Home Use Program Support och Process för att beställa Anna Slänsby Anna.slansby@microsoft.com
HUP- vanliga frågor Vem äger supporten? För slutanvändare Microsoft äger supporten, Installationssuport eller 90 dagars support från första supportincidenten Support för beställning av HUP media hupvalue@msdirectservices.com
Hur beställer man? Stycklicens av den anställde Minst 20 st av organisationen 169 kr Inkl. moms för frakt- och administrationsavgift SA-benefit administrator går till MVLS (Microsoft Volume Licensing Services) och aktiverar HUP Godkänn villkoren och fyll i företagsinformation MS tillhandahåller programkoden Informera de anställda om att gå till https://orders.microsoft.com/HUP Be den anställde att använda programkoden och skriva in organisationens e-post adress Den anställde kommer nu motta ett mail till angiven e-post adress Klicka på länken i mailet Lägg till önskad produkt i kundvagn och klicka på “checkout” Fyll i dina uppgifter och välj hur du vill betala (kreditkort, check, elektronisk överföring) Godkänn villkoren och välj “place my order” 91 kr Exkl. Moms, för frakt- och admininstrationsavgift Skicka en orderförfrågan till hupvalue@msdirectservices.com Ni kommer att bli kontaktad på telefon Ni kan då välja att betala med check, kreditkort eller elektronisk överföring Orderformuläret skickas till er för att underskrift av SA Benefit administator Returnera formulär och den preliminära fakturan via mail, fax eller pdf När formulär och betalning har mottagits läggs en order Det kan ta upp till 3 veckor innan ni har licenserna
https://orders.microsoft.com/HUP
https://orders.microsoft.com/HUP