Vi presenterar nyheten Äventyrshelger, där man får lära sig hur man överlever olika situationer i vildmarken. I marknadsföringen av denna kommer vi att.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
låt oss presentera SLIDEPLAYER.SE
Advertisements

Polisen i sociala medier
 Webpanel med 1600 svarande  Svarsfrekvevens om 57%  Riksrepresentativt urval  år.
Från vårt studiebesök på Stockholm Makerspace
Barn, ungdomar och föräldrar på Internet. ”Internet är inte vår tids inferno utan vårt nya församlingshem” Natalia Kazmierska.
TRÄFFA JOI Lär känna JOI communication. Vad kan vi göra för er?
1 Sociala medier inom juridiken Mark Klamberg, doktorand.
Sociala medier Maria Holm
Tema: Uppfinning Av Thomas Mesumbe.
Fakta om social media i sverige Sammanställt av Hans Kullin, Juni 2011.
Sociala medier Twitter Facebook Bloggar YouTube.
GRÖNA SIDAN UPP, TRÄFF , Kjell Persson.
Tom Ahola.   Ändamålet för sajten? Göra promo för nya skivor, berätta nyheter inom bandet, presentera turnédatum,
”Den tredje statsmakten”
Mamut Business Software 9.0 Nyheter & Försäljningsargument
Rotary behöver en stark image Christina Bredin
Vägledning och studentrekrytering Via sociala medier Martin Holmberg Uppsala universitet.
MARKNADSFÖRING OCH SERVICE
Auktorisation av GK avseende nybörjarutbildning. Patrik Nilsson, Hallands GDF Berit Larsson, Södermanlands GDF Håkan Andersson, Västergötlands GDF Kerstin.
Kommunikationsdagarna 2011 Göteborg augusti
SOCIALA MEDIER PÅ RIKTIGT. VARJE DAG. #nopressurepå30minuter Presentation Chief Marketing and Communication Officer på Mynewsdesk.
Sociala medier och YouTube. ”Internet är inte vår tids inferno utan vårt nya församlingshem” Natalia Kazmierska.
Max Wehlin Halmstads Kommun Oktober 2014
Korpen Svenska Motionsidrottsförbundet Besöks- och leveransadress: Fiskartorpsvägen 15A, Stockholm Telefon växel: E-post:
 Välkomna!   Vad har hänt sen sist?  Genomgång av nya funktioner  Statistik  Genomförandeplaner  Vilken metodik hade vi för att ta oss hit? 
Marknadsföringsdag 25 sept 2014 Hur når vi ut till nya elever och får dem att plugga hos oss?
Sociala och kulturella fenomen Livsstilar och kroppsideal
Med efterföljande After Work. Repetition från tidigare samt nyheter och fördjupning Intresseinriktningarna och kunskaperna är olika. Möjlighet till att.
Integration mot Sociala Medier Henrik Sjödahl, Examensarbete i Webbprogrammering Handledare: Daniel Toll, Linnéuniversitetet, DFM.
Grupparbete kuddfodral – sociala medier
Var finns Google, Twitter, Facebook och YouTube i den digitala marknadsföringsmixen i framtiden? Jan Ekström, VD Netoptions Daniel Strömer, Utv.chef Netoptions.
Marknadsförarens yrkesroll
Hur gör UNF skillnad i politiken?
Information MC-kollektivet viktigaste informationskällan för MC- förares säkerhetsmedvetande Skrifter: Full Kontroll och Bra Tänkt, á ex Medlemstidning.
Sociala medier som påverkningskanal Anne Salovaara-Kero: Mamma Annorlunda & Normalstörd.
principer som beskriver
5 principer som beskriver kommunikation på den sociala webben.
STUDENTREKRYTERINGSTEAMET KOMMUNIKATIONS- OCH MARKNADSAVDELNINGEN STUDENTREKRYTERING.
Sociala medier och jämställdhet. ”Det är svårt att förstå om man inbillar sig att det alltid sett.
Karin Pettersson Landskapsarkitektstudent. 46%
Vi på EBA erbjuder kunder allt från Bungee jump till en äventyrshelg EBA gör lagstärkande helger för andra företag.
Varumärket SPF, Sveriges Pensionärsförbund. Varumärket är allt vi gör Varumärket är inte samma sak som en logotype, grafisk profil, slogan Varumärket.
Personligt brev.
Kajsa Hartig Nordiska museet
Licensiering på sociala medier. Skäliga avtalsvillkor? Är villkoren för användare på de sociala medierna skäliga?
5 P TAB SERVICES JUTTA JÄRVENPÄÄ, JANIKA KAITO, HENRIIKKA KEMPPINEN, MIREKA KANTANEN & SUSANNA KAINSALO.
Idéstuga – samla en grupp med både nya och gamla medlemmar och ta tillsammans fram förslag på nya aktiviteter.
(Skriv överenskommelsens namn här) ÅÅÅÅ-ÅÅÅÅ Slutrapport (…och lägg gärna en bild här, exempelvis kommunloggan) En överenskommelse inom Västra Götalandsregionen.
Sociala medier och jämställdhet. Den digitala vardagen (referensgruppen) Msn Playahhead Lunarstorm Bilddagboken Youtube Facebook.
Ungdomars medievanor Undersökning och analys av vilka digitala mötesplatser ungdomar rör sig på.
ANVÄNDARBETEENDE Kompetensgruppsarbete E-tjänster inom vägsektorn Stockholm.
Vad gör vi med nyheter? Hur gör vi? Nyhetsvärdering För vem och varför? Är nyheten av externt intresse? Lämplig kanal Medarbetare (nyheter,
Efter din utbildning Fortsättningskurser – Ta nästa steg! Kontakta din kontaktperson på Addskills Cornerstone Maila eller
Kunskapsprogram inom digital affärsutveckling
Best Practice i sociala medier
Omvärlden om oss 31 jan – 13 februari
Christian Gustavsson Kommunikatör Studieförbundet Vuxenskolan
Efter din utbildning Fortsättningskurser – Ta nästa steg!
Enkät NB1- elever 2017 Antal svar från olika skolor.
SÄLJAKTIVITETER SÄLJAKTIVITETER KAN:
Enkät NB1- elever 2017 (1 181 deltagare) Sammanställd mån 18/9 -17
Sala kommun och de sociala medierna
Marknadsföring FÖRETAG Ny hemsida smartboard.se
Har du som förälder koll?
Förstudie Friluftslivets år 2020
Byt perspektiv – från reklam till journalistik
Marknadsföring av spel via sociala medier – en projektbeskrivning
Klarar du en kris?.
Organisatorisk arbetsmiljö
Bildmall för sociala medier
Presentationens avskrift:

Vi presenterar nyheten Äventyrshelger, där man får lära sig hur man överlever olika situationer i vildmarken. I marknadsföringen av denna kommer vi att använda oss av olika sociala medier.

Facebook – här kan våra kunder följa våra aktiviteter. Vi kommer även att presentera en tävling. Wordpress/Blogspot – här kommer vi att berätta om och visa vad som hänt på Äventyrshelgen. Vi kommer även att ha uppdateringar avseende tävlingen.

Twitter – Här kan man följa äventyrshelgen i korta kontinuerliga uppdateringar. Vi lägger även upp specialerbjudanden och berättar om tävlingen. Vårt twitterkonto är kopplat till Facebook så att uppdateringar visas i båda medierna. Youtube – här lägger vi upp korta klipp från Äventyrshelgen och tävlingen.