Elsa Saboonchi och Ana Esteban
Why FacketFörändras.nu?
FROM:TO: • Old fashioned Contemporary • Political…Personal! • Not for me..Engaging • CrisisCoaching
Tell us, what do you do?
Reaching out through Television, Cinema and PR
Ambassadors
Structural changes whitin the organisation
Down town…
Sommarjobbsexperten! Assisting young people.
What are the results?
From to
TCO Undersökningen utförd av Nepa AB Data insamlad april/maj 2010 Budskapsförståelse – öppna svar 5. Vad tror du man vill säga med den här reklamfilmen?
Working together!
Bas; Alla som observerat filmen TCO Undersökningen utförd av Nepa AB Data insamlad april/maj 2010 Likability Redovisar topmark = de tre högsta värdena på skala 1 – 7 6. Vilket är ditt sammanfattande intryck av reklamfilmen?
Sammanfattning av målsättningarna MålsättningResultatRiktning 1. påverkat uppfattningarna om kollektivavtalets värde Ökad kännedom (+10%) om kollektivavtalet värde Rätt 2. stärkt attityden till facketFler är positiv till fackliga medlemskapet (+6%) Rätt 3. bidragit till ett fack i takt med tidenFler tycker att facket är med sin tid (+8%) Rätt 4. ökat intresset för fackligt medlemskap Fler är kan tänka sig att gå med i facket (+6%) Rätt
Thinking digital