Kollektivtrafik i hela Västra Götaland

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Inloggning Mobil Administration Finns på Ange ditt användarnamn och PIN-kod. Klicka på OK. Ett SMS skickas till din mobil.
Advertisements

Alternativa tillvägagångssätt Registrera ny intervju i BCFPI
Råby-trivsel Råby-trivsel är ett kooperativ som arbetar i Råby Rönö, mitt i den sörmländska landsbygden. Råby-trivsel hjälper dig med catering vid fester,
Granskning av utredningar av vuxna från 18 år med missbruksproblem
Ett webbaserat rekryteringsverktyg för alla branscher!
TuneShop Axel Gärkman Jag är en s.k. sångwriter. Jag komponerar och skriver sånger,som mina kunder sedan får använda.
ANBARO STANDARDRAPPORTER Skapad: B2. Vilket betyg vill du ge väntetiden i telefon innan du fick svar och kunde göra din beställning? Period:
Vår resa till Kolmården 12/6-13. Under läsåret 2012/2013 har klass 1 arbetat med djur och natur i vår närmiljö. Vi har arbetat både med vilda djur i våra.
POLICY OCH RIKTLINJER Dokumentet Policy och riktlinjer för Gislaveds kommuns hantering av klagomål och synpunkter beskriver : Varför det är viktigt att.
Föräldramöte P Fiket på Hagsätra IP Disiplinärenden
14 punkter för ett rättvist och jämlikt Västra Götaland Valmanifest Socialdemokraterna i Västra Götalandsregionen.
Version 1.0 För att komma vidare klicka var som helst i bilden. Du ska nu starta bildspelet för övningsuppgiften. För att göra detta, leta på din sida.
Länsstyrelsen Västra Götalands län
Läs först igenom hela presentationen Sedan kan du klicka på länken nedan så kommer du till unikums login-sida Fylla i omdömen i Unikum En presentation.
NÄSTA UPPGIFT I JAG-TEMAT!! “ Din favoritmijö”. GESTALTA  Det luktar bensin. Solen skiner från en klarblå himmel och maskrosorna vid vägkanten är utslagna…
Hur man beställer produkter och blir lojal kund..
Detta händer i Miljösamverkan
Att inleda och avsluta en berättelse
Vill du lära dig lite om snapchat? Kolla då på denna videon.
En blick in i 2015 Utgångspunkt Mål och riktlinjer * Vi-anda och identitet * Rekrytera och behålla * Påverkan och inflytande * Synas och höras.
1 År 2009 v Svensk kollektivtrafiks barometer för anropsstyrd trafik AnBaro Månadsrapport.
Hälsa på lika villkor? I vår får personer som bor i Västra Götaland enkäten Hälsa på lika villkor? hem i brevlådan. Om du är utvald att besvara.
9... Värdeskapande samverkan i Mittenälvsborg En vilja att Komma överens Kunna lita på varandra Ta tillvara på varandras kompetenser Att göra det bättre.
Manual MIA – Melior Intranet Access.
Möte fackliga ref.grupp Vad händer – kort om Medborgarcenter Pågående aktiviteter Planer inför det fortsatta arbetet Frågor.
15 FEB Öppen inbjudan läggs ut för att inkomma med idéer på framtida strategiska satsningsområden inom FFI. 26 MARS Sista inlämningsdag för idéskisserna.
Intern kommunikation. Hur kommunicerar SYLF? Mot medlemmar Mot arbetsgivare Mot media Vi skall upplevas pålästa, seriösa och visionära 2.
KALLA TILL DISTANSMÖTE VIA MICROSOFT LYNC, KLIENT
BEANS NÖJD KUND INDEX 2015 Resultat från webbenkät.
9... Värdeskapande samverkan i Mittenälvsborg En vilja att Komma överens Kunna lita på varandra Ta tillvara på varandras kompetenser Att göra det bättre.
Norrtälje Kommun - På väg. Fakta Norrtälje Kommun ca invånare ca invånare Sveriges största skärgårdskommun 1/3 av Stockholms län till ytan.
Generell titel Gemensam IT samordningsfunktion 49 kommuner i Västra Götaland och Västra Götalandsregionen Resultat enkätundersökning - Användbarhet i KLARA.
Callcenter i fokus 2012 Bättre texter ger nöjdare kunder Hur kan kundkommunikationen förbättras och kundnöjdheten öka med bättre texter?
Västra Götalandsregionen Införande av internetbaserat stöd och behandling.
Utvärdering av Styrel 2015 Göteborg, 6 nov Tanken om dagen… – Länsstyrelsens redogörelse för resultatet! – – Västra Götalandsregionen/Energimyndigheten.
Webbanmälan till högskolestudier HT 2017
travel margie’s margie’s travel
Webbanmälan till högskolestudier HT 2016
Utbildning av patienterna för att minska telefonrådgivning
Så här anmäler du dig till högskolan VT18
2017 UTVECKLINGSGRUPPEN ÅRSHJUL 2017 Presentation på intranät– Nina
Instruktioner kortläsare
Hemblodtryck istället för mätning på vårdcentral
ShoreTel Connect Kontaktcenter
Välkommen till Lättakuten! Odensvi Läkarmottagning
Rikshandboken i barnhälsovård
Solna stad Brukarundersökning 2017
Så här anmäler du dig till högskolan HT18
Så här anmäler du dig till högskolan HT18
Träff 11 Välkomna!.
Banarbets- processen.
Så här anmäler du dig till högskolan VT19
Valfrihet i hemtjänst (LOV)
Oplanerad mottagning med IT stöd ger kraftiga förbättringar i telefontillgänglighet, produktivitet, kvalitet och arbetsmiljö Presentation av oss, Varför.
Utmaningar vid videomöte för vårdplanering på distans
Presentation av Behörighetsbeställning på webben
Tidsplan.
i PowerPoint 7 sätt att arbeta tillsammans Redigera med andra
Bakgrund 1999 bildades Västra Götalandsregionen då togs beslut om att en gåvobok skulle delas ut till varje nyfött barn. Kultur i Väst fick i uppdrag.
NPÖ Lena Bernhardsson.

Presentation av antal spelande par år 2017
NPÖ Lena Bernhardsson VGR.
Valfrihet i hemtjänst (LOV)
Strategi för kollektivtrafik på jämlika villkor
Artvise Kundtjänst Handläggarutbildning -Mobile.
Att boka bil i Zenit kalender. (enklare variant av kalender)
Välkomna till Ungoteket!
Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt.
Så här anmäler du dig till högskolan HT19
Presentationens avskrift:

Kollektivtrafik i hela Västra Götaland Västtrafik chatt

Resan mot chatt i drift Vi startade resan våren 2017 Benchmarking inom och utom branschen samt studiebesök Våra egna upplevelser av chatt vi själva använt Under hösten tog vår idé form kring den chatt vi önskade Vår chatt driftsattes 19 februari 2018

Efter Golive Vi upptäckte snart att vissa möjligheter till förbättring fanns med chatten och med hjälp av Artvise löste vi nedan under april 2018: - Färgmarkering som visar att kund skrivit ny text i pågående chatt - Snabbkommandon för inkopiering av standardfraser från frasbibliotek - Ärendenummer i ämnesrad då kund valt att få sin chattdialog via mejl

Chatten sedan starten februari 2018 Nästa steg under 2019 Lyft nr 2 8 nov Ny sida 28 maj Lyft nr 1 11 april Start 19 feb

Hur har chatten påverkat våra andra kanaler…

Kundernas respons En uppskattad och snabb kontaktväg Kräver att få uppgifter fylls i, snabbt in i chatten Slipper köa i telefon Upplevs som mjukare, mer mänsklig och personlig

Kommande utveckling för chatten? Tydligare markering då kund avslutat chatt Tydligare markering vid ny inkommande chatt Ny förfrågan bör inte avbryta när man skriver i en pågående chatt Agent sätts som upptagen vid tagen chatt, borde kunna göras av agent vid behov bara Ärendenummer i chattdialog blir länk, bör inte bli det Vi ser fram emot en fortsatt utveckling av chatten tillsammans med Artvise!

Tack!