Handläggarutbildning -Specialistwebben
Fördela ett ärende till specialistgrupp Kund: Skapa ett ärende från din vanliga e-post som du skickar in till Kundtjänst. Handläggare: Håll koll i arbetsgruppen och öppna ”ditt” ärende i Artvise Kundtjänst. Handläggare: Sätt relevant ärendetyp och kategori. Handläggare: Fördela ärendet till lämplig specialistgrupp. Du kan även välja att bocka i rutan ”kräv återkoppling till kundtjänst” om du inte vill att den som sitter i specialistwebben ska kunna stänga ärendet. Handläggare: Titta i specialistgruppen. Ärendet finns där som inkommet, utan handläggare.
Använd specialistwebben -Specialistwebben: Öppna upp specialistwebben och se att ärendet du just skapat ligger under arbetsgruppen som ärendet tillhör. -Specialistwebben: Markera ärendet och skriv en anteckning på det, skicka sedan svar till kund och om det går stäng och avsluta ärendet. -Specialistwebben: Är det så att rutan ”åter till kundtjänst” är ikryssad så kan du fortfarande svara kunden men du kan inte avsluta ärendet utan måste skicka tillbaka det till kundtjänst så de får stänga ärendet där.