MÖTE ELRÄTT LEVERANTÖRERNA JANUARI 2015. 11/11 Offert 5/12 Beställning 6/12 Produktion 14/4 Leverans 5/5 Lansering 3/11 Beslut 5/11 Projektplan.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Stadsledningskontoret Medborgarundersökning 2013 Norrmalm.
Advertisements

Kommunikation som påverkar Göteborg 4 oktober 2012 Välkommen!
Katarina Jonsson Vendor Manager, Software.
E-Build™ Contact Förstudie om en branschgemensam företagsportal 6 december 2013.
1 Intervjuer med 39 Kvinnliga företagare i Vara Kommun Genomförda under juni – augusti 2006, av Ingrid Ullberg, Mångfald i Vinköl inom projektet Utveckling.
Workshop: Marknadsplan 10 september 2013 Lukas Åvall
BEANS NÖJD KUND INDEX (e-survey undersökning)
Planerad Kommunikation - att skapa och använda en kommunikationsplan
Avalon Information Systems Vi är IT-företaget som behärskar framtagning av information och utveckling av konkurrenskraftiga IT-system. - Produktinformation.
Försök med hemleverans. Ansvar för det som säljs. Ansvar för att motverka alkoholens negativa effekter. Ansvar för en bra service. Systembolagets roll:
Före Efter  Projekten har drivits parallellt med i princip samma tidplaner. De enskilda delarna såsom pannor, turbiner, rörsystem etc har beställt från.
Konsten att göra bra inköp
Välkommen till Vision! September 2010 September 2011 Beslut Namnsajt 26/10 11:16:29 Fokusgrupper och tester Design Produktion Juridik.
Dialogkort - arbetsmiljö och hälsa
Elkraft 7.5 hp distans: Kap. 3 Likströmsmotorn 3:1
LANDSTINGSDIREKTÖRENS STAB Regional utveckling BILD 1 Resultat av enkät till landstingspolitiker
Föräldrainflytande. 1. Anser du att det finns ett fungerande samarbete mellan förskola och hem på ditt/dina barns avdelning?
Stora additionstabellen
Barn och Utbildning Föräldraenkät 2011 Totalt resultat förskola Svarsfrekvens hela enkäten (förskola och skola) 39 %
V E R S I O N N R 2. 0 T A V E L I D É E R I M I L J Ö.
V ersion Dialogseminarium – Patientens väg i vården Välkommen!
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Östra Göinge 2012 Lokalt företagsklimat.
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Kungsör 2012 Lokalt företagsklimat.
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Emmaboda 2012 Lokalt företagsklimat.
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Blackebergs Gruppboende Bromma.
Att representera Greppa Näringen Stina Olofsson
Mall för material till idébanken KUNDNYTTA LÖSNINGINGÅR I LÖSNINGINSTRUKTIONINSPIRATION FÖRSÄLJNINGSARGUMENT Ange vilken kundnytta och vilka USP:ar som.
Korpen Svenska Motionsidrottsförbundet Besöks- och leveransadress: Fiskartorpsvägen 15A, Stockholm Telefon växel: E-post:
NULÄGESPRESENTATION SEPTEMBER 2014.
Korpen på jobbet Vi gör det enkelt för arbetsplatser att sporta och ha kul tillsammans!
11 Kvaliteten i ditt vård- och omsorgsboende Stadsledningskontorets brukarundersökning Bromma.
Bild 1 Hur använder vi KursInfo idag? Högskolan i Skövde.
RIALTO Jenny Alvolin Barn- och ungdomsombud Broschyren: Kartläggning av barnets förmågor och behov. Underlätta för barnets vistelse i fsk/skola.
TÄNK PÅ ETT HELTAL MELLAN 1-50
Stadsledningskontoret Brukarundersökning inom äldreomsorgen 2013
Vår metodik för att energieffektivisera Flerfamiljsbostäder
Känna till och ha provat metoder och verktyg för processledning
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Åtvidaberg 2012 Lokalt företagsklimat.
Fakta om undersökningen
Reseproduktion och försäljning
SEO Manager för EPiServer LÅT REDAKTÖRERNA VARA REDAKTÖRER.
Basinkomst En realistisk möjlighet?
Foto: IBL Bildbyrå Känn dig trygg i mötet med media Kommunikation.
Riktlinjer för tillgänglig information och kommunikation Rådet för funktionshinderfrågor 27 september 2012 Jan Terneby.
Täckningsgrad Dec 2014 – feb 2015 Täckningsgrad Dec 2014 – feb 2015.
BEANS NÖJD KUND INDEX 2014 (e-survey undersökning)
Arbetspensionssystemet i bilder Bildserie med centrala uppgifter om arbetspensionssystemet och dess funktion
Medlemsföretaget Byggmästarn i Helsingborg Katrineholm 2012 Lokalt företagsklimat.
Upphandling av snöproduktionssystem En beskrivning av processen.
Tillsammans fördubblar vi kollektivtrafiken
1 Anneli Juhlin FP
1 Innehåll Branschen  Vision  Förhållningssätt  Fjärrvärmens idé Föreningen  Verksamhetsidé  Rollfördelning  Strategiska prioriteringar Mål  Kommunikation.
Välkomna till Föräldramöte med Gnagarna
Elinstallatören har i genomsnitt läsare/nr enligt Orvesto Näringsliv Därmed är vi byggbranschens största tidning. VVS-Forum och Elektrikern.
Korpen Svenska Motionsidrottsförbundet Besöks- och leveransadress: Fiskartorpsvägen 15A, Stockholm Telefon växel: E-post:
Stora subtraktionstabellen
KOMMUNIKATION SOM PÅVERKAR SUNDSVALL 13 FEBRUARI 2012
Räkna till en miljard 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,14,15,16,17,18,19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, En miljard är ett.
Föreläsning 4 Distribution Produktion Materialförsörjnig Cyklett
Linnéuniversitetet Om Länsbibliotek Sydost Två län: Blekinge och Kronoberg 13 kommuner Finansieras av Region Blekinge och Landstinget Kronoberg.
När infaller Julafton och hur ofta?
Kompetens + Användartest/analys + Grafisk design – GUI + Funktionalitet + Informationsarkitektur = God användarupplevelse.
Moa registrerar sig som användare Moa skriver första delen och registrerar sina kompisar. Hon väljer även bild till gruppen SMS Kompisen fortsätter på.
Sophie Eklund Automatiserade röstsamtal till Telias fiberkunder /Relation/Identifier 0.1 Draft.
K O S T N A D S E F F E K T I V A L Ö S N I N G A R I N O M A V A N C E R A D E E L E K T R I S K A S Y S T E M Delaktighet Vi trivs på jobbet och det.
Mall för kommunikationsplan. Den här mallen för kommunikationsplan är till för er som arbetar införandet av webbtidbok och andra e-tjänster. Väl planerad.
Driva förändring med hjälp av kommunikation
Tips & trix.
Sverige Antal Butiker Drygt 130 st Sverige omsättning >20 miljarder
Presentationens avskrift:

MÖTE ELRÄTT LEVERANTÖRERNA JANUARI 2015

11/11 Offert 5/12 Beställning 6/12 Produktion 14/4 Leverans 5/5 Lansering 3/11 Beslut 5/11 Projektplan 17/2 Modul 1 6/3 Modul 2 27/3 Modul 3 22/4 Modul 4 20/5 Modul 5 UTBILDNING IDÉBANKEN KOMMUNIKATION ELFACK 27/2 Filialkoncept ELFACK 13/1 Bärande idé 20/4 Lansering 22/4 Stopp lösningar TIDPLAN

POSITIONERING

BUTIKSKOMMUNIKATION

Ett arbetsredskap för elinstallatörer och en kanal för leverantörer och grossister Lösningsförsäljning i visuellt format och med fokus på kundnyttan IDÉBANKEN

ELRÄTT utbildningar med fokus på kundmötet. Mobile frist! Utbildningarna produceras och lanseras februari – juni UTBILDNING

FÖRANKRING Vad är ELRÄTT och hur kan jag arbeta med det? Alla som har deltagit ska känna till ELRÄTT och kunna berätta om det på ett enkelt sätt.

KUNDMÖTET Hur kan jag som installatör göra ett bättre kundmöte? Proaktivitet, trygghet och stöd

Syfte: Stärka ELRÄTT varumärke Få mässbesökare att tycka ELRÄTT har en bra modell för bättre kundmöten Få mässbesökare att tycka idébanken är ett riktigt bra verktyg Målgrupp: Mässbesökare : Installatörer & Slutkunder/fastighetsägare ELRÄTT PÅ ELFACK 2015

Branschen står enad bakom ett verktyg som förbättrar mötet mellan installatör och slutkund Gå med i ELRÄTT ta del av våra erbjudanden/produkter för ett bättre kundmöte BUDSKAP

Seminarieprogram på ELRÄTT-scenen KNX och EIO samarbetspartners Monteryta i anslutning till scenen Aktiviteter i leverantörer/grossisters montrar Marknadsföra och lansera Idébanken AKTIVITETER