Artvise Kundtjänst Handläggarutbildning -Mobile.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Lathund i W3D3 för Handläggare
Advertisements

En presentation av ett unikt system
Handledning för innehavare och kontaktpersoner i JPBS.
Sammandrag i bildspelsform Du kan ta dig igenom hela bildspelet med piltangenterna eller med musen. Du kan även välja avsnitt genom att klicka på de olika.
IPad grundkurs.
Hur man Scannar i Netloan-nätverket
DIO Webb, en kort manual Version Sida 2 Version 7.0 Innehåll 1.Skapa nytt meddelande a.Välja mottagare b.Förklaring av de olika fälten.
Med efterföljande After Work. Repetition från januari samt nyheter och fördjupning Intresseinriktningarna och kunskaperna är olika.  Repetition av grundhanteringen.
E-post juni 2013.
Enkel dator teknik Tips och tricks.
Inloggning till Landstinget Kronoberg via Citrix
Du ska nu starta bildspelet för övningsuppgiften. För att göra detta leta upp på din sidan symbolen som visas nedan och klicka på den. Klicka var som helst.
Version 1.1 Du ska nu starta bildspelet för övningsuppgiften. För att göra detta leta upp på din sidan symbolen som visas nedan och klicka på den. Klicka.
Handläggarutbildning DFS Dokumentflödessystem
Lotus Webbaccess Steg 1 Logga in, skicka och ta emot e-post och lite om adressboken. För att gå vidare - vänsterklicka.
SWEDISH AGENCY FOR ECONOMIC AND REGIONAL GROWTH 1 9 Aktörer i Nyps 12/ Sofia Wallgren Nyps utbildning- Företagssstöd.
SWEDISH AGENCY FOR ECONOMIC AND REGIONAL GROWTH 1 7. Manuell ansökan om projektmedel 21-22/ Sofia Wallgren Nyps utbildning- Projektmedel.
DIO Webb, en kort manual Version Sida 2 Version 8.0 Innehåll 1.Skapa nytt meddelande a.Välja mottagare b.Förklaring av de olika fälten.
Sektorn för Socialtjänst
Demo dokument- och ärendehantering Polisförbundet
Groupwise – skicka mail
Informationsmöte om integrationen W3D3-Agresso. Syfte och fördelar med integrationen mellan W3D3 och Agresso  W3D3 uppdaterar Agresso Avtalsreskontra.
Ärendeöversikt VIS-utb Gruppera på status VIS-utb
Manual: Att lägga till personer i en grupp. (Tryck på F5 för att se PP-presentationen)
Medlemsregistrering SAFF har skapat en förenklad version på hur ni i föreningarna lägger upp era medlemmar. Har ni frågor ring Marika Holm på
Adato - rehabverktyget
Groupwise – skicka mail
Organisation / företag:
Du ska nu starta bildspelet för övningsuppgiften. För att göra detta leta upp på din sidan symbolen som visas nedan och klicka på den. Klicka var som helst.
Version 1.0 För att komma vidare klicka var som helst i bilden. Du ska nu starta bildspelet för övningsuppgiften. För att göra detta leta på din sida upp.
Du ska nu starta bildspelet för övningsuppgiften. För att göra detta leta upp på din sidan symbolen som visas nedan och klicka på den. Klicka var som helst.
Version 1.2 Övningsuppgift Bifoga fil Du ska starta bildspelet för övningsuppgiften. Klicka var som helst för att börja. Version 1.2.
BVForum Sören Thuresson.
Snabbreferens för Lync 2013 KONFIDENTIELLT. Distribution endast till partners enligt sekretessavtal. Microsoft utfäster inga garantier, varken uttryckliga.
BVForum - en genomgång för revisorer Sören Thuresson.
Uppgift 5 Tekniska rapporten En beskrivning av ett uppdrag ni har gjort i er grupp. Du ska bifoga en programmeringshandledning som visar hur man programmerar.
Version 1.2 Övningsuppgift Skriva och justera vårdplan Du ska starta bildspelet för övningsuppgiften. Klicka var som helst för att börja. Version 1.3.
Du ska nu starta bildspelet för övningsuppgiften. För att göra detta leta upp på din sidan symbolen som visas nedan och klicka på den. För att komma vidare.
Uppstart iPad Höörs kommun.
SERVICEDESK PLUS Översikt ur ett användarperspektiv Jenny Sandqvist Enheten för IT-stöd och systemutveckling (ITS), Umeå Universitet för nya.
Synpunkter, klagomål och beröm
Klagomål på Helixgymnasiet Enligt 4 kap. 8§ Skollagen ska huvudmannen ha skriftliga rutiner för att ta emot och utreda klagomål mot utbildningen. På den.
Enkel dator teknik Tips och tricks. Välja storlek och radavstånd Här väljer du storlek på texten vi vill att ni använder 14 p till rubriker och 12 p till.
BILDSVEP MINA ÄRENDEN BÖRJAR STRAX. Förtydligande Bildspelet visar arbetsgång när du vill se status i ditt ärende. Vad som skett sedan du skickade in.
SAMSA SAMSA Utbildning. Inkorg * Vid inloggningen visas i Toppmenyn: Användare och Arbetsplats. Du kan välja bland senaste patienter eller använda sökfält.
SAMSA SAMSA Utbildning Version Inkorg * Vid inloggningen visas i Toppmenyn: Användare och Arbetsplats. Du kan välja bland senaste patienter eller.
Unotelefoni.se Uno. Användarinstruktion. unotelefoni.se Uno. En överblick. Hänvisning Samtal direkt på anknytning
Meddelanden Panel-PC Co-Driver 3.0, version 1.0.
Lathund Ladoksupport.
Min ansökan. Ansökan om utbetalning
Lathund för administratörer
Epost på personlig iPad för elever
Nya ärendetyper på Mina sidor - Gemensam inlämningsfunktion
Mail med länk.
LATHUND BLODOMLOPPET 2017 Gå in på
Lathund Ladoksupport.
Så här fyller du i ansökan
Lägga in ny medlem Ta bort medlem
Handhavandeguide-Ladok Kursbevis
Nyheter & Förbättringar LIS2011
Kundens faktura förfaller
Artvise Kundtjänst Helpdesk Mobile Portalen för interna användare.
Logga in på din Nacka-sida. Sök på Varbi i sökrutan
Artvise Kundtjänst -Handläggarutbildning.
-Administratörer.
Handläggarutbildning
Lathund Ladoksupport.
Artvise - Kunddagar 2019.
Lathund e-postfax Att lägga till en faxbrevlåda.
Kundens faktura förfaller
Presentationens avskrift:

Artvise Kundtjänst Handläggarutbildning -Mobile

Uppgift 1 Artvise mobile Kund: Skapa ett ärende från din vanliga e-post som du skickar in till Kundtjänst, vänta en stund så kommer du att få en kvittens från kundtjänst. Handläggare: Håll koll i arbetsgruppen och öppna ”ditt” ärende i Artvise Kundtjänst. Handläggare: Sätt relevant ärendetyp och kategori fördela sedan ärendet till en extern intressent(i detta fall du själv) som du kopplat till Artvise Mobile. Kund: Vänta en stund så kommer du att få en notis på mailen eller på mobilen att du har ett ärende väntandes på dig i Artvise Mobile. Kund: Öppna ditt ärende, skriv gärna en anteckning eller ta en bild med mobilen och skicka tillbaka till Kundtjänst. Handläggare: Vänta på att ärendet ska komma tillbaka till kundtjänst, kolla sedan så att anteckningen du skrivit eller bilden du skickat finns med i ärendekortet.

Uppgift 2 Artvise mobile Mobile: Skapa ett ärende i artvise mobile, detta gör du genom att trycka på under fliken ärenden. Skriv en beskrivning välj inkorg samt ärendetyp och fyll i resten av uppgifterna. Handläggare: Öppna klienten och kolla i inkorgen där ärendet är satt, skriv en anteckning eller bifoga en fil. Mobile: Öppna Mobile igen och kolla på det aktuella ärendet, kolla så att det finns en anteckning eller fil beroende på vad du lagt till. Avsluta sedan ärendet.

Uppgift 3 Lägga till kontaktperson i näringsliv -Öppna Artvise mobile: Öppna fliken näringsliv och tryck på förstoringsglaset för att få fram alla företag. -Öppna nåt av företagen: När du öppnat upp en företag, tryck på för att lägga till ny kontaktperson. -Lägg till person: Nu kan du fylla i uppgifter för denna person och lägga till denne i företaget.

Uppgift 1 Artvise mobile Kund: Skapa ett ärende från din vanliga e-post som du skickar in till Kundtjänst, vänta en stund så kommer du att få en kvittens från kundtjänst. Handläggare: Håll koll i arbetsgruppen och öppna ”ditt” ärende i Artvise Kundtjänst. Handläggare: Sätt relevant ärendetyp och kategori fördela sedan ärendet till en extern intressent(i detta fall du själv) som du kopplat till Artvise Mobile. Kund: Vänta en stund så kommer du att få en notis på mailen eller på mobilen att du har ett ärende väntandes på dig i Artvise Mobile. Kund: Öppna ditt ärende, skriv gärna en anteckning eller ta en bild med mobilen och avsluta sedan ärendet.