Välkommen till Ticket! Säljstöd Norden Ulrika Blömer Christina W Berggren
https://www.youtube.com/watch?v=PsZoSfEauUA&t=35s
Ticket är Nordens största privatresebyråkedja och löser tillgänglighet tillsammans med optimalt kundbemötande både online, via telefon och i butiker i Sverige och Norge. I samma Contactcenter distribueras samtal, mail, chatt, bokningsförfrågningar från webben, och annan boknings,- och kundhantering ut till drygt 300 säljare i 68 butiker i 2 länder.
Får vi presentera oss!
Tillgänglighet Enkelhet Kompetens Attraktivt utbud Tickets Mervärden Tillgänglighet Enkelhet Kompetens Attraktivt utbud
Ticket Servicestandard 1 - 2 – 3 Säljarens guide i kontakt med kund Service i världsklass + Försäljning
En kund – Ett Ticket
Exempel på kundflöden ur en säljares perspektiv Inkommande samtal Webcallback Mail Webchat Förfrågningar från webben Intern chat för support
Utmaningar – Javisst!
Möjligheter – Javisst!
Varmt välkomna till Ticket! Tack!