Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2017 Sista inlämningsdag – onsdagen den 1 mars 2017.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2017 Sista inlämningsdag – onsdagen den 1 mars 2017."— Presentationens avskrift:

1 Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj Sista inlämningsdag – onsdagen den 1 mars 2017.

2 Fakta insändning av tävlingsbidrag
Samtliga tävlingsbidrag ska lämnas in i digital form. Mejla eller skicka via sprend, wetransfer eller liknande till alternativt skicka/kom förbi med en usb-sticka. Besöks-/Postadress: StockholmMediaWeek Marina Ahlberg Nybrogatan 85 (bv, egen ingång till vänster om port 85) STOCKHOLM Tänk på att om du skickar med bud och en försändelse som inte går in genom brevinkastet – hör av dig till oss innan så att det finns någon på kontoret som kan ta emot ditt bud. Tävlingsbidragen skall vara StockholmMediaWeek tillhanda senast onsdagen den 1 mars 2017. INSTRUKTION FÖR INLÄMNINGEN: Döp ifyllt tävlingsformulär med uppdragsgivarens och kampanjens/produktens namn; Tävlingsformulär_Uppdragsgivare_Kampanjnamn. Ex: Tävlingsformulär_Sveriges Mediebyråer_StockholmMediaAward. Observera att byråers/konsulters namn inte får förekomma på eller i tävlingsbidraget, annat än på faktasidan. Kampanjens kreativa material i form av bilder (såsom skärmdumpar, annonser, illustrationer etc) ska infogas på de slides som finns till förfogande för presentation av det kreativa materialet. Fler slides får inte läggas till. Bifoga ev film- och ljudklipp som wmv, mpg eller mov – max 100MB per klipp. Observera att kampanjens kreativa material i form av bilder (skärmdumpar, annonser, illustrationer etc) ska presenteras/infogas på de slides som finns till förfogande för presentation av det kreativa materialet och inte bifogas som filer. Vid inlämning av flera tävlingsbidrag på en usb: skapa en mapp per tävlingsbidrag, som du döper med deras respektive Uppdragsgivare/Annonsör_Kampanjnamn. Ex: Sveriges Mediebyråer_StockholmMediaAward.

3 Fakta Tävlingsbidraget insänt av: Kampanjnamn och/eller produktnamn:
(Ange byrå/-er samt kontaktperson/-er) Kampanjnamn och/eller produktnamn: (Ange kampanjens namn och/eller produktnamn) Uppdragsgivare/Annonsör: (Ange företag/organisation samt kontaktperson) Involverade byråer/konsulter: (Ange arbetsgruppens involverade byråer/konsulter, vilken typ av byrå/konsult det är samt kontaktperson på respektive) Tävlande byråers/konsulters namn får endast förekomma på den här sidan.

4 Sammanfattning av kampanjen
Skriv en kort sammanfattning (executive summary) av kampanjen. Max 200 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

5 Bakgrund och Kommunikationsmål
Beskriv kampanjens bakgrund/utgångspunkt samt de uppsatta kommunikationsmålen för kampanjen med max 150 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

6 Analys & Insikt Beskriv med max 200 ord hur ni har använt insikter om omvärld, beteende och målgrupp etc. i analysen för att få media och budskap att förstärka effekterna och resultatet av kampanjen.. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

7 Innovativ Mediestrategi
Beskriv på vilket sätt den rekommenderade mediestrategin påverkade kampanjutformningen som helhet och strategins påverkan på kampanjens resultat. Max 150 ord Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

8 Lösning och innovation
Beskriv er medielösning och vad som var innovativt och nytänkande med den. Max 200 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

9 Kreativt material Presentera relevant kreativt material som ger juryn en bild av kampanjutformningen. Observera att bilder såsom skärmdumpar, illustrationer, skisser, annonser, fotografier etc ska infogas direkt i presentationen med en tillhörande rubrik/förklarande text. Eventuella film- och ljudklipp presenteras här med en rubrik/beskrivande text som hänvisar till det bifogade materialet. Allt kreativt material ska presenteras på max 3 slides.

10 forts Kreativt material
Ta bort den här sidan om inte utrymmet används.

11 forts Kreativt material
Ta bort den här sidan om inte utrymmet används.

12 Resultat Beskriv hur kampanjens kommunikationsmål uppfylldes. T ex marknadseffekter till följd av kampanjen; påverkan på kännedom, marknadsandelar och/eller försäljning för annonsören. Max 200 ord. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui. Obs! Tävlande byrås/konsults namn får ej förekomma på den här eller kommande sidor i tävlingsformuläret.

13


Ladda ner ppt "Tävlingsformulär StockholmMediaAward Årets Kampanj 2017 Sista inlämningsdag – onsdagen den 1 mars 2017."

Liknande presentationer


Google-annonser