Information och kontakt:  Hur nöjd är du med Informationen du får i nyhetsbrev från Hjälpmedelstjänsten:

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
1 1 Brukarenkät genomföra brukarundersökning årligen - höja svarsfrekvensen - minst 90 % skall vara nöjda Syfte En temperaturmätning som signalerar.
Advertisements

Vad är KKiK? och hur bra är vi?. Kommunens Kvalitet i Korthet (KKiK) Jämförelse med andra kommuner och med oss själva över tid 245 kommuner deltar
Uppgradering av Cosmic april planerar vi att uppgradera till en ny version av Cosmic, som kommer att ge oss många nya möjligheter. Samtidigt är.
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015 Stockholm Stad.
H2000 Servicekunskap – för goda kundrelationer Kopiering tillåten © Liber AB 12:1 Olika metoder för kundundersökningar Skrivbordsundersökning: använder.
Ingalill FahlströmKristoffer Hansson Kund- och produktansvarigSupport – Pict-O-Stat.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
LSS – Daglig verksamhet
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Insikt 2015 Söderköpings kommun
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2013
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Brukarundersökning 2016 Äldreomsorg.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Teletal Personligt stöd vid telefonsamtal En förmedlingstjänst från PTS
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2013
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Brukarundersökning inom socialpsykiatrin 2015
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Genomgång av Verifiering av tjänsteproducent
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Vad tycker de äldre om äldreomsorgen 2014?
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Insikt 2013 Karlshamns kommun
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2016
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Undersökningsperiod: >
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Framtidens vårdinformationsmiljö Webbutbildning
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Artvise Kundtjänst -Handläggarutbildning.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2017
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Strategi för hälsa Skola Socialtjänst Vård och omsorg
Kundundersökning Matdistribution 2019.
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2018
Så tycker de äldre om äldreomsorgen 2019
Presentationens avskrift:

Information och kontakt:  Hur nöjd är du med Informationen du får i nyhetsbrev från Hjälpmedelstjänsten:

Information och kontakt:  Hur nöjd är du med informationen på Ineras webbplats för Hjälpmedelstjänsten?

Information och kontakt:  Totalt sett med informationen från Hjälpmedelstjänsten?

Bemötande:  Hur nöjd är du med Hjälpmedelstjänstens hantering av dina ärenden?

Bemötande:  Hur nöjd är du totalt sett med bemötandet från Hjälpmedelstjänsten?

Generellt:  Hur nöjd är du med Hjälpmedelstjänstens användbarhet?

Generellt  Hur nöjd är du med Hjälpmedelstjänsten i sin helhet?

Sammanfattning av öppna svar  Vad kan bli bättre?  Användarvänlighet/funktioner i systemet: Här finns en stor utvecklingspotential.  Tillgängligare support  Vad fungerar speciellt bra?  Kundservice: Fantastiskt personal som arbetar med information och hjälp  Funktioner: Avtalssök, artikelsökning överblick över sina avtal  Bra att alla kunder har ett system