Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

BEANS NÖJD KUND INDEX (e-survey undersökning). SAMMANSTÄLLNING AV UNDERSÖKNINGEN 17 OBLIGATORISKA FRÅGOR SAMT 2 ÖPPNA 333 SVAR SKICKAT TILL 1238 KUNDER,

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "BEANS NÖJD KUND INDEX (e-survey undersökning). SAMMANSTÄLLNING AV UNDERSÖKNINGEN 17 OBLIGATORISKA FRÅGOR SAMT 2 ÖPPNA 333 SVAR SKICKAT TILL 1238 KUNDER,"— Presentationens avskrift:

1 BEANS NÖJD KUND INDEX (e-survey undersökning)

2 SAMMANSTÄLLNING AV UNDERSÖKNINGEN 17 OBLIGATORISKA FRÅGOR SAMT 2 ÖPPNA 333 SVAR SKICKAT TILL 1238 KUNDER, EN SVARSFREKVENS PÅ 27% MÅNGA SVAR PÅ VÅRA ÖPPNA FRÅGOR!

3 1. VAD HAR NI FÖR TYP AV KAFFEMASKIN FRÅN BEANS?

4 2. JAG ANSER ATT MIN SÄLJREPRESENTANT HAR ETT TREVLIGT OCH TILLMÖTESGÅENDE SÄTT.

5 3. JAG ANSER ATT MIN SÄLJREPRESENTANT HAR TILLRÄCKLIG KOMPETENS OCH UPPTRÄDER PROFESSIONELLT.

6 4. JAG ANSER ATT BEANS SERVICEPERSONAL HAR ETT TREVLIGT OCH TILLMÖTESGÅENDE SÄTT.

7 5. JAG ANSER ATT BEANS HAR SNABB SERVICE VID FELFALL.

8 6. JAG ANSER ATT BEANS SERVICEPERSONAL LÄMNAR MASKINEN I RENT OCH FINT SKICK.

9 7. JAG TYCKER ATT DET ÄR LÄTT ATT BESTÄLLA VAROR I BEANS NÄTBUTIK - BEANS ONLINE.

10 8. HUR TYCKER DU ATT BEANS ONLINE KAN BLI BÄTTRE? “Lättare att navigera sen att man lätt kan se vilka produkter som passar den kaffemaskin man har” “Eftersom man (i alla fall vi) i 99 fall av 100 köper samma sak som tidigare borde det finnas någon form av knapp, stor och blinkande, med typ tidigare beställda varor, med den vanligaste högst upp. Nu går jag in på historik och klickar på köp från tidigare order. Då kan ni ändå behålla era erbjudanden som finns och som jag förstår att ni vill få fram.” “Att priserna är inklusive moms och inte exklusive som idag” “Ser lite småttigt och plottrigt ut på skärmen. Bättre grafk!” “Tycker att det är jättebra att tidigare ordrar finns sparade! Kanske kan utveckla det med förslag om produkter som kan komplettera de tidigare beställda varorna.” “Jag har svårt att se att det kan bli så mycket bättre är nöjd som det är” “Jag skulle vilja kunna se mer historik, mer som en historik av fakturor med leveransdatum, artiklar för att utifrån det kunna beräkan när nästa order bör läggas och hur mycket åt gången man bör beställa” “Det är svårt att hitta inloggningen på hemsidan.”

11 9. JAG TYCKER ATT JAG FÅR SNABBA LEVERANSER AV VAROR.

12 10. JAG ANSER ATT VI PÅ VÅRT FÖRETAG ÖVERLAG ÄR NÖJDA MED SMAKEN PÅ KAFFET I VÅR KAFFEMASKIN.

13 11. JAG VET OM ATT DET INGÅR FRIA SMAKJUSTERINGAR I VÅRT SERVICEAVTAL MED BEANS.

14 12. JAG TYCKER ATT DET ÄR POSITIVT ATT BEANS KOMPENSERAR FÖR HELA SIN VERKSAMHETS KLIMATPÅVERKAN.

15 13. JAG ANSER ATT BEANS MILJÖARBETE LIGGER FÖRE DERAS KONKURRENTERS.

16 14. DET ÄR VIKTIGT FÖR MIG MED EN LEVERANTÖR SOM HAR ETT ANSVARSFULLT MILJÖARBETE.

17 15. JAG ANSER ATT BEANS HÅLLER VAD MAN LOVAR.

18 16. JAG TYCKER ATT BEANS TJÄNSTER ÄR PRISVÄRDA.

19 17. JAG KÄNNER MIG TREVLIGT BEMÖTT I MINA KONTAKTER MED BEANS. ”99% TYCKER PÅSTÅENDET STÄMMER MYCKET ELLER GANSKA BRA!”

20 18. JAG KAN TÄNKA MIG ATT REKOMMENDERA BEANS TILL ANDRA. ”96% KAN TÄNKA SIG ATT REKOMMENDERA OSS TILL ANDRA!”

21 19. Ge oss dina två bästa förslag för att vi ska bli ännu bättre som leverantör till ert företag “Kanske få mer info ang hur smaken kan justeras vid besök?” “Supernöjd med vår servicetekniker, passar även på att beställa kaffe och dyl när han kommer därför har jag ingen synpunkt på hur er on-line beställning fungerar. Har även ingen synpunkt på hur er representant är eftersom hon/han inte varit här. “ “Jag är redan 100% nöjd med Beans, och så är alla på min arbetsplats.” “Det är ibland svårt att få svar per telefon vad det kan vara för fel på maskinen som vi kan avhjälpa själv utan att ta hit servicepersonal.” “Ta fram en lösning för att återvinna era komposterbara muggar. Ett rör eller liknande som man kan lägga muggarna i. Det ska också finnas en lösning för att hantera den vätska som ibland finns kvar i muggen.“ “Har inte mycket att tillföra annat än att de chokladbönor som lämnas kunde vara fler :)” “ingen aning har haft er i 10 år å e nöjd med allt” “Fortsätt arbeta på samma sätt som ni gör idag, då vet jag som kund att ni fortsätter på den inslagna vägen. Tycker ni gör ett fantastiskt arbete som ni redovisar för oss som kunder och anser att ni är i framkanten av ett fantastiskt miljöarbete.” “Snabbare leveranser är det enda jag kan komma på.”


Ladda ner ppt "BEANS NÖJD KUND INDEX (e-survey undersökning). SAMMANSTÄLLNING AV UNDERSÖKNINGEN 17 OBLIGATORISKA FRÅGOR SAMT 2 ÖPPNA 333 SVAR SKICKAT TILL 1238 KUNDER,"

Liknande presentationer


Google-annonser