Auvesta Kund Validering Kunden validering varnar – vad betyder de? För en förklaring av validering varningar och vad som ska behaga se de skärmar som följer.
1. Gå till http://www.auvesta-portal.com/default.aspx och välj Kund.
2. Ange kundnummer och lösenord.
3. Visa validering aviseringen.
4. Markören över sköld och du ser meddelandet 'Du är inte ännu fullt validerade'.
5. Välj sköld och klicka på ' öppna valideringar’
6. Visa de öppna valideringarna – ID-kort och bankkonto.
7. Ladda upp pass. Välj depå passinnehavaren
8. Välj fil att välja pass filen du skannat. Observera: filen får inte vara större än 3MB och den totala storleken på dina dokument bör inte överstiga 12MB.
9. Välj (Passport Page 2) Pass-sida 2.
10. Leta upp och markera filen scannade pass.
11. Tryck på Upload.
12. Ladda upp bekräftas. Klicka på pilen för att återgå till skärmen validering.
13. Klicka för att mata in dina kontouppgifter.
14. Vänligen ange dina bankkontouppgifter 14. Vänligen ange dina bankkontouppgifter. Observera: Routing är Sorteringskod. Tryck på den > nedan för att fortsätta.
15. Vänligen kontrollera dina uppgifter är korrekta och välj fästingen.
16. Vänligen visa meddelandet framgång. Välj sedan next.
17. Kontrollera dina bankuppgifter är korrekta 17. Kontrollera dina bankuppgifter är korrekta. Välj ikonen för uppladdning.
18. Du kommer nu att behöva ladda upp ditt kontoutdrag för samma konto.
19. Välj kontoutdrag. Tryck på Välj fil.
20. När du har markerat filen pressen uppladdning.
21. Dokumenten bör kontrolleras inom 5 arbetsdagar.
18. Det är allt för nu. När din valideringen är klar går skölden grönt.
Det är det!