Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

”Preventing the premature death of relationship marketing” - Lina Jansson - Maxim Kejzelman - Susanne Midbeck - Erik Petersson - Patrik Widlund.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "”Preventing the premature death of relationship marketing” - Lina Jansson - Maxim Kejzelman - Susanne Midbeck - Erik Petersson - Patrik Widlund."— Presentationens avskrift:

1 ”Preventing the premature death of relationship marketing” - Lina Jansson - Maxim Kejzelman - Susanne Midbeck - Erik Petersson - Patrik Widlund

2 Relationsmarknadsföring Att förstå kunders behov & preferenser – kan gå fel Relationer kan bli ”overkill” Skapa balans Info om kunder kan gå till överdrift Många relationer  ”one way relationship”

3 Exempel: Snapple

4 Vissa produkter gör vardagen mer komplicerad Företag  fiender Återskapa förtroende Exempel 1: Sony & Sharp Exempel 2: Procter & Gamble

5 ATTAINING INTIMACY Viktigt att företag skyddar information om kunderna Ärlighet  en mycket väsentlig faktor God inblick i konsumenternas beteende Product satisfaction

6 Metod: Kvalitativa socialvetenskapliga medel MF  länk mellan konsument & Företag Relationsmarknadsföring – ursprungsskick VÅRDA VÄL!


Ladda ner ppt "”Preventing the premature death of relationship marketing” - Lina Jansson - Maxim Kejzelman - Susanne Midbeck - Erik Petersson - Patrik Widlund."

Liknande presentationer


Google-annonser