Presentation laddar. Vänta.

Presentation laddar. Vänta.

LookWho’sClicking® MindFireInc® Marketing’s Missing Link.

Liknande presentationer


En presentation över ämnet: "LookWho’sClicking® MindFireInc® Marketing’s Missing Link."— Presentationens avskrift:

1 LookWho’sClicking® MindFireInc® Marketing’s Missing Link.

2 Vad gör vårt verktyg för Er?
Spårar, mäter och förbättrar Dina marknadsaktiviteter på ett helt nytt sätt! Verktyget LookWho'sClicking® OnDemand hjälper Dig att med lätthet skapa Personifierade URL’er och landningssidor.

3 Vårt mål Förse uppdragsgivare med marknadens starkaste och
mest användarvänliga integrerade plattform för marknadsföringsaktiviteter. Vi levererar innovativt stöd som leder till ökade intäktsmöjligheter, överlägsna programresultat och återkommande avkastning. Få fler respondenter, öka försäljningen och förbättra resultaten!

4 Prognos – DM Direct Magazine prognos för direktreklam (2008):
Huvudbudskapet är att framtiden är ljus Direktreklamens tillväxttakt ligger stadig på 6,3% till 2011 Tillväxt hänförs till marknadsinvesteringar i flerkanaliga satsningar Att veta vem ni kommunicerar med är oerhört viktig i all form av marknadsföring, inte minst under lågkonjunkturer.

5 "42 % av alla som mottar direktreklam
Fakta - DM "42 % av alla som mottar direktreklam (on- eller offline) föredrar att svara online" – 2006 DMA - undersökning Är ni förberedda?

6 Vad händer med respondenter som går till ett företags hemsida?
"Men vi har en hemsida!?" Vad händer med respondenter som går till ett företags hemsida? OFTAST…INGENTING…? Att hänvisa respondenter till normala företagssidor är inte tillräckligt. Vanligt förekommande på olika företags hemsidor: Innehåller omfattande information som inte är kopplat till det direkta kunderbjudandet Har inte möjlighet att spåra (direkt) reklamen Sidorna är byggda för att ge information, inte att skapa ledande positioner

7 Hjälpmedlet heter LookWho’sClicking®
Med detta hjälpmedel ger vi dig möjligheten att spåra, mäta och förbättra dina marknadsaktiviteter, exempelvis i följande mediekanaler: Annonser, TV, Banners, Radio, ODR, ADR, etc. INTRESSERAD? Ring eller skicka en mail till oss! För mer information och kampanjexempel, klicka på följande länk: LookWho’sClicking®


Ladda ner ppt "LookWho’sClicking® MindFireInc® Marketing’s Missing Link."

Liknande presentationer


Google-annonser