Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avOla Henriksson
1
Effektiva och användarvänliga verktyg gör dina kunder framgångsrika! New releases of Vision 80/20
2
Agenda ◆ Nya releaser av Vision 80/20 ◆ Vision 80/20 3.0 ◆ Vision 80/20 Contact Center 10.0 ◆ Vision 80/20 Statistics 3.0 ◆ Vision 80/20 Auto Attendant 4.1 ◆ Releaseplan
3
Ny release: Vision 80/20 3.0
4
Vision 80/20 3.0 ◆ Ny användarvänlig telefonistklient ◆ Ny användarvänlig användarklient ◆ Effektivare sökfunktion ◆ Kombinerad telefonist- och agentklient
5
Vision 80/20 Telefonistklient 3.0 Användarvänligare •Lätt att lära sig – snabb inslussning av ny personal •Fokus på kontakten med inringande person ger bättre service Nytt grafiskt utseende •Interaktiva ribbon menyer som visar tillgängliga val •Tydligare närvaro och presence status
6
Vision 80/20 Telefonistklient 3.0 Progressiv sökning •Sökresultatet uppdateras vartefter sökningen skrivs Effektivare service •Du ser snabbt om sökningen är korrekt eller om den behöver trattas ner ytterligare •Snabbare service till inringande kunder
7
Vision 80/20 kombinerad telefonist- och agentklient Kombinerad klient •Det är enkelt då all funktionalitet är samlat I ett gränssnitt •Telefonister kan hantera alla medier som agenterna kan hantera. Bättre nyttjande av resurser •Telefonister kan loga in på kundtjänstköer och hjälpa till vid belastningstoppar •Det ger bättre kundservice
8
Vision 80/20 Manager Nytt grafiskt utseende •Dolda menyer har ersatts av interaktiva ribbonmenyer Lättare att använda •Lätt att komma åt
9
Vision 80/20 3.0 Web User Effektivare organisation •Enkelt att söka kollegor •Enkelt att se om kollegor är tillgängliga •Sparar tid •Minskar interna samtal till telefonist Nytt grafiskt utseende •Tydligare information om kollegor och dess status •Mouse over för att se detaljer •Enkelt att hänvisa sig via kalenderfunktion •Lätt att använda – mer intuitivt
10
Ny release: Vision 80/20 Contact Center 10.0
11
Vision 80/20 Contact Center 10.0 ◆ Nytt grafiskt gränssnitt för agenter ◆ Agentchatt ◆ Kömusik ◆ Auto svar via e-mail ◆ Ärendelogg
12
Vision 80/20 Contact Center 10.0 Nytt grafiskt utseende Mer användarvänligt •Lättare att lära sig– snabb inslussning av ny personal och vikarier •Fokus på den inringande ger bättre service
13
Vision 80/20 Contact Center 10.0 Agent chat Agent till agent chatt Förenklar arbetet •Förenklar vidarebefordring av samtal till andra agenter (”warm handover”) •Ger snabbare service till kunden
14
Vision 80/20 Contact Center 10.0 Light telefonist funktionalitet för deltidstelefonister •Enkelt att lära sig när allt finns i samma gränssnitt •Intuitivt •Samma kraftfulla progressiva sökverktyg som telefonisterna har Bättre nyttjande av resurser •Agenter kan hjälpa till vid belastningstoppar •Bättre kundservice
15
Vision 80/20 Contact Center 10.0 Kömusik Trevligare mottagande •Trevligare upplevelse vid kö
16
Vision 80/20 Contact Center 10.0 Auto svar via e-mail ◆ Snabb återkoppling med information om att mailet är mottaget samt öppettider. ◆ Även efter stängning kan mail skickas ut med information om öppettider
17
Vision 80/20 Contact Center 10.0 Auto svar via chatt ◆ Inkommande chatt får ett välkommen- meddelande med information ◆ Chattanvändaren kan se hur många som är före i kön vilket uppfattas som att “det händer något” i kön samt bidrar till nöjdare kunder.
18
New release: Vision 80/20 Statistics 3.0
19
Vision 80/20 Statistics 3.0 Ny rapporter I Statistics 3.0 ◆ Ärendelogg ◆ IVR-val ◆ Callback inkluderat i CC-Rapport Ny wallboard
20
Vision 80/20 Contact Center 10.0 Ärendelogg *Kräver Vision 80/20 Statistics Ärendelogg •Kategorisering av ärenden Faktabaserade beslut •Visar statistik för vilka fråge- ställningar som är vanligast eller till vilka avdelningar och funktioner som kontakterna berör. •Ansvariga ser enkelt hur mycket resurser man lägger på de olika sponsorerna / uppdragsgivarna.
21
Vision 80/20 Case Log in Statistics 3.0
22
Vision 80/20 Statistics 3.0 IVR-rapport •Visar de olika IVR-valen •Kan användas för kundundersökningar •Tabell eller diagram
23
Vision 80/20 Statistics 3.0 •Callback inkluderad i contact center rapport
24
Vision 80/20 Wallboard Wallboard *Kräver Vision 80/20 Statistics 3.0 Wallboard, paneler: •Agenter •Agentgrupper •Köer •Köhistorik •Kölängd Faktabaserade beslut •Snabb överblisk •Lätt att bygga sin egen wallboard med hjälp av de olika panlerna •Kan visas i Desktop eller Wallboard läge
25
Ny release: Vision 80/20 Auto Attendant 4.1
26
Vision 80/20 Auto Attendant 4.1 ◆ Support för virtualisering WMWare ◆ Support för senaste taligenkänningen ◆ Support för Windows 2008 R2 Ready for sale: 2013-06-17 Ready for delivery: 2013-09-02
27
Releaseplan: Vision 80/20 3.0 Vision 80/20 Contact Center 10.0 Vision 80/20 Statistics 3.0
28
Vision 80/20 Release Plan Ready For Sale: 2013-06-17 ◆ Vision 80/20 3.0 (PAM) ◆ Vision 80/20 CC10 ◆ Vision 80/20 Statistics 3.0 Ready For Delivery 2013-10: Vision 80/20 3.0 (PAM) 2013-10: Vision 80/20 CC10 and Statistics 3.0
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.