Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2018 Annonsör: __________________________ Kampanjnamn: ______________________ Sista inlämningsdag.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
Välkomna! till e-butik.se. - Butiken - Admin - Arbeta i butiken - Utseende - Viktigt att tänka på - Tips & Idéer Butiken.
Advertisements

Lgr 11 – kursplanen i ämnet modersmål Karlstad 16 augusti
Rubrik nummer 1 Quis nostrud exercitation ullamco laboris consequat.
Sidor, kategorier, inlägg och responsiv webb
Nytt betygssystem.
Webbportal Gunilla Nordling, CSN.
Nya samlade läroplaner, nya nationella prov och bedömningsstöd
Nya samlade läroplaner
Lärarutbildningskonventet
Första sidan Underrubrik Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Kontakta.
SVENSKA LIVRÄDDNINGSSÄLLSKAPET
© Cat Holloway / WWF-Canon 31 March © Cat Holloway / WWF-Canon 31 March Globe international Sveriges Riksdag Frukostmöte En gemensam.
DIN PRESENTATION. RUBRIK- ANPASSA RUTAN EFTER RUBRIK
Hej och välkomna till Digidels PPT mall Du hittar fler mallar under fliken ”Alla Layouter” ovan. Spara gärna mallen till nästa presentation, så att du.
CSS Cascading Style Sheets. Varför CSS Lätt att underhålla Mindre filstorlekar Ökad tillgänglighet Olika media Större typografisk kontroll.
Välkommen till Hälsinggårdsskolan
STARTSIDA DIN PRESENTATION. RUBRIK- ANPASSA RUTAN EFTER RUBRIK
Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2016 Sista inlämningsdag – fredagen den 19 februari 2016.
Bättre en fågel i handen än tio i skogen
Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2017 Sista inlämningsdag – onsdagen den 1 mars 2017.
Nordens bästa Digitala Arbetsplats
Rubrik Underrubrik Författare 2017-xx-xx.
Titel 92 punkter Av Namn Efternamn, Namn Efternamn, Namn Efternamn och jag förstås allt i 36 punkter Grupp X.
Kontinensutredning – så funkar det
Händelser i räddningstjänstens händelserapportsystem
Scouternas powerpoint-mall med vitbakgrund
Scouternas powerpoint-mall med träbakgrund
Författarens för- och efternamn, Centrum för Forskning och Utveckling, Region Gävleborg/Uppsala universitet. Konklusion Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.
RUBRIKEN RUBRICERAR Mellanrubrik
Scouternas powerpoint-mall med vitbakgrund
Scouternas powerpoint-mall med träbakgrund
Information till alla regionens medarbetare
Pedagogen och det entreprenöriella lärandet
Pedagogen och det entreprenöriella lärandet
SOCIALA MEDIER-KAMPANJ “The Butterfly Effect”
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
Första sidan Underrubrik Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Kontakta.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
Medlemsdialog Framtidens folkrörelse
RUBRIKEN RUBRICERAR Mellanrubrik
Rubrik Mellanrubrik Rubriken är normalt satt i Arial Black 21 pt. Brödtexten är som vanligt satt i Georgia, max. 18 pt. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer.
Presentationens motto Kan ta upp två rader
Namn på presentationens omslag
Presentations- rubrik
resebyrå margies margies resebyrå
SÄLJPRESENTATION BILDSPEL RUBRIK
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit
[Planschens rubrik] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit maecenas porttitor congue massa fusce [Ersätt följande namn och titlar med.
[Planschens rubrik] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit maecenas porttitor congue massa fusce [Ersätt följande namn och rubriker med.
Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2019 Annonsör: __________________________ Kampanjnamn: ______________________ Sista inlämningsdag.
Försättsblad Redigera nästa slide.
Titel i Arial Narrow bold 88 pt
Titel i Arial Narrow bold 88 pt
TITEL I ARIAL NARROW BOLD 96 PT
Rubrik Mellanrubrik Rubriken är normalt satt i Arial Black 21 pt. Brödtexten är som vanligt satt i Georgia, max. 18 pt. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Rapportering av avvikelse och lex Sarah
Instruktioner Välj rätt kommunlogotyp här till höger
Försättsblad Redigera nästa slide.
Instruktion Denna fil innehåller en bakgrundsmall med tillhörande layouter. Vill du byta layout väljer du Layout under fliken Start. Det är rekommenderat.
Instruktion Denna fil innehåller en bakgrundsmall med tillhörande layouter. Vill du byta layout väljer du Layout under fliken Start. Det är rekommenderat.
Försättsblad Redigera nästa slide.
Rubriken i huvudberättelsen
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Webb-designer, Utvecklare
SÄLJPRESENTATION BILDSPEL RUBRIK
BÅGE Framsida JANUARI [ÅR] Artikel 1 – sida 1 Artikel 2 – sida 5
Presentationens avskrift:

Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2018 Annonsör: __________________________ Kampanjnamn: ______________________ Sista inlämningsdag – fredagen den 16 mars 2018.

Fakta insändning av tävlingsbidrag Samtliga tävlingsbidrag ska lämnas in i digital form. Mejla eller skicka via sprend, wetransfer eller liknande till marina@sverigesmediebyraer.se alternativt skicka/kom förbi med en usb-sticka. Besöks-/Postadress: StockholmMediaWeek Marina Ahlberg Nybrogatan 85 (bv, egen ingång till vänster om port 85) 114 41 STOCKHOLM Tänk på att om du skickar med bud och en försändelse som inte går in genom brevinkastet – hör av dig till oss innan så att det finns någon på kontoret som kan ta emot ditt bud. Tävlingsbidragen skall vara StockholmMediaWeek tillhanda senast fredagen den 16 mars 2018. INSTRUKTION FÖR INLÄMNINGEN: Döp ifyllt tävlingsformulär med uppdragsgivarens och kampanjens/produktens namn; Ex: Tävlingsformulär_Sveriges Mediebyråer_StockholmMediaAward. Observera att byråers/konsulters namn inte får förekomma på eller i tävlingsbidraget, annat än på faktasidan. Kampanjens kreativa material i form av bilder (skärmdumpar, annonser, illustrationer etc) ska presenteras/infogas på de slides som finns till förfogande för presentation av det kreativa materialet och inte bifogas som filer. Bifoga ev film- och ljudklipp som wmv, mpg eller mov – max 100MB per klipp.

Fakta Tävlingsbidraget insänt av: Kampanjnamn: (Ange tävlande byrå/-er, partners eller annonsör som står bakom tävlingsinlämningen och som ska premieras vid ev. nominering/vinst samt kontaktperson/-er) Kampanjnamn: (Ange kampanjens namn.) Uppdragsgivare/Annonsör: (Ange företag/organisation samt kontaktperson) ev Involverade partners* (*valfri info): (Ange involverade partners i det fall de ska omnämnas vid ev nominering/vinst, vilken typ av partner/ byrå/konsult det är.) Tävlande samt involverades namn får endast förekomma på den här sidan.

Sammanfattning av kampanjen Skriv en kort sammanfattning (executive summary) av kampanjen. Max 200 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Bakgrund och Kommunikationsmål Beskriv kampanjens bakgrund/utgångspunkt samt de uppsatta kommunikationsmålen för kampanjen med max 150 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Analys & Insikt Beskriv med max 200 ord hur ni har använt insikter om omvärld, beteende och målgrupp etc. i analysen för att få media och budskap att förstärka effekterna och resultatet av kampanjen.. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Innovativ Mediestrategi Beskriv på vilket sätt den rekommenderade mediestrategin påverkade kampanjutformningen som helhet och strategins påverkan på kampanjens resultat. Max 150 ord Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Lösning och innovation Beskriv er medielösning och vad som var innovativt och nytänkande med den. Max 200 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

Kreativt material Presentera relevant kreativt material som ger juryn en bild av kampanjutformningen. Observera att bilder såsom skärmdumpar, illustrationer, skisser, annonser, fotografier etc ska infogas direkt i presentationen med en tillhörande rubrik/förklarande text. Eventuella film- och ljudklipp presenteras här med en rubrik/beskrivande text som hänvisar till det bifogade materialet. Allt kreativt material ska presenteras på max 3 slides.

forts Kreativt material Ta bort den här sidan om inte utrymmet används.

forts Kreativt material Ta bort den här sidan om inte utrymmet används.

Resultat Beskriv hur kampanjens kommunikationsmål uppfylldes. T ex marknadseffekter till följd av kampanjen; påverkan på kännedom, marknadsandelar och/eller försäljning för annonsören. Max 200 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.