Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avUlf Oskar Bergström
1
Inköp och beställningar på Linbanegatan 12 -fördelning och ansvar
2
Chefer eller behörig beställare:
datorer, telefoner, surfplattor, skärmar och annan IT-utrustning större inköp som behövs till avdelningen, t.ex. möbler
3
Medarbetare eller chef
Kostnader: Gemensamma beställningar till lokalen och ”alla” medarbetare läggs på ansvar och verksamhet Övriga kostnader belastar avdelningen och verksamheten Medarbetare eller chef IT-kringutrustning så som datorväska, sekretessfilter, kablar och tangentbord Toners Skrivarpapper Arkivpapper, fakturapapper och annat specialpapper Material från webbutiken, repro och vaktmästeriet- t.ex. kuvert Fika från webbutiken Tömning av sekretesstunna och blåa tunnan med pappersåtervinning Produkter i Profeelskatalog Blommor Bokning av servicepoolen och andra tjänster.
4
Anna Wilson Kontorsmaterial från Staples- fyll i listan i skrivarrummet Kaffe, te, mjölk mm till köket- mejla Anna om det börjar ta slut
5
Direktupphandling Sker på inköp över 10 000 kr där vi saknar avtal.
Görs av en direktupphandlare: Christina Bringfors Dahlgren Håkan Sandberg Vilhelmina Vinderos Anna Wilson Thina Lindgren
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.