Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avBerit Lind
1
”Preventing the premature death of relationship marketing” - Lina Jansson - Maxim Kejzelman - Susanne Midbeck - Erik Petersson - Patrik Widlund
2
Relationsmarknadsföring Att förstå kunders behov & preferenser – kan gå fel Relationer kan bli ”overkill” Skapa balans Info om kunder kan gå till överdrift Många relationer ”one way relationship”
3
Exempel: Snapple
4
Vissa produkter gör vardagen mer komplicerad Företag fiender Återskapa förtroende Exempel 1: Sony & Sharp Exempel 2: Procter & Gamble
5
ATTAINING INTIMACY Viktigt att företag skyddar information om kunderna Ärlighet en mycket väsentlig faktor God inblick i konsumenternas beteende Product satisfaction
6
Metod: Kvalitativa socialvetenskapliga medel MF länk mellan konsument & Företag Relationsmarknadsföring – ursprungsskick VÅRDA VÄL!
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.