Ladda ner presentationen
Presentation laddar. Vänta.
Publicerades avLisbeth Andreasson
1
Välkommen till frukostmöte med Connect Väst 2010-03-11 Morgonens föreläsare Erik Bick och Ulf Ledmyr
2
Kan alla sälja?
3
Sales Process
4
Kan alla sälja?
5
Plattform Kärnvärden Koncept Copyplattform Tone of voice Position Kunder Kanaler Varumärket
6
Plattform Kärnvärden – vår själ eller vår ambition Koncept – vår kommunikationsidé Copyplattform – vad vi skall berätta Tone of voice – hur vi berättar, vårt röstläge Position – hur vi förhåller oss till konkurrenterna Kunder – vilka och varför Kanaler – var finner och var når vi vår marknad Varumärket – vårt brand
7
Brand Företag Produkt Tjänst Marknad Relationen konstituerar brandet Relationen beskriver brandets själ
8
Brand 1.Existens – man vet att jag existerar 2. Attraktion – man vet vad jag är bra på 3. Försvar – man kan motivera varför köp 4. Utveckling – man rekommenderar mig 4+. ! – användarna blir en del av vårt brand
9
S P P* K + _ _ + Värde Lojalitet Från suspect till kund
10
värde lojalitet A B C D Kunder
11
Säljprocess (S – P – K) A B B C C D DE EF FG OSV
12
Sammanfattning Infoinsamling Analys Plattform Sälj S - P - K
13
Tack för att ni lyssnade Genvägen till försäljningsresultat
Liknande presentationer
© 2024 SlidePlayer.se Inc.
All rights reserved.