Https://www.youtube.com/watch?v=PsZoSfEauUA&t=35s.

Slides:



Advertisements
Liknande presentationer
”från person till funktion”
Advertisements

Välkommen till en kort beskrivning av nyttan med att använda MPS, en ORR®- produkt från ITERIT AB. MPS, material och produktionsstyrning, ett hjälpmedel.
* Information på över dokument och som ökar med per timme dygnet runt * Över användare i världen, år 2004 finns det 1 miljard.
Marknadsbyrån. Skyltmaterial •Vid köp av min 6 st boxar av kombination Windows Vista och Office 2007 Standard, Small Business Edition eller Pro.
VÄLKOMMEN TILL VÅR MÖTESPLATS OCH SECONDHANDBUTIK I BERGA CENTRUM!
WyWallet Betala mobilt.
Servicekunskap Lektion 1 s 7-14
Innehåll  Vår historia  Om familjen och våra vänner  Vår affärsidé och vision  Våra erbjudanden  Pergo et Perago!
Mobil Marknadsföring & Kundklubbar Ivar Uttergård Marknadschef
Kortare text Vår butik är Svanenmärkt! Miljön, klimatet och en hållbar utveckling är frågor som ligger oss nära. Därför har vi tagit steget till att.
Trio Enterprise Corporate and Concept Presentation
Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20.
En ORR Ordning Reda Resultat®-produkt från Iterit AB
Så kan vi sälja fototurism. Vem är Jan Ljungberg?  Delägare och VD i Koch & Ljungberg sedan  Hanterat gruppresor sedan 1985.
VILKA VAR DE VIKTIGASTE LÄRDOMARNA FRÅN CASET?
Block 4: Att driva företag
Introduktion Välkommen till Borås och Högskolan i Borås och tack för visat förtroende Trivas och vara framgångsrik Grundat 1977, idag studenter.
vi revolutionerar bokning av vård
1 Reseadministatörs info 3 juni 2009, kl 14.00— —14.05 Inledning Seija Natri 14.05—14.20 Åre som konferensdestination Erika Svensson 14.20—15.00.
Ulrika Jörgensdotter Projektledare, SMoK KRUt.
Seminarium 3: Dissekering av ett erbjudande
Länsteknik Utgångspunkten är att skapa största möjliga värde för patienterna och att systematiskt efterfråga vad kunden vill ha.
Marknadsförarens mall för att skapa köpares persona!
Digital Patologi.
1:a Möte Offert process Avsluts process
SKAPANDE SKOLA NORRLAND Kompetensutveckling för konstnärer som vill arbeta i grundskolan - ett samarbete mellan Konstkonsulenterna och AF Kultur i de 4.
Varmt välkommen!. Jag heter... och mina förväntningar...
Marknadsförarens mall för att skapa köpares persona!
Background Egenskaper FritidsintressenArbetslivserfarenheter.
Effektiv försäljning Werner Risberg, VP, Sales.
Matcha transaktioner automatiskt Adra Match, automatiserad kontoavstämning Scalabruk April 2010 Niklas Ferm.
Välkommen till Videum Science Park!. Idéer föds där människor möts.
2020-gruppen. Vilka är vi? Emelie -83 Sandra -86 Jessica -80 Frida -85 Ulrika -82 Malin -88.
RÖDA KORSET I BERGA VÄLKOMMEN TILL VÅR MÖTESPLATS OCH SECONDHANDBUTIK I BERGA CENTRUM! Foto: I: GällstedtMEDARBETARNA PÅ RÖDA KORSET I BERGA.
Kapitel 19 Inköp och försäljning.
Försäljningsargumentation
Visma Spcs Anette Citron & Petter Åkesson.
BEANS NÖJD KUND INDEX 2015 Resultat från webbenkät.
Grattis Du skall få fiber - en framtidssäkrad lösning!
Vi fokuserar enbart på återförsäljarmarknaden Large Storlek Kanal Medium Small Operatörer /centrex SME system integratörer Vi tror starkt på ÅF kanalen.
Välkommen! Foto: Ana Vera Burin Batarra Välkommen! Uppsala växer 13.30Hur jobbar kommunen med de frågor som är viktiga för näringslivet? 14.30Fika.
Nya möjligheter med hemagenter Christian Hultén, Transcom.
Dialect Unified En mobil växel olik alla andra Innehåll Växeln som molnstjänst En telefonväxel på dina villkor För användaren Vem vill du ringa? Telia.
Myndighetens nuläge och strategi för framtiden – här finns utmaningarna! Svensk Inkasso den 21 april 2016 Christina Gellerbrant Hagberg rikskronofogde.
Jollyroom Nordens största utbud till gravid, barn & baby 0-12 år.
Min Dröm App En App Fyra servrar. Skapar en säker bro tillsammans!
Välkommen till Lexicon Väst
Hvitfeldtska gymnasiet - en del av Göteborgs Stad
Sara Grün, VD och Elisabeth Hjelm, Resebyråchef
För en annan grupp är det den enda värld de verkligen kan
Välkommen till Linköpings Fotboll Club
- Ett varmt välkomnande i kallt klimat
… … Fysiska element Kundens resa genom en tjänst
ShoreTel Connect Kontaktcenter
Föreningsmöte RP Linköping 20/5!
Affärside Mohammed Ibrahim.
Quick Tips for Effective Spa Management To manage your spa effectively, you should consider training your staff, letting people know about your spa through various marketing channels, and focus on improving customer experience. Play the slideshow to
Ikett Personalpartner AB
Välkommen till Lexicon Väst
Dags för gymnasievalet
Dags för gymnasievalet
. Tisdag 11/7 Kl Bingo o kaffe Onsdag 12/7
Funderar du på att starta företag? Ta det första steget här!
Länsteknik Utgångspunkten är att skapa största möjliga värde för patienterna och att systematiskt efterfråga vad kunden vill ha.
Funderar du på att starta företag? Ta det första steget här!
Export och import.
Sverige Antal Butiker Drygt 130 st Sverige omsättning >20 miljarder
Vad betyder förhållningssätten för mig (oss) som chef?
Presentationens avskrift:

Välkommen till Ticket! Säljstöd Norden Ulrika Blömer Christina W Berggren

https://www.youtube.com/watch?v=PsZoSfEauUA&t=35s

Ticket är Nordens största privatresebyråkedja och löser tillgänglighet tillsammans med optimalt kundbemötande både online, via telefon och i butiker i Sverige och Norge. I samma Contactcenter distribueras samtal, mail, chatt, bokningsförfrågningar från webben, och annan boknings,- och kundhantering ut till drygt 300 säljare i 68 butiker i 2 länder.

Får vi presentera oss!

Tillgänglighet Enkelhet Kompetens Attraktivt utbud Tickets Mervärden Tillgänglighet Enkelhet Kompetens Attraktivt utbud

Ticket Servicestandard 1 - 2 – 3 Säljarens guide i kontakt med kund Service i världsklass + Försäljning

En kund – Ett Ticket

Exempel på kundflöden ur en säljares perspektiv Inkommande samtal Webcallback Mail Webchat Förfrågningar från webben Intern chat för support

Utmaningar – Javisst!

Möjligheter – Javisst!

Varmt välkomna till Ticket! Tack!