Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
1
Utvärderingsmöte för personalen
Välkomnande och introduktion Projektsamordnare
2
Målen med arbetet Målen med arbetet Förbättra patienternas upplevelser
Bidra till att förbättra personalens upplevelser Göra tjänsten till en bättre upplevelse för alla Isbrytare Ge ett exempel på vård med patienten i fokus (i dina ögon) Arbetet hittills Intervjuer och observationer Utvärderingsmöte för personalen– i dag Utvärderingsmöte för patienterna – nästa vecka Gemensamt möta för patienter och personal – om två veckor Aim is to do this across both Guy’s & St Thomas’ and King’s College as part of the work towards a more integrated pathway Things have not quite gone as originally planned so today we are focusing on experiences with Guy’s & St Thomas’ – we plan to continue the work with KCH over the next couple of months
3
Förbättringsprocess i 6 steg
Översikt Förbättringsprocess i 6 steg 1. Komma på plats 2. Involvera personalen och intervjua dem 3. Involvera patienter och intervjua dem 4. Samla patienter och personal för att utbyta erfarenheter och påbörja co-design-arbetet 5. Grupparbete (co-design-grupperna möts) 6. Avslutningsmöte: fira, utvärdera och förnya 2 1 3 4 5 6
4
Dagens uppgifter Lyssna på feedback från intervjuer med personalen och från observationer Besluta om vilka frågor som vi kan arbeta med tillsammans med patienterna Enas om vilka frågor som ska tas upp på samlingen med både patienter och personal om två veckor
5
Utvärderingsmöte för personalen
Feedback från personalen utifrån intervjuer och observationer Avdelningsansvarig + intervjuare
6
Insamlat material [ange tidsperiod]
Hur intervjuarna bekantade sig med vårdtjänsterna Antalet anställda som intervjuats Antalet och några detaljer om de områden/patientmöten som observerats
7
POSITIVT MED VÅRDARBETET
Det viktigaste Mer om detta [Fortsätt med fler bilder tills alla relevanta punkter har avhandlats] Citat från personalen för att illustrera uppgifterna ovan [Anonymisera så att man inte kan lista ut vem som sagt vad, något som annars är lätt hänt, i synnerhet i små arbetslag]
8
POSITIVT OM TJÄNSTER UTFÖRDA FÖR PATIENTER
Det viktigaste Mer om detta [Värt att understryka för åhörarna att detta rör sig om personalens syn på hur patienter upplever tjänsten. Använd ett par citat till för att illustrera detaljerna ovan] Uppgifter från observationer Kort beskrivning av vad som har noterats [Fortsätt vid behov med fler bilder och använd citat på lämpliga ställen]
9
NEGATIVT MED VÅRDARBETET
Det viktigaste Mer om detta [Fortsätt med fler bilder tills alla relevanta punkter har avhandlats] Citat från personalen för att illustrera uppgifterna ovan [Anonymisera så att man inte kan lista ut vem som sagt vad, något som annars är lätt hänt, i synnerhet i små arbetslag]
10
NEGATIVT OM TJÄNSTER UTFÖRDA FÖR PATIENTER
Det viktigaste Mer om detta [Värt att understryka för åhörarna att detta rör sig om personalens syn på hur patienter upplever tjänsten Använd citat/observationer för att illustrera detaljerna ovan]
11
PRIORITIERINGAR FÖR ATT FÖRBÄTTRA PERSONALENS UPPLEVELSE AV TJÄNSTEN
Det viktigaste Mer om detta [Fortsätt med fler bilder tills alla relevanta punkter har avhandlats]
12
PRIORITIERINGAR FÖR ATT FÖRBÄTTRA PATIENTERNAS UPPLEVELSE AV TJÄNSTEN
Det viktigaste Mer om detta [Fortsätt med fler bilder tills alla relevanta punkter har avhandlats]
13
Några avslutande citat för att runda av presentationen
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.