UPPTÄCK STYRKAN I ATT VARA DIG SJÄLV
40+ Halva Europas befolkning är ... och letar efter sätt att se yngre ut, längre. 40+ Reference: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Population_structure_and_ageing
Produktförsäljningen med anti-ageing kommer att stiga med 11,2 % i EMEA-regionen 2015-2018. € 5,4 MILJARDer Det kommer att bli en industri med 2018 Reference: http://www.euromonitor.com
? Med det stora utbudet av olika anti-ageing-produkter på marknaden, känner sig 1/3 av konsumenterna vilse. Reference: “ANTI-AGING SKINCARE—US IN EXPERIENCE IS ALL,” MINTEL, FEBRUARY 2014
1 AV 2 KUNDER vill ha experthjälp och vägledning Reference: http://www.forbes.com/sites/rodgerdeanduncan/2014/05/24/in-retail-brand-expertise-equals-leadership
Vi upptäcker att vi har 65 skönhetsprodukter i badrummet men använder bara 11 om dagen! 17% av alla våra skönhetsprodukter. Reference: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2321821/Women-2-000-worth-beauty-products-bathroom-cabinets--use-327-worth.html
Med så många produkter tillbringar en kvinna i genomsnitt nästan 1 tim. om dagen på personvård. Reference: http://www.womenshealthmag.com/beauty/women-cosmetics
I en hektisk värld där alla försöker balansera privatliv med arbete behöver konsumenterna lätta, personliga och smarta lösningar som passar deras behov.
genom att spendera ytterligare För en skräddarsydd, personlig produkt är man beredd att göra mer: är villiga att bli mer lojala kunder är villiga att investera mer 25% 78% 86% Reference: http://www.bematechus.com/retail-personalization-future-brick-mortar
Din hudvård ska, liksom den perfekta kostymen, passa dina behov, din personlighet och din livsstil
Föreställ dig den konkurrenskraft du skulle ha om en produkt kunde följande: Ge expertråd Skräddarsys Ge hudvård med anti-ageing Ge lösningar som sparar tid
EN ENDA LÖSNING som kombinerar allt Într-o
IDAG revOLuTionerar nu skin anti-ageing
Med anti-ageing hudvård som du aldrig tidigare sett, känt eller föreställt dig den.