Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Inköp och beställningar på Linbanegatan 12 -fördelning och ansvar

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Inköp och beställningar på Linbanegatan 12 -fördelning och ansvar"— Presentationens avskrift:

1 Inköp och beställningar på Linbanegatan 12 -fördelning och ansvar

2 Chefer eller behörig beställare:
datorer, telefoner, surfplattor, skärmar och annan IT-utrustning större inköp som behövs till avdelningen, t.ex. möbler

3 Medarbetare eller chef
Kostnader: Gemensamma beställningar till lokalen och ”alla” medarbetare läggs på ansvar och verksamhet Övriga kostnader belastar avdelningen och verksamheten Medarbetare eller chef IT-kringutrustning så som datorväska, sekretessfilter, kablar och tangentbord Toners Skrivarpapper Arkivpapper, fakturapapper och annat specialpapper Material från webbutiken, repro och vaktmästeriet- t.ex. kuvert Fika från webbutiken Tömning av sekretesstunna och blåa tunnan med pappersåtervinning Produkter i Profeelskatalog Blommor Bokning av servicepoolen och andra tjänster.

4 Anna Wilson Kontorsmaterial från Staples- fyll i listan i skrivarrummet Kaffe, te, mjölk mm till köket- mejla Anna om det börjar ta slut

5 Direktupphandling Sker på inköp över 10 000 kr där vi saknar avtal.
Görs av en direktupphandlare: Christina Bringfors Dahlgren Håkan Sandberg Vilhelmina Vinderos Anna Wilson Thina Lindgren


Ladda ner ppt "Inköp och beställningar på Linbanegatan 12 -fördelning och ansvar"

Liknande presentationer


Google-annonser