Utvärdering av Turistbyrå

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Pilotprojekt för Digitalt Stöd i samverkan, H2O. Vad har vi lärt oss? Digitalt stöd ökar valfriheten och tryggheten för våra brukare, bibehåller kvalitén.
Advertisements

Medborgarundersökning 2015 Nacka kommun Tabeller och diagram Bilaga till tjänsteskrivelse KFKS 2016/ Här visas värden utan felmarginaler. Det bör.
Webbtidbokning via 1177 Vårdguidens e-tjänster. Webbtidbokning innebär att mottagningen låter invånaren boka, av- eller omboka en tid direkt i journalsystemets.
Jämställdhetsenkät – sammanställning Under 2014 spred vi en enkät till alla som definierar sig som kvinnor och som bor på landsbygden.
Sommarjobbsenkät. Bakgrundsfrågor Ålder: (4%) (28%) (37%) (29%) (1%) 6.209(0%)
Landstingsfullmäktiges hälso- och sjukvårdsberedningar Det finns fyra beredningar: öst, nord, syd och mitt. Beredningarna består av förtroendevalda.
11 Kvaliteten i din hemtjänst Stadsledningskontorets brukarundersökning 2011 November 2011 Spånga-Tensta.
Omvänt ärende och Egna ärendetyper (Mina vårdkontakter)
H2000 Servicekunskap – för goda kundrelationer Kopiering tillåten © Liber AB 12:1 Olika metoder för kundundersökningar Skrivbordsundersökning: använder.
Botkyrka kommun Medborgarundersökning 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Tillväxtverket 11 november 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Kontakt: Lina Svarén tel:
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? 2015
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Välkomstbrev samt information för nyinflyttade.
PRV – upphovsrättsundersökning 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
NPE Akutmottagningar NLL
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Nätverk för lärare på fritidshem
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Soloföretagare 4 december 2015.
Elevundersökning i grundskolans år 9 och gymnasiets år 2
Kundundersökning mars 2016 Operatör: Norrtåg Trafikslag: Tåg Sträcka:
Kundundersökning mars 2016 Operatör: SJ AB Trafikslag: Tåg Sträcka:
Kundtjänst Järfälla kommun september 2018.
Kundundersökning mars 2016 Operatör: Tågkompaniet Trafikslag: Tåg
Kalle Forsman Region Jönköpings Län Psykiatriska kliniken
Registrera hjärtstartare i Sveriges Hjärtstartarregister
Diabetesenkäten och Diabetesprofilen på webben
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2014?
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Ekerö kommun Åk 9 Åk 2 (gymnasiet)
– tobakskonsumtionen i siffror
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Elevundersökning i grundskolans år 9 och gymnasiets år 2
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
8 av 10 ser positivt på framtiden
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Elevundersökning i grundskolans år 9 och gymnasiets år 2
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
ÖKA PR-GENOMSLAGET NY TJÄNST Lås upp artiklar bakom betalvägg och sprid fritt till anställda, kunder och andra Frustrerad när ert PR-arbete döljs bakom.
Elevundersökning i grundskolans år 9 och gymnasiets år 2
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Webbtidbokning via 1177 Vårdguidens e-tjänster
Test av användbarhet Nationella vård- och insatsprogram (VIP) inom psykisk hälsa April 2019.
Test av användbarhet Nationella vård- och insatsprogram (VIP) inom psykisk hälsa April 2019.
Tobaksvanor i Sverige
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2019
Presentationens avskrift:

Utvärdering av Turistbyrå

Allmänt Enkätens namn Utvärdering av Turistbyrå Upphovsman fsadf sadfas Enkäts språk sv Enkätens URL https://www.survio.com/survey/d/U3X3A9G1T0I9U5L9H Sista svaret 23/09 2016 Varaktighet 1 dagar

Generellt avslutningsantal Besöksstatistik av enkäter 94 20 2 72 21.3% Besöksantal totalt Antal färdiga Oavslutade totalt Visas endast Generellt avslutningsantal Besökshistoria (23/09 2016 - 23/09 2016) Besöksantal totalt (94) Antal färdiga (20)

Genomsnittlig Avslutningstid Totalt Antal Besök Besökskällor Genomsnittlig Avslutningstid Endast visat (76.6 %) Ofullständigt (2.1 %) Komplett (21.3 %) Direkt länk (100 %) <1 min. (75 %) 1-2 min. (5 %) 2-5 min. (5 %) 5-10 min. (5 %) 10-30 min. (10 %)

Du besöker turistbyrån som: Flervalsfrågor, svar 20x, obesvarat 0x Svar Responser Andel Medborgare 10 50% Turist 13 65%

Vänligen välj din åldersgrupp: Ett svar, svar 20x, obesvarat 0x Svar Responser Andel 0-20 5 25% 21-30 2 10% 31-40 6 30% 41-50 3 15% 51-60 61+

Hur ofta använder du turistbyråns tjänster? Ett svar, svar 20x, obesvarat 0x Svar Responser Andel Flera gånger i månaden 1 5% En gång i månaden 7 35% En gång om året 10 50% Mindre ofta 2 10%

Av vilken anledning besökte du vår turistbyrå? 1/2 Flervalsfrågor, svar 20x, obesvarat 0x Svar Responser Andel För att hitta information om det lokala resandet och om regionen 5 25% För att hitta information om kulturella och sociala evenemang i regionen 6 30% För att använda tillgången till internet 4 20% För att använda kopiatorn 10 50% För att skaffa broschyrer och souvenirer För att boka eller gå på en guidad tur För att köpa förhandsbeställda biljetter (rese- / konsertbiljetter osv.) 8 40% Annan (vänligen specificera) 1 5%

Av vilken anledning besökte du vår turistbyrå? 2/2

I hur stor grad är du nöjd med följande tjänster? Matris av enstaka svar, svar 20x, obesvarat 0x Mycket nöjd Nöjd Jag vet inte Missnöjd Mycket missnöjd Utbudet av turisttjänster 5 4 6 Kvalitén på informationen 8 3 Tillgång till internet och dess hastighet 2 1 Turistbyråns faciliteter och tillgänglighet Personalen

Fann du all information du sökte? Ett svar, svar 20x, obesvarat 0x Svar Responser Andel Ja 4 20% Nej 16 80%

Har du någonsin besökt vår turistbyrås hemsida? Ett svar, svar 20x, obesvarat 0x Svar Responser Andel Ja 15 75% Nej 5 25%

Fann du all information du sökte på vår hemsida? Ett svar, svar 20x, obesvarat 0x Svar Responser Andel Ja 18 90% Nej (vänligen specificera vad det var du inte hittade) 2 10%

Anser du att turistbyrån är viktig, till nytta och värd att besöka? Ett svar, svar 20x, obesvarat 0x Svar Responser Andel Ja 16 80% Nej (vänligen ange varför) 4 20%

Hur nöjd är du generellt sett med tjänster av vår turistbyrå? 1/2 Stjärnbetyg, svar 20x, obesvarat 0x Svar Responser Andel 10/10 2 10% 9/10 3 15% 8/10 6 30% 7/10 5 25% 6/10 1 5% 5/10 4/10 0% 3/10 2/10 1/10

Hur nöjd är du generellt sett med tjänster av vår turistbyrå? 2/2