
VÄRDEGRUNDSARBETE Åmålsgården, Åmåls Kommun
Affärsidé MICASA ska erbjuda ett attraktivt och anpassat boende för människor i Stockholms stad i behov av stöd och trygghet Micasa Fastigheter i Stockholm.
Vi vill sända denna lilla saga som en extra tanke till julen
Fornuddens skola Föräldrar år 2 - Våren svar, 65%
Ungas frågor om alkohol och droger
Kundundersökning mars 2010
FÖRETAGSPRESENTATION
Det allmänna ekonomiska läget
Christian Zittenbaum Utbildningsansvarig Bisnode information
The Capital of Scandinavia Utförarmöte Omvårdnadslyftet.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Granbergs Buss AB Trafikslag: Buss Sträcka: Skellefteå - Bodö.
Kundundersökning mars 2010
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Veolia Transport Sverige AB Trafikslag: Buss Sträcka: Härnösand - Långsele.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Nässjö.
Bättre inköp! Att forma en organisation, och skapa verktyg och rutiner, som möjliggör för universitetet att följa lagar och regler inom inköpsområdet.
Uppdragsgivare Blomquist Annonsbyrå och Miljöförvalningen DeltagareChristina Hägglund Maria Kovac Anna Verputten Caroline Eklund Pontus Rönnquist Diego.
Hållbar utveckling.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: NextJet AB Trafikslag: Flyg Sträcka: Sveg - Arlanda.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Tågkompaniet Trafikslag: Tåg Sträcka: Gävle - Hallsberg.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: NextJet AB Trafikslag: Flyg Sträcka: Arlanda - Arvidsjaur.
LUPP – lokal uppföljning av ungdomspolitiken LUPP är myndigheten Ungdomsstyrelsens verktyg för lokal uppföljning av ungdomspolitiken – en kvalitetsmätning.
22 augusti 2011 Micasa Fastigheter i Stockholm AB Resultatet av Hyresgästenkäten CustomerScoreCard Bostäder.
1 Individ Kompetens 60%66%67% Motivation 59%64%60% Ansvar & Initiativ 77%74%68% Befogenheter 82%69%61% Organisation Samarbete 52%66%68% Organisatorisk.
… att effektivt förvalta fastigheter med gemensamt intresse för Eskilstuna kommun och dess invånare Uppdrag.
Stockholms Stad Brukarundersökning inom verksamheter för personer med funktionsnedsättning Grupp- och service bostad 2011.
Kundundersökning juli 2010 Operatör: Destination Gotland Trafikslag: Färja Sträcka: Visby - Oskarshamn.
Framtiden är här nu Brf Bolmen 2
RALS 2007 – Lite siffror mars anställda 50,2 % kvinnor 49,8 % män.
22 augusti 2011 Micasa Fastigheter i Stockholm AB Resultatet av Hyresgästenkäten CustomerScoreCard Kunder.
Modern belysningsteknik – sparar energi och pengar
Uppföljning enligt bilaga 20 Q Antal orderrader Q2 Akut: 688 (99,6%) A-produkter: (97,7%) B-produkter: (97,3%) Totalt: (97,6%)
Lokal uppföljning av ungdomspolitiken (LUPP) - Lindesberg 2011/1012 Jonas Karlsson, Projektledare.
Vi kan inte vänta… på fler bostäder för unga. Lågt bostadsbyggande i Stockholms stad
Målrelaterad ersättning i sjukhusens ersättningsmodell Målrelaterad ersättning i sjukhusens ersättningsmodell Tankar om effekter och vidareutveckling.
Kundundersökning juli 2010 Operatör: Veolia Transport AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Linköping - Västervik.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Borås.
Green citizens - Åbo 2011 Individuell mätning av el, kallt vatten och varmt vatten i AB Bostadens lägenheter Projektledare Harry Jonsson Inom ramen för.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Västtrafik Trafikslag: Tåg Sträcka: Göteborg - Töreboda.
Sid 1 | Lantbrukarnas Riksförbund LRF:s Företagarcoacher.
Kerstin Lundin-Segerlund Miljömålsarbete i Norrbotten Jörgen Naalisvaara ”Norrlandsmöte”, Umeå 19 oktober 2011.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: SJ AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Luleå - Riksgränsen.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Värmlandstrafik AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Karlstad - Charlottenberg.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Veolia Transport Sverige AB Trafikslag: Tåg Sträcka: Sundsvall - Trondheim.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: SJ AB Trafikslag: Nattåg Sträcka: Stockholm - Luleå.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Granbergs Buss AB Trafikslag: Buss Sträcka: Luleå - Kiruna.
Kundundersökning mars 2010 Operatör: Dalatrafik-KR Trafik AB Trafikslag: Buss Sträcka: Mora - Gällivare.
Från hyresrätt till bostadsrätt. Förberedelse Registrera förening Göra intresseanmälan till Svenska Bostäder.
Kungsholmens grundskolor tillbyggnad SISAB + SKOLA + FÖRSKOLA _____________ = SANT.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Resultatredovisning Branschindex 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Brukarundersökning 2011
Brukarundersökning hemtjänst Stockholms stad 2014 Socialstyrelsen
Boende i Bostadsrättsföreningen Trollbäret
Presentationens avskrift:

22 augusti 2011 Micasa Fastigheter i Stockholm AB Resultatet av Hyresgästenkäten CustomerScoreCard Lokaler

Svarssammanställning 2011 AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB  Antal ut: 152 st Antal svar: 61 st

Trivseln AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

| Ta kunden på allvar | Trygghet | Rent & Snyggt | Hjälp när det behövs | ServiceIndex

Ta kunden på allvar (1) AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

Ta kunden på allvar (2) AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

Trygghet AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

Rent och snyggt AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

Hjälp när det behövs AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

Hjälp när det behövs - Stadsdel AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

ServiceIndex AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

ServiceIndex – Extern Benchmark AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

Trender AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB  : Färgad stapel 2010: Skuggad stapel 2011: Färgad stapel 2010: Skuggad stapel

| Lägenheten | Allmänna utrymmen | Utemiljön | ProduktIndex

Lokalen AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

Allmänna utrymmen AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

Utemiljön AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

ProduktIndex AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

ProduktIndex – Extern benchmark AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

| Profil | Attraktivitet | Prisvärdhet| Övriga Index

Profil AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

Attraktivitet AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

Prisvärdhet AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

Övriga Index – Extern benchmark AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB 

God servicevilja – dålig kännedom om egna lokaler o hyresgästen Mycket dålig återkoppling (uppföljning) Byråkratisk, obeslutsam, anonym. Vi hoppas dock mycket på de nya personerna: förvaltaren, fastighetsskötaren, YIT. Tre ord AktivBo på uppdrag av Micasa Fastigheter i Stockholm AB  BLIVIT BÄTTRE IDAG Duktiga på att hyra ut men vill inte höra av hyresgästen och önskemål Kan bli bättre

Frågor? Tack! Jana Kimvall Hagel Projektledare AktivBo AB +46 (0)