Vilka gemensamma målsättningar har vi med CC2016? Publikt Ekonomi Arrangemang Turism Innebandyns position/roll i Borås Övrigt Publikt: 12 000 besökare, minst 7000 sålda biljetter. Ekonomi: En budget i balans från SIBF sida Arrangemang: Skapa ett levande, organiserat och välarbetat Turism: Dra besökare till Borås Innebandyns position/roll i Borås: Stärka sporten lokalt, samt förstärka Borås som innebandystad.
Marknads-kommunikation Styrgrupp Projektgrupp Borås Fritid Matcharena Träningsarena BoråsBorås Webb/Sociala Medier Marknads-kommunikation Turism Biljettsystem Fristads GOIF Ib-gymnasiet Funktionärer Partners Lokalt SIBF Partners Centralt Biljetter Eventproduktion Deltagande lag TV IFF Tävling Domare IFF Partners Styrgrupp. Kallas till möte i feb.
BILJETTER Släpps imorgon tisdag ticnet.se