Artvise Kundtjänst Handläggarutbildning -Mobile
Uppgift 1 Artvise mobile Kund: Skapa ett ärende från din vanliga e-post som du skickar in till Kundtjänst, vänta en stund så kommer du att få en kvittens från kundtjänst. Handläggare: Håll koll i arbetsgruppen och öppna ”ditt” ärende i Artvise Kundtjänst. Handläggare: Sätt relevant ärendetyp och kategori fördela sedan ärendet till en extern intressent(i detta fall du själv) som du kopplat till Artvise Mobile. Kund: Vänta en stund så kommer du att få en notis på mailen eller på mobilen att du har ett ärende väntandes på dig i Artvise Mobile. Kund: Öppna ditt ärende, skriv gärna en anteckning eller ta en bild med mobilen och skicka tillbaka till Kundtjänst. Handläggare: Vänta på att ärendet ska komma tillbaka till kundtjänst, kolla sedan så att anteckningen du skrivit eller bilden du skickat finns med i ärendekortet.
Uppgift 2 Artvise mobile Mobile: Skapa ett ärende i artvise mobile, detta gör du genom att trycka på under fliken ärenden. Skriv en beskrivning välj inkorg samt ärendetyp och fyll i resten av uppgifterna. Handläggare: Öppna klienten och kolla i inkorgen där ärendet är satt, skriv en anteckning eller bifoga en fil. Mobile: Öppna Mobile igen och kolla på det aktuella ärendet, kolla så att det finns en anteckning eller fil beroende på vad du lagt till. Avsluta sedan ärendet.
Uppgift 3 Lägga till kontaktperson i näringsliv -Öppna Artvise mobile: Öppna fliken näringsliv och tryck på förstoringsglaset för att få fram alla företag. -Öppna nåt av företagen: När du öppnat upp en företag, tryck på för att lägga till ny kontaktperson. -Lägg till person: Nu kan du fylla i uppgifter för denna person och lägga till denne i företaget.
Uppgift 1 Artvise mobile Kund: Skapa ett ärende från din vanliga e-post som du skickar in till Kundtjänst, vänta en stund så kommer du att få en kvittens från kundtjänst. Handläggare: Håll koll i arbetsgruppen och öppna ”ditt” ärende i Artvise Kundtjänst. Handläggare: Sätt relevant ärendetyp och kategori fördela sedan ärendet till en extern intressent(i detta fall du själv) som du kopplat till Artvise Mobile. Kund: Vänta en stund så kommer du att få en notis på mailen eller på mobilen att du har ett ärende väntandes på dig i Artvise Mobile. Kund: Öppna ditt ärende, skriv gärna en anteckning eller ta en bild med mobilen och avsluta sedan ärendet.