Trio Enterprise Corporate and Concept Presentation

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
1 Aktuella SBUF-projekt Betongfeber 2009 Ruben Aronsson © Copyright, SBUF 18 november 2009.
Advertisements

Främja Kvinnors Företagande i Blekinge Första utlysningen – beviljade projekt Catharina Rosenquist.
Ncg | sweden om | navigator beslutstödsportalen Oskar Kristiansen
Test av mobila lösningar i molnet
Varför är det viktigt att mäta?
• VD kommentar • Finansiell information • Verksamhet och marknad • Framtiden • Frågor- och svar 2 Agenda.
Mobila anknytningar med Springmobil
Samarbete med Microsoft Office Sharepoint server 2007 Angelica Rydelius Bergman Välkommen!
Mobilen – en central funktion för mycket av det vi gör i idag…
En hälsosam teknikkonsult med stark tillväxt
EnergiMarknadens InformationsväXel ”Elbranschen tar sig i kragen” Svenska Kraftnäts Ediel- och avräkningskonferens 2008.
Ulf Wallin, Eskil Fouganthine
Fujitsu 1. © Fujitsu 2008 Stockholm Libris inspirationsdag Kristian Wallin Anne Sandfær Fujitsu Services A/S.
Att söka och förvalta kunskap
© 2013 IBM Corporation Pure Data for Analytics (Netezza) David Rådberg BigData Sales SWE.
Avalon Information Systems Vi är IT-företaget som behärskar framtagning av information och utveckling av konkurrenskraftiga IT-system. - Produktinformation.
Vision 80/20 Contact Center Lösningsexempel
Välkommen! Effektiv och professionell telefoni med Vision 80/20 CC Michell Grip
ny dag redo för en Business Value Launch /3/2017 8:37 PM 1
Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20.
Partner Release Note Vision 80/20 for
Work IT smarter – Produktivitet inom Lantmännen
Nytt telefonisystem för LU
Mamut Business Software 9.0 Nyheter & Försäljningsargument
Medborgarservice i Skellefteå kommun
1 Affärsnytta med ett modernt Contact Center Daniel Eisenberg Användardagarna Maj, 2009.
U can’t buy happiness BUT and that is pretty close
Schenker Air & Ocean E-lösningar för sjö- och flygtransporter
Unified Communications – realtidskommunikation och webbkonferens
Uthållig kommun – vägvisare mot smartare energianvändning Maria Steinbach Lindgren Enhetschef Kalmar
IT i Sverige 2009 Kort introduktion
Microsoft Dynamics CRM 3.0
MIIS 2003 – User Identity Lifecycle Management
Microsoft Healthcare Desktop Microsoft AB Offentlig Sektor
Mobila Lösningar— Exchange Server 2003 Patrick Hvid Kerfi AB Patrick Hvid Kerfi AB.
<element name="ReportClient" minOccurs="0">. <simpleType>
Hur skapar ditt företag en effektivare kundservice?
14 år av utveckling
Polfärskt Bröd Elisabeth Wahlström.
Kort presentation ny VIP2000 Ny telefonilösning
Paketerad lösning för upp till 40 användare
Välkommen till Microsoft Partner Tour 2008 Ann-Charlotte Båth, Microsoft Partner Program.
Copyright © 2014 Datatal AB. All rights reserved. Vad? Ett avancerat kösystem för inkommande samtal till en grupp - integration med affärssystemet och.
2 2. Kommunens vision är att vara en framsynt tillväxtkommun, attraktiv att bo och verka i.
SWERMA - Enterprise Risk Management Enterprise Risk Management (ERM) Incitament och hinder Axel Lindnér Management Consultant, Strategy and Operations.
Everything you need to manage your digital media ImageVault is everything you need to securely and easily store, find and use all your digital media.
Lync, telefoni och molnet
Distribuerade realtidssystem Dr Peter Parnes
21 januari 2013 BMÖ Operations and Innovation Management.
Lars Ögren, EBI Systems AB
Microsoft Dynamics AX (fd Axapta)
HSB Malmö ek. för HSB, ursprungligen en förkortning för Hyresgästernas Sparkasse- och Byggnadsförening, är idag ett egennamn. Vi har två pass á 45 minuter.
Lunds universitet / Samordnat IT-stöd vid LU / Oktober 2009 NETinfo Samordnat IT-stöd vid LU Johnny Nilsson, PL Birgitta Lastow, bitr. PL Anders.
COMMERCIAL IN CONFIDENCE - Subject to change without notice -1- Itinerary Systems AB Itinerary Systems privatägt, lundabaserat företag som fokuserar på.
Respect Hållbarhet och klimat Otto During Mirja Harryson.
Hogia storsatsar på kassa- och butikssystem. Hogia Kassa Bas – för små företag Enkelt, lättanvänt och logiskt kassasystem för små och medelstora företag,
Välkommen Företagsnamn namn, företaget AB. Agenda ÅF som leverantör ÅF som leverantör Mamut som leverantör Mamut som leverantör Kundföretaget AB Kundföretaget.
IT-dagen 2011 mer tid för idrott Trådlöst Internet: RF-Boson guest Lösenord: idrottonline.
Daniel Andersson Maria Ekendahl. Alla bibliotek kan bidra efter förmåga Ett bibliotek kan visa upp mycket mer än det själv producerar genom samverkan.
Värdekompassen Clinical Value Compass Paul Batalden och Gene Nelson Dartmouth Medical School, New Hampshire, USA.
Contact Center On Demand Mika Pitkänen Sales Director.
Nya möjligheter med hemagenter Christian Hultén, Transcom.
Avancerade Funktioner
Vilmale FINFO-dagen 2016.
Continuing the work with scb.se.
Nästa generations samarbetsverktyg
Syftet meden central Kundservice Effektivare kundkontakter
Hosting Licensiering och program för hosters
Vårt erbjudande 24/365 Svarsservice – Vi besvarar telefonsamtal, filtrerar dem, kopplar dem och tar meddelanden. Kundtjänst – per telefon, mejl, chatt.
Presentationens avskrift:

Trio Enterprise Corporate and Concept Presentation

Trio Enterprise AB i korthet Trio Enterprise är ett företag som utvecklat applikationer inom avancerad telefoni i mer än 20 år. Affärsiden “Med Trio’s lösningar kan kunder hantera alla typer av kundkontakter och intern kommunikation på ett effektivt och professionellt sätt. Detta oavsett kontaktmetod” Nyckeltal Mer än 20 års erfarenhet Nya ägare sedan April 2009 Omsättning ca - 100 Msek med god lönsamhet Ca 65 st anställda Kunder Ca 2000 installationer i Norden Ca 250+ nya slutkunder 2007, 2008, 2009 16 Systemintegratörs partners I Skandinavien 2. 2

Familjen As a part of Enghouse Global, Enghouse Interactive is the division of the organization that specializes in interaction management technology, and does so through key product brands that are known throughout the communications industry. The scale and scope of the Enghouse business provides customers, partners and channels with the comfort and confidence of dealing with an organization that has the resources, research and development, and the financial stability to be THE partner of choice for interaction management technology solutions.

Utmaningar för våra kunder ”Vi skall vara branschens bästa servicebolag” Lägre kostnader Vissa enheter besvarade endast 20 % av samtalen Ett system för alla siterna Systemet ger ska ge oss ETT strukturerat sätt att ta hand om samtliga inkommande ärenden. Växeloberoende Samverkan mellan flera kommuner Bättre styrning tack vare ökad insikt om: Vad som utförs Hur det utförs Vem som utför Plattform för framtiden

Trio Enterprise koncept Användare Tjänster Kund kontakter Trio Enterprise möjliggör för kunder att ta hand om alla typer av kundkontakter och intern kommunikation på det mest effektiva och professionella sättet– oberoende av kontaktväg! Let Your First Impression Last 5

Användare Tjänster Kund kontakter Hur vill du möta dina kunder? Hur vill du arbeta? Call back Inbound SMS Web Call back Web Chat Contact Center Användare Tjänster Kund kontakter Attendant Agent Telemarketing Trio Voice Interaction Studio Auto Attendant Web Agent Speech enabled IVR/CC portals Text to Speech Agent Phone Client Assistant for Web Visit Management Enterprise Directory Mobile Extensions Recording Proffnett connections Web Statistics Advanced Statistics Mobile line status Guest Webb Presence connections Calendar connections ERM/CRM Integration System Configurations Queue time and place information Vilka funktioner behöver du?

Köhantering Mail CRM Kund Handläggare/ Telefonist Telefonväxel Trio Enterprise

Roller Ärendedistribution Kompetens Turordning A B C Ove, Anders Marie, Carl Hanna B Sarah, Kenneth, Måns Sten Samtliga C Tor, Petronella Majken Normal Kö >2min Kö >4min Kompetens Turordning Externt Roller

Användare Tjänster Kund kontakter Hur vill du möta dina kunder? Hur vill du arbeta? Call back Inbound SMS Web Call back Web Chat Contact Center Användare Tjänster Kund kontakter Attendant Agent Telemarketing Trio Voice Interaction Studio Auto Attendant Web Agent Speech enabled IVR/CC portals Text to Speech Agent Phone Client Assistant for Web Visit Management Enterprise Directory Mobile Extensions Recording Proffnett connections Web Statistics Advanced Statistics Mobile line status Guest Webb Presence connections Calendar connections ERM/CRM Integration System Configurations Queue time and place information Vilka funktioner behöver du?